[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 17:09

Slapeloze nachten heb ik ook van mijn dieren :') , nachtdieren in de slaapkamer naast je echt super :')

Diaree lag vanmorgen onder aan de trap , het zijn ook net kinderen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 17:15

:') _/-\o_

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 17:29

Ik heb kattenkots net opgeruimd, want eens in de zoveel tijd vreet ie zoveel dat hij het niet binnen kan houden....
Maar je krijgt er zoooooveel voor terug :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 17:32

Mijn kat eet haar eigen kots weer op :') , zie ik een kind niet doen :))

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 17:34

Rebecca schreef:
Mijn kat eet haar eigen kots weer op :') , zie ik een kind niet doen :))

Jakkie! In alle gevallen!!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 17:34

Dat wil ik mijn katten dan ook niet zien doen.. mijn kind kotst in een bak of wc! Dat doet de kat niet.. hoewel mijn katten eigenlijk nooit kotsen!

Maar het wordt echt makkelijker de Molenhoek! Echt!

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 17:36

Gelukkig heb ik een vriend die dat soort dingen altijd op ruimt :')

Laatst was mijn neefje -van bijna 2- langs en na dat ze weg waren waren mijn vriend en ik het weer extra duidelijk overeen dat een kind echt niet voor ons is weggelegt. Gelukkig hoeven wij hem ook niet meer op schoot want mijn god wat was dat altijd akward -hoe pak je zoiets vast enzo?-

Echt raar om ineens een kind door je huis heen te hebben. Wij zijn altijd samen met onze dieren, hebben het niet zo op visite, moet ik weer alles ontsmetten enzo :+

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 18:13

Mijn huis en erf zijn ook echt niet kind proof. We wonen hier nu twee jaar en nog nooit een kind jonger dan tien hier gehad

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 18:25

Ik ontraad bezoek ook altijd om hun kinderen (gelukkig maar heel weinig vrienden met kinderen) mee te nemen. Honden die best zouden kunnen bijten want ze zijn geen treiterkoppies gewend, een vijver om in te verzuipen, giftige planten in 2500 m2 tuin, chemicaliën in de onderste keukenkastjes, ík ga het niet in de gaten houden.
Meestal denken ze dan wel twee keer na :))

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 18:48

Hier ook veel vriendinnen die aan kinderen beginnen. En ik zie die vriendschappen ook verwateren ..

Een klante van bij ons haar naam is Sixteen .. nja ze is al lang geen 16 meer :+

Onze buurvrouw haar dochter is onmogelijk. Weent hele dagen lang. Vanaf ze iets niet mag ofz begint ze te wenen en een hale drama te maken. En alleenstaande mama geeft altijd toe dusja .. echt soms horen we ze voor 7u als we de deur uit gaan en als we thuis komen om 18u is ze nog/weer aan het wenen 8)7

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 19:05

Mijn kat eet ook vaak zijn eigen kots := dat je terugloopt voor een keukenpapiertje en dan is het ineens weg. Tja.
Ik heb trouwens geregeld niet in een bak of wc gekotst hoor, kan gewoon. Ook als ouder kind. Soms red je het niet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 19:23

Ik word 's nachts wakker en vind het dan zo zielig dat mijn psychisch gestoorde, bejaarde en neurotische hamster in het gaas hangt... Of wanneer er een pitje in haar dure, stille, uit Duitsland geïmporteerde wiel zit.

Oh en voel me nu rot omdat ik mijn vriend tot zaterdagavond niet zie. Met een kind maak ik mij de hele dag zorgen, word ik om alles verdrietig (want zielig) en mis ik ze extreem tot ik ze weer zie. _O-

Nope

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 19:30

Magrathea schreef:
Mijn kat eet ook vaak zijn eigen kots := dat je terugloopt voor een keukenpapiertje en dan is het ineens weg. Tja.
Ik heb trouwens geregeld niet in een bak of wc gekotst hoor, kan gewoon. Ook als ouder kind. Soms red je het niet.

Gadverdamme :D
Dat doet me denken aan Midas Dekkers die heel beeldend kon uitleggen dat een kat of hond zijn hol likt en het baasje zijn huisdier vervolgens zijn gezicht laat likken :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 19:39

Magrathea schreef:

Dat dus :') wil een doekje pakken en boem het vuil is al weg :')

Heb ik haast en vergeet ik het sochtends dan is het later opgeruimd door mevrouw :=

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 19:44

Hier ruimen de katten echt zelfs niets op. De honden daarentegen... Zelfs de kattenpoep wordt voor me uit de kattenbak gehaald, als ik niet oplet :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 20:06

Hahah herkenbaar..
Hier was de hond zondag ziek en had zooooo met m te doen. We hebben samen op de bank gelegen.

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 20:37

Ibbel schreef:
Hier ruimen de katten echt zelfs niets op. De honden daarentegen... Zelfs de kattenpoep wordt voor me uit de kattenbak gehaald, als ik niet oplet :D

Doet die hond van mij ook :')

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 20:50

DeMolenhoek schreef:
Ja ik krijg er inderdaad zoveel voor terug. Diarree, kots, slapeloze nachten etc _O- Meestal ook een hoop lachjes maar zelfs die zijn onbestaande vandaag. :') Ik snap niet dat mensen meerdere koters willen en die dan ook tegelijkertijd in leven kunnen houden.

Als ze elkaar al niet schoppen of slaan

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 20:52

Paralian schreef:
MarlindeRooz schreef:
D’Szsztormlaino

Je mist nog een y :j D’Szsztormlayno

Maar dit is dan niet de bakfiets-king louie-linnen tasjes-moedervariant he _O-

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 20:53

Ik zou willen dat de cavia’s hun rommel eens zelf op gingen ruimen. Ik ben bang dat er toch een robotstofzuiger gaat komen op termijn. Cavia’s blijken wat slecht leerbaar te zijn.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 20:57

Ik mag nu ook al de kots en poep opruimen van m'n hond want als mijn vriend dat moet doen gaat ie over z'n nek en kan ik dat ook opruimen! Dus laat staan als er een kind is die dat doet nee dank je.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:01

Magrathea schreef:

Dat heb ik zelfs als student nog gedaan ;( Maar toen moest ik het wel zelf opruimen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:04

Met drank op?

Mijn zus kan ook goed kots ruimen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:08

Ik moet vaak geen kots ruimen. Dieren lopen naar buiten om te kotsen en baby heeft de neiging recht in mijn vriend zijn 20 centimeter lange baard te kotsen. Dan lig ik altijd te janken van zo hard te lachen als die kots langzaam uit zijn baard begint te druipen. Dan hoor ik hem roepen: Dat is NIET grappig!

Nu ik het mij bedenk eet mijn hond ook haar kots op. Of de kat vindt een muis en de hond gaat er over rollen tot die plat is. Plakt haar hele vacht altijd -O-

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:11

Ibbel schreef:
Ik ontraad bezoek ook altijd om hun kinderen (gelukkig maar heel weinig vrienden met kinderen) mee te nemen. Honden die best zouden kunnen bijten want ze zijn geen treiterkoppies gewend, een vijver om in te verzuipen, giftige planten in 2500 m2 tuin, chemicaliën in de onderste keukenkastjes, ík ga het niet in de gaten houden.
Meestal denken ze dan wel twee keer na :))

Ik zal je eerlijk zeggen dat je nu dingen opnoemt waar ik nog nooit over na gedacht heb :')
Vijver in de tuin, inderdaad ook giftige planten, open stopcontacten en kastjes binnen handbereik van kinderen met schoonmaakmiddelen, andere chemicaliën en messen enzo :') oeps hahaha