Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yacintha

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 09:48

Ja ik ben en blijf ook echt een Disney freak! :D
December ga ik er eindelijk weer heen, ben al zo lang niet met kerst geweest!

Maar Disney spullen zijn dus ook echt welkom haha :o

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 09:53

Ik ben overigens ook gek op tuinvogels, dus vetbolletjes etc pok altijd goed :j

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 09:54

Ik vind Disney spullen ook leuk, vooral fan van de Lion King, wel heb ik daar al redelijk wat spullen van, vorig jaar een Hakuna matata ring en muursticker gekregen en heb ook al een Simba knuffel hahah

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 10:02

Ik zag bij Hema van die glazen potten Make & Bake waarmee je koekjes kan maken. Zag er leuk uit. :j

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 10:17

Die zijn idd leuk. Heb ik ook wel eens bij de Xenos en de appie gezien. Heb toen een keer de christmas versie meegenomen. Ruim na de kerst toen waren ze afgeprijsd haha. Waren goed te doen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 10:18

Vind ze vrij prijzig om voor jezelf te kopen idd, wel leuk om te geven of krijgen.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 10:18

Het enige wat ik écht leuk vind van disney is Stitch :j Had het al gezegd geloof ik maar ik heb absoluut niks met eenhoorns.

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 11:02

Ik kan inkopen gaan doen!! Mijn lootje is bekend. *\o/*

Disney spulletjes zijn ook niet aan mij besteed, ook de eenhoorn niet..

Daarentegen, spulletjes voor de dieren zijn altijd welkom!

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 11:03

M_D_H schreef:
Memories schreef:
Oh en trouwens iets heel stoms... helemaal niet over nagedacht maar... je krijgt helemaal geen track en trace of datum waarop je pakketje komt vanuit de organisatie zeker natuurlijk om het anoniem te houden?

Dat gaat hier dus vrij problematisch worden want ik woon in een grote studentenflat waar de postbezorging bij tijd en wijle te wensen overlaat, en pakketjes worden gewoon overal en nergens bij andere huisnummers gedumpt, weggegapt en verduisterd waar je bij staat. Track en trace is altijd mega essentieel voor mij want dan weet ik wanneer ik thuis moet blijven en als een aasgier bij de deurbel moet wachten zodat een ander er niet mee vandoor gaat... zo ontzettend dom dat ik daaf niet eerder aan gedacht heb.

Als er vanuit de organisatie niks mee gedaan kan worden wil ik mijn lieve SS graag vragen de buitenkant van het pakket volledig neutraal te houden, dus geen inpakpapier of versieringen oid zodat men zo min mogelijk de indruk heeft dat er wat te halen valt.

Dat is natuurlijk makkelijk op te lossen.
Jij kan geen track en trace code krijgen, maar wij wel.
En wij kunnen jou informeren wanneer je als een aasgier voor de deur moet liggen :j

Als dat niet teveel extra moeite voor jullie is zou ik ONTZETTEND dankbaar zijn als dat geregeld kan worden _/-\o_ _/-\o_
Enige wat ik hoef te weten is dus de dag dat het pakketje aankomt zodat ik of zelf thuis kan blijven of iemand anders kan instrueren te aasgieren :+ Zou het anders zo ontzettend jammer voor mezelf en mijn SS vinden als er weer gekloot wordt met de post (zeker zo voor de feestdagen is het lekker risicovol) en het pakketje niet komt waar ie moet zijn.

Ik heb niks met disney, eenhoorns zijn wel leuk **\O/**

Ohh ik heb al zoveel leuke ideeën voor mijn lootje en tijdens mijn gestalk ook hele toffe dingen gevonden die perfect uitkomen *\o/* Ga er echt werk van maken en hoop zo dat m'n lootje er blij mee is. Het kan/mag eigenlijk niet van mezelf maar de eerste bestellingen voor het pakket gaan toch vandaag de deur uit, oeps :o

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 11:05

Die potjes met bakspul vind ik er ook altijd zo leuk uitzien, vind ze alleen inderdaad vrij duur voor wat je ervoor krijgt.. Hier ook geen eenhoorn-fan en Disney ook niet echt.
Vogel-dingen in de tuin vind ik ook leuk! Alleen er komen amper vogels in onze tuin, alleen maar eksters en kauwen -O- Denk doordat de wijk vrij nieuw is ofzo, want onze tuin is wel groen. Dus ik ben altijd helemaal blij als er eens wel een kleine vogel is :')

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 11:37

:):) Kado'tje nr 1 is besteld!! :):)

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 11:38

Vogelspullen heb ik niks aan, heb alleen een balkon en een kat dus dat is geen goede combi haha

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 11:39

Hier hetzelfde. Balkon (ook nog eens afgeschermd) en 2 katten dus geen vogel spullen. :P

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 11:50

Ik snap dr echt niks van al jaren die unicorn die ik leuk vind weinig spul van te krijgen
En in dit topic zie ik echt vanalles voorbij komen eb ook in de winkels
In t begin stuiterde ik :+ *mompelt iets met doorgeslagen volwassenen* vind het echt kei tof spul

Trouwens aangezien ik nog altijd en de komende jaren midden in n verbouwing zit graag geen glitters en overig klein spul in de doos onze stofzuiger heeft het al zo te voortduren :’)

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 12:39

Unicornsssss! Love it!!! Vind die eenhoorn kruik van de primark ook echt super tof

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 13:08

Jaaa het lootje is binnen, ik kan beginnen met stalken ;)

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 14:07

Hier ook niks met eenhoorns.

Maar alles met Disney!!!!! *\o/*

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 14:25

Cynn schreef:
rockwitch schreef:
Oooh die eenhoorn kerstballen zijn geweldig. Zag laatst ook ergens kerstballen van de Minions. Ook supercool. En Disney is sowieso altijd goed.

Jaaa Disney *\o/* Heb echt van alles van Disney. Films, boeken, beeldjes en figuurtjes om m'n huisje mee op te vrolijken.. Disney slaap t-shirts, sokken, etc van de Primark doen het hier heeeel goed! :+:

Ik zal m'n profiel een beetje updaten. Misschien kan m'n SS dan iets meer.. Heb wel iets aan hints gegeven maar in m'n berichten op bokt zie je niet veel staan ofzo :o

Zeg ik slaap t-shirts maar geen maat _O- wel zo handig. T is M en voetjes 37.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 14:41

Ik ben nog even in Boedapest maar vanaf maandag ga ik ook stalken :D

Andreeaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 14:58

Ik heb ook een heel leuk lootje! Straks even inspiratie op doen bij de winkels.

Iets zelfgemaakt of van de kringloop ofzo is ook leuk. (Als het maar schoon en compleet/heel is).

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 15:07

Ik heb een gouden idee voor de SS! Straks gelijk aan de slag!

Is het misschien leuk om ook lievelingskleuren te vermelden? Ik ben gek op groen en blauw maar voor mijn kamer heb ik alleem blauw :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 15:09

Licht blauw! :D

Kimmiee_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 15:13

Voor mij is het blauw haha eigenlijk alle blauw maar vooral kobalt. En voor Nadja mijn shet heb ik ook alles blauw en voor Bailey mijn welsh heb ik alles paars :D
Laatst bijgewerkt door Kimmiee_D op 04-11-17 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 15:15

Sorry voor mijn ss dat ik niet zoveel heb gepost.. :=

Over lievelingskleuren: turqoise <3

Verder zijn prulletjes voor in huis erg leuk maar niet handig aangezien ik 2 jonge katten in huis heb.. speeltjes voor ze is natuurlijk altijd leuk of dingetjes voor aan de muur :)

Douchespullen zijn ook altijd welkom, maar ik heb geen bad..

Verder heb ik eigenlijk niet zo heel veel inspiratie dus ik laat me erg graag verrassen! Vind het al super dat iemand moeite doet om iets leuks te bedenken :))

Ohja mn hint.. daar moet ik dus nog even goed voor gaan zitten :')

Edit: nog een tip; ik verwacht een knappe haflingerbaby in mei! :D

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 15:20

Hier geen lievelingskleuren, vind zo veel kleuren en combi's leuk! :D
Ons huis is een mix van landelijk / western. Met aardetinten en aangevuld met kleur.
Ik had ergens een keer gepost dat fotolijstjes niet hoeven maar landelijke stijl in neutrale kleuren zijn toch wel heel leuk :j

Verder ga ik nog steeds proberen niet te veel te zeggen :D ik ben sowieso snel een blij mens!