Of nouja, ik had ze gekocht en vriendlief heeft het maar geaccepteerd.
We hebben ze aan gehad tijdens kerstavond met onze familie en toen we '3e kerstdag' met vrienden vierden. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Of nouja, ik had ze gekocht en vriendlief heeft het maar geaccepteerd.
We hebben ze aan gehad tijdens kerstavond met onze familie en toen we '3e kerstdag' met vrienden vierden. 
bruintje123 schreef:Voor de iniminies onder ons dan inderdaad het hele kleffe, ik love mama, op de speen of slabber.
Zo klef, bah
vreselijk.

germie schreef:Ik draag geregeld voltrots: dasleben ist kein Ponyhof
Gekregen van vrienden die dachten dat het over ponykampen ging. Maar het is een spreekwoord dat gaat overdathetleven niet alleen maar feest is.
Maar hoe oud zijn jullie? Ik droeg eerst ook geen teksten en nu zijn ze weer terug. Ben al 13 keer 25 geworden. Veel teksten zijnlelijk. Maar sommigen zijn goed. Ook mijn born to dive, forced to work draagik graag.
Vind zelf eigenlijk alleen van die zogenaamd gevatte zinnen of grapjes niet kunnen. Of die stomme dingen bij de pull & bear van 'i'm a mermaid'.

Mavelle schreef:Als je op vakantie gaat en je ziet van die tieners (of nog erger twintigers) allemaal hetzelfde shirtje met hun naam erop dragen. Doet me echt denken aan een kleuterklas uitje naar de dierentuin. Al snap ik ergens ook wel weer dat je daar als tiener schijt aan hebt en misschien hoort het er ook wel een beetje bij.
voor kamperen gaan ze nog maar alsjeblieft niet naar school