Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-17 12:07

Fenrir schreef:
Ik mis bij instagram wel echt de queue/draft optie die ze op tumblr en Facebook hebben (dat er iets automatisch geplaatst wordt op een tijd die je zelf kan instellen). Gros van mijn volgers op mijn beestjesaccount zijn het meest actief tussen 7-9 's avonds... maar het zijn voornamelijk Amerikanen, dus dat is voor mij midden in de nacht.

Jup dat mis ik ook echt enorm. Dan kan ik gewoon een week aan Posts klaar zetten.

@gribaldi: aaaahh lief!! @curvyrockdoll is mijn naam op insta.

@selina: een beetje bewerken en goeden hoeken doen al veel. Lekker veel oefenen en kijken wat andere doen.
Laatst bijgewerkt door Lau op 26-10-17 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 12:12

Geen idee eigenlijk wat meer volgers zouden opleveren aan voordelen .. Kan me niet voorstellen dat ik er ooit iets nuttigs uit haal zeg maar, met mijn simpele HTK-knollen :P Voor mij is het ook voor de leuk :j En ik heb liever 50 volgers die ook actief zijn bij mijn foto's dan 500 en nog steeds maar 50 likes ..

Maar natuurlijk zijn de "magische getalletjes" altijd wel een leuk streven 8-) Al zal ik er niet minder om slapen als ik ze niet zou halen ;)

Nayomie

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 12:14

@Gribaldi, wat betreft mijn persoonlijk account ben ik er wel over uit dat ik daar geen wedstrijd 'volgers' bij wil hebben. De mensen die het willen kunnen mij een verzoekje sturen, ik ga niet zorgen voor extra volgers. Tekenaccount wil ik weer eens actief hebben, maar moet ik wel weer gaan tekenen. :+
Dus zolang die nog niet actief is wil ik daar nog geen reclame voor maken.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 12:15

gribaldi schreef:
Wat ik mij afvraag waarom mensen zo gehaaid zijn om zoveel mogelijk volgers te krijgen. :+
Dat is hetzelfde met fb. De een zegt ik heb er maar zoveel en jij hebt er zoveel.. Hoe doe je dat? Nou niks ik krijg op fb dagelijks meer verzoeken dan via IG... :')

Het is voor mij echt een soort van "dagboek". Een foto wall van de leuke dingen die ik mee maak in mijn leven.

Succes Esther met je tentamens :)

Omdat een goeie instapage voor mij een opstap kan betekenen in de paaldanswereld, waardoor ik er misschien mijn werk van kan maken door middel van optredens en lesgeven.
Daarnaast is het zo, hoe groter je instapage hoe meer kans je krijgt voor sponsoring.
Mijn droom is om een brandambassador te worden voor een mooi paaldansmerk zonder dat ik zelf ervoor moet betalen om mij zo te noemen :+

Fenrir schreef:
Ik mis bij instagram wel echt de queue/draft optie die ze op tumblr en Facebook hebben (dat er iets automatisch geplaatst wordt op een tijd die je zelf kan instellen). Gros van mijn volgers op mijn beestjesaccount zijn het meest actief tussen 7-9 's avonds... maar het zijn voornamelijk Amerikanen, dus dat is voor mij midden in de nacht.

oh ja dat zou ideaal zijn!
Hoe zien jullie wanneer men het meest actief zijn? ik heb een bedrijfsprofiel maar kan het nergens vinden :o
Laatst bijgewerkt door xU_Blinghx op 26-10-17 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-17 12:16

[***] schreef:
Geen idee eigenlijk wat meer volgers zouden opleveren aan voordelen .. Kan me niet voorstellen dat ik er ooit iets nuttigs uit haal zeg maar, met mijn simpele HTK-knollen :P Voor mij is het ook voor de leuk :j En ik heb liever 50 volgers die ook actief zijn bij mijn foto's dan 500 en nog steeds maar 50 likes ..

Maar natuurlijk zijn de "magische getalletjes" altijd wel een leuk streven 8-) Al zal ik er niet minder om slapen als ik ze niet zou halen ;)

Naja je kan best producten krijgen als je echt groot word. Voor een merk maakt het paard niet uit, het gaat om het bereik. Als jij 10000 followers hebt met 5000 vind ik leuks ben je best interessant voor een merk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 12:17

Misschien, maar dan moeten het toch al hele specifieke merken zijn want ik kan niks met bv. dressuur/springmateriaal .. dus die kans is al weer veel kleiner. En in mijn "segment" om het zo te noemen zijn er zoveel mensen dus de kans dat ze net mij kiezen lijkt me ook onbestaande ;)

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 12:17

Ik heb nu 2 weken mijn pagina en 156 volgers. Best netjes lijkt me zo.
Ik heb het ook omgezet naar een bedrijfsprofiel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 12:18

Dat is zeker best netjes :j
Maar Jimmy is ook gewoon super cool :Y)

Had eens gekeken voor dat bedrijfsprofiel .. maar dan moet je een facebookpagina hebben.. Moet dat een actieve pagina zijn? Ik heb er wel eentje, maar geen echte zeg maar. Gebruik die om spelletjes te synchroniseren ed, staat verder totaal niks op ..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-17 12:20

[***] schreef:
Dat is zeker best netjes :j
Maar Jimmy is ook gewoon super cool :Y)

Had eens gekeken voor dat bedrijfsprofiel .. maar dan moet je een facebookpagina hebben.. Moet dat een actieve pagina zijn? Ik heb er wel eentje, maar geen echte zeg maar. Gebruik die om spelletjes te synchroniseren ed, staat verder totaal niks op ..

Je moet dan volgens mij ook een bedrijfs pagina hebben op Fb. Die hoeft niet perse actief te zijn.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 12:34

gribaldi schreef:
Van een aantal snap ik de reden goed, zoals Lau :)
Ook met een bepaald doel zoals Selina. Maar soms zie ik accounts voorbij komen die bijna smeken om volgers/reacties etc. daar doelde ik een beetje op haha..

Ik ga jou even zoeken Lau, je bent altijd zo positief ingesteld!

Geen idee misschien bewerken ze de foto's? :P

Dat is inderdaad wel een puntje Fenrir. :j

Ik ken er een aantal met pony's. Bloedmooie beesten, dus was ze daarom gaan volgen. Maar t gaat ze meer om de volgers, dus zijn winacties van die kindjes een tag in foto of een promo :').

Dus toen maar gaan ontvolgen :')

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 12:51

Esther ja en dat vind ik vreselijk haha :')

Ik heb je gevonden Lau :)

Nayomie, heb je ook een teken account ja? Wist dat je tekende.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 12:58

gribaldi schreef:
Esther ja en dat vind ik vreselijk haha :')

Ik heb je gevonden Lau :)

Nayomie, heb je ook een teken account ja? Wist dat je tekende.

Yup, maar is nu niet meer zo actief, omdat tekenen ook een beetje stil ligt, maar wil het weer gaan oppakken. Alleen als ik een tekening af heb en het op insta zet, staat het ook gewoon niet professioneel wat ik weer jammer vind en dat weerhoudt mij dan ook weer om te posten :')

Es_ther schreef:
gribaldi schreef:
Ook met een bepaald doel zoals Selina. Maar soms zie ik accounts voorbij komen die bijna smeken om volgers/reacties etc. daar doelde ik een beetje op haha..

Ik ken er een aantal met pony's. Bloedmooie beesten, dus was ze daarom gaan volgen. Maar t gaat ze meer om de volgers, dus zijn winacties van die kindjes een tag in foto of een promo :').

Doodzonde, doe het op zijn minst omdat je het leuk vindt, niet omdat je dan meer volgers krijgt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-17 12:58

Es_ther schreef:
gribaldi schreef:

Ohja dat zijn Indd accounts die ik snel ontvolg. Vind dat zo stom waaromzou je smeken het is toch leuker als je ze krijgt omdat ze je leuk vinden.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 13:15

Mijn honden krijgen halsbanden, voer, snacks, speeltjes en verrassingsboxen sinds ik meer volgers heb *\o/* Ik maak dan afspraken over foto's, welke en hoe vaak ik post en hoe veel zij krijgen. Ook kunnen bedrijven verzoeken om bepaalde foto's, bijvoorbeeld op het strand.

Laatst ben ik nog met producten naar een plaatselijk asiel gestuurd door een bedrijf. Ik heb foto's voor hen gemaakt van de donatie die ik mocht geven. Was superleuk!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 13:23

Dat is leuk Lisitano! Leuk idee met dat asiel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 13:50

Hoe hebben jullie je account zo populair gekregen? Merk dat ik dat met mijn account voor het paardenmormel nog best tegen vind vallen :')

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 13:50

Actief zijn werkt nog het beste, merk ik zo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 13:52

Ik post in ieder geval elke dag wat, heb na 4 jaar een behoorlijk archief foto's :))

Ben wel superblij met m'n eigen foto van de fotoshoot, en kan niet wachten op de rest :D
En alle lieve bokkers bedankt voor de lieve reacties op insta <3

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 13:58

Ik krijg de laatste dagen opeens vooral snachts nieuwe volgers :+ Zullen wel buitenlands zijn.

YellowLeaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 14:01

Nou ik heb ook maar een openbaar account gemaakt, met een selfie als eerst foto :x Volg een aantal van jullie ook al. Hoe kom ik op de lijst? Kan het niet terug vinden. Denk dat ik onder lifestyle ga vallen.

@Paralianas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 14:02

Mod pb'en je erbij te zetten :)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 14:05

Nayomie, meer tekenen :D

Dat is leuk Lisitano!

_Dreamer, wat is jou account? Ga ik even spieken :P
En uhh bij mij vallen die nep accounts af na een paar dagen :') Dan denk je zoo wat een volgers en dan daarna oh wacht dat was het :')

Haha Apple :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 14:09

@fraaankaaa.v is mijn eigen account.
@[naam].[naam] die van paardenbeest :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-17 14:12

Ik heb net echt zo een gave locatie gevonden!! Heb gelijk wat foto’s gemaakt morgen ga ik ze poster!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 14:12

Gossie ik word spontaan verliefd, heb ze beide gevolgd!

Wat een leuke foto's, heel veel liefde zie ik haha.

Spoiler:
Daar ben ik wel jaloers op, ik wil ook zo'n vriendje :')