Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarJon schreef:Ik kan trouwens voorlopig mijn 10 katten weer in de kast stoppen, want zoals het nu lijkt ga ik toch geen kattenvrouwtje worden![]()
Mijn date heeft me officieel gevraagd of ie mij zijn vriendin mag noemen![]()
![]()
Het is allemaal wel sneller gegaan dan de bedoeling was. Maar het voelt voor ons allebei heel erg goed.
CCCCC schreef:Ugh ik heb nog contact gehad met ex-date, maar moet het nu echt maar laten gaan. Hij is zo wispelturig! Wil wel in contact blijven, maar eigenlijk ook weer niet, wil tijd voor zichzelf maar mist me ook. Typische aantrekken en afstoten situatie waar ik mijn vriendinnen altijd voor waarschuw. Waarom is hij zo leuk en waarom kon dit niet gewoon lukken?! Zit er een beetje doorheen! :’(
CCCCC schreef:Ugh ik heb nog contact gehad met ex-date, maar moet het nu echt maar laten gaan. Hij is zo wispelturig! Wil wel in contact blijven, maar eigenlijk ook weer niet, wil tijd voor zichzelf maar mist me ook. Typische aantrekken en afstoten situatie waar ik mijn vriendinnen altijd voor waarschuw. Waarom is hij zo leuk en waarom kon dit niet gewoon lukken?! Zit er een beetje doorheen! :’(
MarJon schreef:Wat naar. Maar zo'n man kun je beter kwijt dan rijk zijn. En dat lijkt op dit moment heel moeilijk en het is ook moeilijk en naar. En je gaat je ook ronduit klote voelen. Maar het is echt beter voor je. En je gaat je uiteindelijk zoveel beter voelen, zonder hem. Jouw man komt nog wel voorbij, misschien wel sneller dan je denkt.
prulletje schreef:Ik ben ook benieuwd! Heb je enig idee hoe de verhouding man/vrouw is en hoe de leeftijden liggen?
Darah3, speeddaten zou me ook grappig lijken om eens te doen, gewoon voor de ervaring. Is het de eerste keer voor jou?
Sjofel schreef:Klinkt leuk die buitenrit! Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat dan de gemiddelde leeftijd zo ongeveer is
Ik heb een vraag.. wat vinden jullie het goede moment om te zeggen dat je kind(eren) hebt?
Ik heb er zelf geen dus ik kan er moeilijk een beeld bij vormen wanneer 'het goede' moment is.
maar dus wel een date die even tussen neus en lippen door meld dat die kinderen heeft