Diaree lag vanmorgen onder aan de trap , het zijn ook net kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Mijn kat eet ook vaak zijn eigen kotsdat je terugloopt voor een keukenpapiertje en dan is het ineens weg. Tja.
Ik heb trouwens geregeld niet in een bak of wc gekotst hoor, kan gewoon. Ook als ouder kind. Soms red je het niet.
Magrathea schreef:Mijn kat eet ook vaak zijn eigen kotsdat je terugloopt voor een keukenpapiertje en dan is het ineens weg. Tja.
Ik heb trouwens geregeld niet in een bak of wc gekotst hoor, kan gewoon. Ook als ouder kind. Soms red je het niet.
DeMolenhoek schreef:Ja ik krijg er inderdaad zoveel voor terug. Diarree, kots, slapeloze nachten etcMeestal ook een hoop lachjes maar zelfs die zijn onbestaande vandaag.
Ik snap niet dat mensen meerdere koters willen en die dan ook tegelijkertijd in leven kunnen houden.
Ibbel schreef:Ik ontraad bezoek ook altijd om hun kinderen (gelukkig maar heel weinig vrienden met kinderen) mee te nemen. Honden die best zouden kunnen bijten want ze zijn geen treiterkoppies gewend, een vijver om in te verzuipen, giftige planten in 2500 m2 tuin, chemicaliën in de onderste keukenkastjes, ík ga het niet in de gaten houden.
Meestal denken ze dan wel twee keer na