Oh nog een top, speeltjes voor de hond, een 2 jarige labrador:) Geen snoepjes, heeft een gevoelige maag. Hij is gek op knuffels en ballen die lekker piepen
Ik heb geen bad, maar ik ben gek op badderen en maak ook wel eens gebruik van het bad van mijn zusje. Dus iets voor in bad is altijd welkom.
Debbie
Geplaatst: 11-10-19 22:22
Ik heb een bath Bucket, ideaal ding zo in de wintermaanden, ben een enorme kou kleum
Bedacht me nog een top.. kaarsen van de kringloop Ik brand elke dag kaarsen in huis, gezellig en lekker warm.. dus haal zelf altijd veel kaarsen bij de kringloop, want hele mooie kaarsen aansteken vind ik zo zo zonde Ze zijn met een paar uur verdwenen... Vooral de diner kaarsen verkopen ze hier voor een prikkie dus ik sta regelmatig met 20 kaarsen aan de kassa, ideaal
Tipje voor degenen die Happy Socks voor hun lootje willen kopen: aankomende week voor € 3,99 per paar bij Kruidvat. Krijg net de folder binnen en staat prominent op de voorkant!
Sneeuwneus
Geplaatst: 12-10-19 17:34
Oeh. Verzorgingsspul waar tea tree oil in zit vind ik altijd zo fijn ruiken.
Ik heb wel al wat hints verzonnen, maar of ik ze kan gebruiken hangt af van mijn lootje.
Nog een top: tegen secret santa zijn het 2 katten. Dat maakt de beestenboel: 2 honden (dwergteckel en kruising teckel/Yorkshire) 2 katten van dan +- 7 maanden 1 hamster 1 konijn 1 pony.
madelonvdw
Geplaatst: 12-10-19 21:35
Na een gigantische drukke tijd weer bijgelezen. Edelstenen/ spiritueel is top. Ben nog opzoek naar een mooie set kaarten.(zonder doodshoofden of andere enge/creepy dingen) Bad heb ik helaas nog niet dus als iemand die opstuurt, maak je mij gelukkig. Geen badspullen graag. Nog een top is bijvoorbeeld een natuurlijke haarzeep zonder sls en die zooi. Daar ben ik nu een maandje of twee mee bezig maar heb nog niet de juiste gevonden.
Ik ben ook bang van doodshoofdjes Ik las iets over fit bit, die heb ik ook. Een alta HR met een roze/paars bandje En ik heb een bad JPitty happysocks zijn leuk! Maar gekke printjes van de primark vind ik net zo tof.