Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IMJ schreef:Michelle77 schreef:Ik kijk via mijn achteruitkijkspiegel naar haar. Nu ze vooruit zit zie ik haar direct, toen ze achteruit zat, zag ik haar via die extra spiegel. En zij kan mij zien.
Maar dan nog was ze hysterisch. Hier was het geen succes iig..
In de vorige maatjes kocht ik gewoon alles wat ik leuk vond, nu let ik erop dat het ook goed combineert met elkaar. Heb ook al veel meer basics liggen. Is toch wel handig als het mooi bij elkaar past.
Britt schreef:Pantykous schreef:Cruz heb ik ook pas omgedraaid, veel gezelliger. Hij kon z'n benen niet meer kwijt met achterstevoren zitten dus dan houdt het op.
Hier een Maxicosi 2Way Pearl. Fijne stoel
En met vooruit rijden veel minder last van dat gruwelijke haakje dat kleding verruïneerd!
). Maar dochter zit nu nog in maxicosi. 

) of geen contact kunnen maken of niks kunnen zien, daar heb je inderdaad goede spiegels voor en achteruit rechtop zittend is er heel veel te zien. 
Ik vind voorin veiliger want je kan er in geval van een ongeluk of te water raken of iets direct bij als je ineens gehaast de auto moet verlaten, en je hoeft niet steeds achterom te kijken om contact te maken / hebt het veel sneller in de gaten als er iets mis is. Of als je iets aan "moet" geven ofzo hoef je je ook niet in een bocht te wringen