December ga ik er eindelijk weer heen, ben al zo lang niet met kerst geweest!
Maar Disney spullen zijn dus ook echt welkom haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Memories schreef:Oh en trouwens iets heel stoms... helemaal niet over nagedacht maar... je krijgt helemaal geen track en trace of datum waarop je pakketje komt vanuit de organisatie zeker natuurlijk om het anoniem te houden?
Dat gaat hier dus vrij problematisch worden want ik woon in een grote studentenflat waar de postbezorging bij tijd en wijle te wensen overlaat, en pakketjes worden gewoon overal en nergens bij andere huisnummers gedumpt, weggegapt en verduisterd waar je bij staat. Track en trace is altijd mega essentieel voor mij want dan weet ik wanneer ik thuis moet blijven en als een aasgier bij de deurbel moet wachten zodat een ander er niet mee vandoor gaat... zo ontzettend dom dat ik daaf niet eerder aan gedacht heb.
Als er vanuit de organisatie niks mee gedaan kan worden wil ik mijn lieve SS graag vragen de buitenkant van het pakket volledig neutraal te houden, dus geen inpakpapier of versieringen oid zodat men zo min mogelijk de indruk heeft dat er wat te halen valt.
Dat is natuurlijk makkelijk op te lossen.
Jij kan geen track en trace code krijgen, maar wij wel.
En wij kunnen jou informeren wanneer je als een aasgier voor de deur moet liggen
Cynn schreef:rockwitch schreef:Oooh die eenhoorn kerstballen zijn geweldig. Zag laatst ook ergens kerstballen van de Minions. Ook supercool. En Disney is sowieso altijd goed.
Jaaa DisneyHeb echt van alles van Disney. Films, boeken, beeldjes en figuurtjes om m'n huisje mee op te vrolijken.. Disney slaap t-shirts, sokken, etc van de Primark doen het hier heeeel goed!
Ik zal m'n profiel een beetje updaten. Misschien kan m'n SS dan iets meer.. Heb wel iets aan hints gegeven maar in m'n berichten op bokt zie je niet veel staan ofzo