Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

litilaura

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 23:32

Wauw die pop prachtig!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 00:31

Michelle77 schreef:
Ik kijk via mijn achteruitkijkspiegel naar haar. Nu ze vooruit zit zie ik haar direct, toen ze achteruit zat, zag ik haar via die extra spiegel. En zij kan mij zien.

Maar dan nog was ze hysterisch. Hier was het geen succes iig..

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 08:53

IMJ schreef:
Michelle77 schreef:
Ik kijk via mijn achteruitkijkspiegel naar haar. Nu ze vooruit zit zie ik haar direct, toen ze achteruit zat, zag ik haar via die extra spiegel. En zij kan mij zien.

Maar dan nog was ze hysterisch. Hier was het geen succes iig..

Hier ook niet. Na maxi cosi meteen in stoel waarin hij vooruit keek.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 09:20

Cruz heb ik ook pas omgedraaid, veel gezelliger. Hij kon z'n benen niet meer kwijt met achterstevoren zitten dus dan houdt het op.

Hier een Maxicosi 2Way Pearl. Fijne stoel :j

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 09:39

Pantykous schreef:
Cruz heb ik ook pas omgedraaid, veel gezelliger. Hij kon z'n benen niet meer kwijt met achterstevoren zitten dus dan houdt het op.

En met vooruit rijden veel minder last van dat gruwelijke haakje dat kleding verruïneerd!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 09:54

Moet zeggen dat Synne haar benen ook wel lang werden hihi

Maar gelukkig geen problemen met autorijden, qua huilen of iets.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 10:00

Ik ben blij dat J nog wel even in de maxi-cosi past, vind het maar gedoe, al die autostoeltjes vergelijken. Maar de 2Way Pearl wordt het niet geloof ik, met dat haakje. Gegarandeerd dat ik al mijn favoriete kleertjes eraan kapot trek. >;)

Lautje, wat een lief cadeau, die pop! Dat is echt een bijzonder cadeau. <3

Ik heb via MP een Mingo longsleeve gekocht, ben benieuwd! J zit in 68 dus nu mag ik shoppen voor maat 74. :)) In de vorige maatjes kocht ik gewoon alles wat ik leuk vond, nu let ik erop dat het ook goed combineert met elkaar. Heb ook al veel meer basics liggen. Is toch wel handig als het mooi bij elkaar past. :j

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 10:12

Britt schreef:
Pantykous schreef:

En met vooruit rijden veel minder last van dat gruwelijke haakje dat kleding verruïneerd!

Oh echt? Dat zou fijn zijn. Gisteren was het weer zover #RIPjoggingbroek

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 10:19

Even vergeten maar inderdaad prachtige pop Lau! Wat een mooi cadeau.

Het haakje zit aan de andere kant als je de stoel omdraait dus dan idd veel minder last van dat kreng. :j

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 11:02

Vandaag deze 'nieuwe' (2e hands) combi aan. longsleeve van serendipity (streep is lichtpaars) met een rokje van zara Afbeelding

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 11:10

Heel mooi die pop Laura! Bijzonder dat een bekende die heeft gemaakt, mooi cadeau.

Schattig setje Liti!

Wij hebben ook onlangs de 2Way Pearl aangeschaft (Voor € 169,- nieuw incl. verzendkosten, mooie deal *\o/*). Maar dochter zit nu nog in maxicosi.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-19 11:25

Afbeelding
Sophie geeft vandaag een warme relaxoutfit aan met die storm.
Onesie van Imps and Elfs en vestje van Tartine et Chocolat.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 11:34

Die poppen zijn vaak heel mooi gemaakt inderdaad +:)+
Zag er pas 1 langskomen waar ze er zelfs billetjes en een piemeltje aan gemaakt hadden, op een hele lieve subtiele manier, zo leuk!

Rompers van maat 104 zijn vaak wat duurder viel mij ook op. Ik heb de maat 98-104 van Cosilana die mooi lang vallen. En heb nog maat 110-116 van hetzelfde merk liggen maar weet nog niet of we die nog gaan gebruiken, voor 's nachts ofzo. Die maat werd ook uit de collectie gehaald dus voor de zekerheid maar een stapeltje ingeslagen toen....beter mee verlegen dan om verlegen zoals oma altijd zei ;)

Hier met achterwaarts rijden geen last van haakjes (?) of te weinig beenruimte (gewoon een grote maat achterwaartse stoel kopen die je verder van de leuning vandaan kan zetten naarmate de benen langer worden :) ) of geen contact kunnen maken of niks kunnen zien, daar heb je inderdaad goede spiegels voor en achteruit rechtop zittend is er heel veel te zien.

In de spiegel, door het achterraam, en door de zijraampjes. Ik denk eigenlijk meer dan wanneer je tegen de rugleuning van de voorstoel aan zit te kijken als je achter je mamma of pappa zit :D

Dat achterin veiliger zou zijn dat is volgens mij best wel achterhaald en geloof ik ook niet zo, tenzij je het autostoeltje in het midden van de bank zou zetten dan misschien :) Ik vind voorin veiliger want je kan er in geval van een ongeluk of te water raken of iets direct bij als je ineens gehaast de auto moet verlaten, en je hoeft niet steeds achterom te kijken om contact te maken / hebt het veel sneller in de gaten als er iets mis is. Of als je iets aan "moet" geven ofzo hoef je je ook niet in een bocht te wringen :)

De behoefte om steeds even achterom te kijken is bij mij dan veel minder. Bij een ander zou het best juist meer onrust kunnen geven, het is maar net wat je fijner vindt :j

Hier zou achterin sowieso niet veilig zijn omdat meneer dan regelmatig tussen allemaal pakketten zit, en een kooitje er omheen zetten gaat me ook weer wat ver :D

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 11:38

De aan foto, sokjes van collegien en een maillot van Selana erbij Afbeelding
Afbeelding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 11:42

Ze is er wel tevreden over geloof ik :j

Heeft ze een beetje een eigen mening over kleding?

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 11:48

Ik vind die krulletjes zo schattig en dan dat blije gezichtje <3

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 11:54

Iréne haar lievelingskleur is groen, ze heeft een groene wollen trui die ze het liefst iedere dag draagt met een spijker tuinbroek erover. Verder verkiest de rokjes boven broeken. Het enige wat ze echt 'eist' is dat ze haar bergstein laarsjes aanwil en geen veterschoenen. Dus eigenlijk kan ik nogsteeds m'n goddelijke gang gaan, ik vraag dan aan haar vind je dit mooi? Zegt ze 9/10 keer ja, en als het nee is, is dat meestal omdat ze geen zin heeft om omgekleed te worden dan dat haar die kleding iets boeit. Ze is bijna 2 dus voor haar leeftijd heeft ze nog maar weinig mening over kleding, maar dat komt vast nog wel.

Edit haar muizentrui van emile et ida vind ze ook leuk, als ze die aanheeft roept ze de hele dag piep wijzend naar de muis op haar buik

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:02

Oeh, er zijn slechtere kleuren dan groen! Ah dat is ook leuk met die muis. Hihi dat is hier ook zo, vooral nee bij überhaupt geen gepruts met kleren willen :))

Wel fijn dat ze liever haar laarzen heeft, als je vaak de nattigheid in gaat is dat beter dan andersom ;)

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:05

Net een paar dingen besteld bij tommy.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:23

En nog deze sneakers

Afbeelding

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 13:15

Leuk weer Simon, stoere gozers altijd :D

Liti en Lau <3

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 16:56

Keet (en andere meiden die naaien)

Ik ben op zoek naar een patroon voor een leuk broekje. Simpel (als eerste projectje) joggingbroekje, geen dropcrotch of harem model, geen legging. Mag met een boord.

Waar kan ik zoiets beste vinden? Of heeft 1 van jullie een compleet patroon (tegen betaling)?

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 17:07

Het Olivier broekje misschien? Die is gratis en erg makkelijk.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 18:06

Sofilantjes heeft jogging broekjes. Brindille and twig. Ellie and Mac. Emma en Mona.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 18:08

Aaah thanx meiden!

Heb er echt zo'n zin in