Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loeky01 schreef:Mijn vriend die zich als een grote baby gedraagt. Hij vond het eten niet lekker, prima kan een keer. Maar daar dan constant over zeuren en mopperen en zeggen wat anders moet. Daarnaast had ik komkommer gesneden die al iets slap was, maar nog hartstikke prima te eten. Pakt ie het op, kijkt er naar, smijt het terug en dat nog een keer.
DiscoDipp schreef:Loeky01 schreef:Mijn vriend die zich als een grote baby gedraagt. Hij vond het eten niet lekker, prima kan een keer. Maar daar dan constant over zeuren en mopperen en zeggen wat anders moet. Daarnaast had ik komkommer gesneden die al iets slap was, maar nog hartstikke prima te eten. Pakt ie het op, kijkt er naar, smijt het terug en dat nog een keer.
Zo zie je maar weer... mannen.. *zucht*
Mand schreef:Mand schreef:Hond die zielig piept omdat ik haar alleen laat om te gaan slapen. Mn hart
Update ze ligt bij me en is rustig
Independence schreef:Ik zou woensdag met mijn paard ergens heen moeten, anderhalf uur rijden en dan ook op het warmst van de dag. Ik vind het niet verantwoord en wil afzeggen, maar ik heb zó veel externe druk, en zij zeggen ook nog allemaal 'dat het wel een beetje meevalt'
Independence schreef:Ik zou woensdag met mijn paard ergens heen moeten, anderhalf uur rijden en dan ook op het warmst van de dag. Ik vind het niet verantwoord en wil afzeggen, maar ik heb zó veel externe druk, en zij zeggen ook nog allemaal 'dat het wel een beetje meevalt'
nicole_floor schreef:Independence schreef:Ik zou woensdag met mijn paard ergens heen moeten, anderhalf uur rijden en dan ook op het warmst van de dag. Ik vind het niet verantwoord en wil afzeggen, maar ik heb zó veel externe druk, en zij zeggen ook nog allemaal 'dat het wel een beetje meevalt'
Ik weet niet waar je woont. Maar boven de 35 graden mag je geen dier vervoeren, in een wagen waar geen airco is. Dat zou voor mij een hele goede reden zijn.
Zebrastreep schreef:Mand schreef:
Update ze ligt bij me en is rustig
Gewoon mee in bed! En voor je het weet bepalen ze hoeveel ruimte je hebt en grommen chagrijnig als je ze perongeluk aanraakt met je been. De Jack Russel van mijn ouders is echt een verwend nest en gromt dus chagrijnig als je tegen haar aan komt.
Zebrastreep schreef:Mand schreef:
Gewoon mee in bed! En voor je het weet bepalen ze hoeveel ruimte je hebt en grommen chagrijnig als je ze perongeluk aanraakt met je been. De Jack Russel van mijn ouders is echt een verwend nest en gromt dus chagrijnig als je tegen haar aan komt.
In bed komt ze mooi niet![]()
In geen 1000 jaar. Ze ligt lekker naast het bed. En ze is gelukkig ook opgevoed
Zebrastreep schreef:Daar is het bij mijn Jack dus misgegaan. Beestje is nogal gevoelig snel bang of zenuwachtig. Bij de kleinste knal begint ze te hyperventileren en te rillen en wil ze ook echt in bed liggen. Aanpakken wordt ze dus vaak nog banger van. Mijn oma heeft haar laatst wel flink op de donder gegeven ze wou toen ook weer op bed maar dat mocht niet ( ze logeerde toen bij mijn oma) toen deed ze ook lelijk maar mijn oma sprak haar even streng toe en ze liep zonder te protesteren de slaapkamer uit. Dus het kan best wel maar haar grens ligt best heel erg laag.
Citaat:Gewoon mee in bed! En voor je het weet bepalen ze hoeveel ruimte je hebt en grommen chagrijnig als je ze perongeluk aanraakt met je been. De Jack Russel van mijn ouders is echt een verwend nest en gromt dus chagrijnig als je tegen haar aan komt.
StellaMay schreef:Citaat:Gewoon mee in bed! En voor je het weet bepalen ze hoeveel ruimte je hebt en grommen chagrijnig als je ze perongeluk aanraakt met je been. De Jack Russel van mijn ouders is echt een verwend nest en gromt dus chagrijnig als je tegen haar aan komt.
Die van mij gaat elke nacht mee naar boven, krijgt een stokje, en kruipt dan heerlijk onder de dekens.
Wat jij allemaal benoemd is een kwestie van opvoeding, de eerste de beste hond die mij gaat bevelen waar hij wel of niet slaapt krijgt vliegles.