Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 21:06

Die mocht van mij echt mooi voor zijn eigen eten gaan zorgen voorlopig.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 21:13

Dat ik mij beetje down voel. Op werk voel ik mij super goed en gemotiveerd maar zodra ik thuis kom raak ik weer in een negatieve en chagrijnige mood.

Nu zit ik in de maag met een bepaalde vriendschap... Terwijl het opzich wel goed zit maar doemscenarios bedenken ben ik heel goed in.

Het kan ook on verwerkte dingen zijn van vorig jaar. In ieder geval breng ik mij wel een beetje schade toe door wondjes op te krabben gezicht en arm zien er niet uit. Collega's dacht dat ik een infectie heb en maar de huisarts moet bellen want het kon wel besmettelijk zijn. Dat is het niet maar had even geen zin om te vertellen dat ik mij even niet zo happy voel. Helemaal omdat er een collega bij was waar ik gewoon niet zo goed mee over weg kan en zij niet met mij overigens.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 21:29

Loeky01 schreef:
Mijn vriend die zich als een grote baby gedraagt. Hij vond het eten niet lekker, prima kan een keer. Maar daar dan constant over zeuren en mopperen en zeggen wat anders moet. Daarnaast had ik komkommer gesneden die al iets slap was, maar nog hartstikke prima te eten. Pakt ie het op, kijkt er naar, smijt het terug en dat nog een keer.

Zo zie je maar weer... mannen.. *zucht* :')

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 21:32

Tinder match die gewoon vanuit het niets helemaal nergens meer op reageert. Zaterdagnacht het laatste appje ontvangen, gisteren wel nog een aantal algemene snapchats ontvangen en ik heb hem nog 2 appjes gestuurd en vandaag helemaal radiostilte. Zo raar :=

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 21:42

DiscoDipp schreef:
Loeky01 schreef:
Mijn vriend die zich als een grote baby gedraagt. Hij vond het eten niet lekker, prima kan een keer. Maar daar dan constant over zeuren en mopperen en zeggen wat anders moet. Daarnaast had ik komkommer gesneden die al iets slap was, maar nog hartstikke prima te eten. Pakt ie het op, kijkt er naar, smijt het terug en dat nog een keer.

Zo zie je maar weer... mannen.. *zucht* :')

Dat is niet 'mannen, zucht', maar gewoon lomp gedrag. Het afdoen als typisch man is veel te makkelijk.

Een huisgenoot heeft een paar dagen geleden planten bij mij gebracht omdat hij zelf op vakantie ging. Nu is het drie dagen later en is 1 plant al halfdood. Ik weet vrij zeker dat het niet aan mij ligt, omdat ik al gele bladeren spotte toen ie binnenkwam, maar het voelt toch banketstaaf -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-20 22:06

Je kunt de volgende keer beter naar de planten toe gaan, ze houden er niet zo van om verplaatst te worden :(:)

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 22:07

M'n bovenburen zijn weer thuis van hun ultra korte vakantie. Gelijk weer gebonk en een hartslag die over de zeik gaat. Afspraak met bemiddeling pas over anderhalve week.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 22:10

Hond die zielig piept omdat ik haar alleen laat om te gaan slapen. Mn hart ;(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 22:34

Zoveel zorgen om mijn ouders.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 22:38

Ik zou woensdag met mijn paard ergens heen moeten, anderhalf uur rijden en dan ook op het warmst van de dag. Ik vind het niet verantwoord en wil afzeggen, maar ik heb zó veel externe druk, en zij zeggen ook nog allemaal 'dat het wel een beetje meevalt'

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 22:43

Mand schreef:

Update ze ligt bij me en is rustig <3

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 23:01

Mand schreef:
Mand schreef:

Gewoon mee in bed! En voor je het weet bepalen ze hoeveel ruimte je hebt en grommen chagrijnig als je ze perongeluk aanraakt met je been. De Jack Russel van mijn ouders is echt een verwend nest en gromt dus chagrijnig als je tegen haar aan komt.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 23:01

Independence schreef:
Ik zou woensdag met mijn paard ergens heen moeten, anderhalf uur rijden en dan ook op het warmst van de dag. Ik vind het niet verantwoord en wil afzeggen, maar ik heb zó veel externe druk, en zij zeggen ook nog allemaal 'dat het wel een beetje meevalt'

Doen waar jij je goed bij voelt.
Die anderen halen ook hun schouders op, als het toch niet (helemaal) gaat zoals gepland en jij blijft dan achter met eventueel een rotgevoel

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 23:02

Independence schreef:

Ik weet niet waar je woont. Maar boven de 35 graden mag je geen dier vervoeren, in een wagen waar geen airco is. Dat zou voor mij een hele goede reden zijn.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 23:14

nicole_floor schreef:
Independence schreef:

Ik weet niet waar je woont. Maar boven de 35 graden mag je geen dier vervoeren, in een wagen waar geen airco is. Dat zou voor mij een hele goede reden zijn.

Dit inderdaad, het is verboden om paarden te vervoeren boven de 35 graden. Dus dat zou je altijd nog kunnen aankaarten. Zie: https://sectorraadpaarden.nl/wp-content/uploads/2020/06/Protocol-extreme-temperaturen-voor-paarden-versie-23-6-2020-def..pdf

Mocht je ergens wonen waar dit niet van toepassing is.. het is jouw paard. Als hij straks oververhit op de trailer staat ben je ook niet blij. :knuffel:

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 23:16

Zebrastreep schreef:
Mand schreef:

Gewoon mee in bed! En voor je het weet bepalen ze hoeveel ruimte je hebt en grommen chagrijnig als je ze perongeluk aanraakt met je been. De Jack Russel van mijn ouders is echt een verwend nest en gromt dus chagrijnig als je tegen haar aan komt.

In bed komt ze mooi niet :') :') In geen 1000 jaar. Ze ligt lekker naast het bed. En ze is gelukkig ook opgevoed

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 23:23

Zebrastreep schreef:
Mand schreef:

In bed komt ze mooi niet :') :') In geen 1000 jaar. Ze ligt lekker naast het bed. En ze is gelukkig ook opgevoed

Daar is het bij mijn Jack dus misgegaan. Beestje is nogal gevoelig snel bang of zenuwachtig. Bij de kleinste knal begint ze te hyperventileren en te rillen en wil ze ook echt in bed liggen. Aanpakken wordt ze dus vaak nog banger van. Mijn oma heeft haar laatst wel flink op de donder gegeven ze wou toen ook weer op bed maar dat mocht niet ( ze logeerde toen bij mijn oma) toen deed ze ook lelijk maar mijn oma sprak haar even streng toe en ze liep zonder te protesteren de slaapkamer uit. Dus het kan best wel maar haar grens ligt best heel erg laag.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 23:27

Zebrastreep schreef:
Daar is het bij mijn Jack dus misgegaan. Beestje is nogal gevoelig snel bang of zenuwachtig. Bij de kleinste knal begint ze te hyperventileren en te rillen en wil ze ook echt in bed liggen. Aanpakken wordt ze dus vaak nog banger van. Mijn oma heeft haar laatst wel flink op de donder gegeven ze wou toen ook weer op bed maar dat mocht niet ( ze logeerde toen bij mijn oma) toen deed ze ook lelijk maar mijn oma sprak haar even streng toe en ze liep zonder te protesteren de slaapkamer uit. Dus het kan best wel maar haar grens ligt best heel erg laag.

Mijn hond kan ook goed stressen maar ik denk dat de manier van aanpak heel veel doet. Pamperen werkt niet. Mijn hond mag ook alleen op mn kamer omdat ik weet dat ze gaat liggen en verder niks doet, vast pakt of probeert op bed te komen ofzo

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 23:38

Citaat:

Die van mij gaat elke nacht mee naar boven, krijgt een stokje, en kruipt dan heerlijk onder de dekens.
Wat jij allemaal benoemd is een kwestie van opvoeding, de eerste de beste hond die mij gaat bevelen waar hij wel of niet slaapt krijgt vliegles. :Y)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 23:49

StellaMay schreef:
Citaat:

Die van mij gaat elke nacht mee naar boven, krijgt een stokje, en kruipt dan heerlijk onder de dekens.
Wat jij allemaal benoemd is een kwestie van opvoeding, de eerste de beste hond die mij gaat bevelen waar hij wel of niet slaapt krijgt vliegles. :Y)

Ik lig er gelukkig niet mee in bed :') mijn moeder vermenselijkt onze hond soms iets te vaak. Zo moet ze van mij altijd wachten bij de voordeur en als ik aangeef dat ze mag komen dan pas naar binnen. Bij mijn moeder vliegt ze het huis in waardoor je half je arm ontwricht. Ze weet ook goed bij mij dat ze dat niet mag doen. Zo loop ik met een antitrek bandje en mijn moeder niet. Maar ik laat haar wel vaker los mijn moeder durft dat dan weer niet. Natuurlijk luistert ze niet zo heel goed het blijft een jack maar het los lopen geniet ze echt van. Ik denk ook wel eens dat ze wat strenger moet worden aangepakt. Helaas denkt de rest daar niet zo over en vind mijn aanpak soms wat zielig

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-20 23:54

Jacks kunnen uitstekend luisteren. Ze hebben alleen wel vanaf dag een een consequente opvoeding nodig omdat ze reteslim zijn.

Die van ons is 17 jaar bij ons geweest en die stond 200% onder appèl. Was echt mijn moeders hond, maar ze luisterde naar elk gezinslid. Die kon je vanaf een flinke afstand vertellen dat ze moest zitten en wachten met oversteken en reken maar dat die bleef zitten op de stoeprand, zelfs als je haar voorbij stak en zelf eerst overstak. Die bewoog pas als je zei dat het mocht.

Fantastisch dier. Mis haar nog steeds. Hondstrouw (pun intented) en waanzinnig sensibel op een hele fijne manier <3

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 23:57

Die van mij is een lab. Luistert ook wel goed naar het hele gezin maar hangt toch wel ontzettend aan mij, ookal woon ik niet meer thuis. Net geprobeerd haar in dr mand te leggen maar ze raakt opeens totaal gestresst, dus nu ligt ze weer naast me :o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 00:01

Misschien kans op onweer. Niet iedere hond is bang ervoor, maar zoek wel steun bij de baas.

Dat het maar zeer weinig aan het afkoelen is en behoorlijk drukkend benauwd blijf. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 02:00

Ik zou iemand vanavond/vannacht (van maandag de avond/nacht dus) foto's sturen. Nu erger ik me eraan dat ik diegene geen foto's wil sturen want anders wordt ze misschien wakker van de melding, maar dat als ik ze om een normaal tijdstip stuur dat het zo laat aanvoelt. :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 03:39

Elke nacht rond dit tijdstip zwetend wakker worden. Ugh zo vervelend. Niks helpt kom niet meer in slaap.