Peelie schreef:Bij mij staat tinder nu echt even op pauze. Het is een hele vreemde gewaarwording, maar de jongen die ik tegen ben gekomen bij het uit gaan, hij doet iets met me.
We hebben elkaar nu de hele week al iedere dag gezien. Ik ga hem vandaag weer zien en dan gaan we samen uit.
Ik wil niet verliefd worden, maar dat is met deze jongen heel erg moeilijk. Mensen om mij heen zeggen het ook dat ik verliefd aan het worden ben. Ik wil het eigenlijk niet weten en niet horen. We zitten allebij niet in de situatie dat het handig is nu om verliefd te worden. Ik wil gewoon fun, no strings attached. Maar met hem.... hij maakt het me moeilijk. Maar ik andersom ook voor hem.
Hij heeft het er constand over dat we een connectie hebben. We hebben gisteren een heel diep en gevoelig gesprek gehad over de app. Ik kwam op mijn weg terug naar huis van mijn werk langs zijn huis. Ik ben letterlijk voor 10 minuten (op zijn verzoek) langs geweest om te knuffelen. Dat doen fwb niet, toch? Ik weet het allenmaal even niet meer.
Maar ik mis even het hele probleem? Waarom willen jullie (in de toekomst) geen relatie? Toch fantastisch dat je iemand treft waarmee je zo'n klik hebt?