Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Bedankt voor de tips over het opbinden van planten en de hygrometer.
Tutti_Frutti, wat een leuke aankopen! Ik heb nu het liedje 'Ik heb mijn wagen vol geladen' nu in mijn hoofd.
Toevallig zagen mijn zus en ik die plant rechtsonder vanmiddag volop in het tuincentrum, het leek precies alsof het blad erop geborduurd was.
tessyke, wat een leuke familie zo. Ze doen het goed!
xIrlijn, wat leuk zeg. Is dat dan een box met luchtzuiverende planten?
black_kelpie, zijn dat allemaal siernetels? Wat een leuke partij zo bij mekaar.
Gezellig, rollyjogered
Wat jammer dat je een massasterfte had. Hopelijk blijven je nieuwe aanwinsten in leven. Ook een erg mooie inhoud van de box en hopelijk kan je ze allemaal weer in topconditie krijgen.
Je andere planten zijn ook mooi, je hebt een leuke verzameling zo bij mekaar.
Ik ben vanmiddag ook even naar het tuincentrum geweest voor potgrond.
Mag ik de nieuwe leden van mijn plantenfamilie aan jullie voorstellen?
Cereus paolina, oftewel: cactus.
[ [url=m/bYI5w3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pilea glauca.
[ [url=m/hnSKjy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Calathea ornata.
[ [url=m/kU27KQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze twijfel ik over, volgens de pot is het een philodendron maar ik kan niet vinden welke soort het dan zou moeten zijn.
Het potje van deze plant is ook nieuw.
[ [url=m/GvD4fM.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit potje kon ik ook niet laten staan.![]()
[ [url=m/WSoRLz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de grote monstera deliciosa die nu bij mij vriend staat alleen die heeft het zwaar. Vrijwel al zijn bladeren hebben bruine randen of punten. Vorige week heb ik hem verpot want hij bleek goed klem te zitten maar ik weet niet of ik wel op tijd ben geweest. Wat zouden jullie doen? Hem even zo laten en wachten tot er nieuwe bladeren komen of al het blad eraf halen?
Ik vind het zo jammer want het is zo'n prachtige plant en hij is enorm gegroeid in het afgelopen jaar.
[ [url=m/vuuTyN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze pannenkoekenbaby's heeft mijn vriend ook geadopteerd. Ik heb ze zelf gestekt en ze doen het ongelooflijk goed.
Let niet op de laag stof, er wordt hier verbouwd![]()
[ [url=m/K9b35l.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze ctenanthe bij mijn vriend heeft het ook zwaar. Ik had hem in de vensterbank gezet maar daar bleek hij vol in de zon te staan en sindsdien laat hij zijn blad slap hangen. Ik heb hem vorige week ook een grotere pot gegeven maar ik weet niet zo goed of hij nu ongelukkig is of dat hij gewoon zo hoort.
[ [url=m/WYfMZR.jpg]Afbeelding[/url] ]
01San schreef:En als je de advertentie verwijderd ? Misschien krijg je zelf dan een beoordeling omdat diegene een melding krijgt als je advertentie verwijderd is.
Dan kan jij hem ook terug beoordelen op die manier.
DeMolenhoek schreef:01San schreef:En als je de advertentie verwijderd ? Misschien krijg je zelf dan een beoordeling omdat diegene een melding krijgt als je advertentie verwijderd is.
Dan kan jij hem ook terug beoordelen op die manier.
Bij 2dehands kun je enkel beoordelen eenmaal je de advertentie verwijderd. Vind het echt gek. Had ook zeker niet met haar als laatste contact. Denk vaak dat ze er iemand gewoon willekeurig uitpikken...
Ineke2 schreef:Daphara schreef:Bij laarzen eens kijken met selectie “gebruikt” en dan gewoon eens je verwonderen wat mensen nog durven te vragen voor afgetrapte rijlaarzen die zo de vuilnisbak in kunnen.
Ja, daarom verbaasd het mij dat mensen blijkbaar geen geld over hebben voor splinternieuwe laarzen...