Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 13:59

Wat is er in godsnaam met Kiala gebeurd? Blijkbaar is het nu UPS geworden, wat een drama om een pakket te verzenden zeg!

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 15:05

hahahah is in nederland al een tijdje zo, vond het altijd al drama maar nu nog erger!

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 19:53

Oooh ik snap ook niets van Kiala :n

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 20:00

Kiala zit hier gelukkig niet in de buurt, dus verzend er eigenlijk nooit mee.

Ben ik de enige die het best irritant vind dat de koper niet even kan laten weten dat het pakket is ontvangen en of deze tevreden is?
Heb dat nu met het zadel, het gaat toch wel om een duur iets dus wel fijn om bevestiging te krijgen
Via de T&T wel gezien dat het afgeleverd is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 20:00

Kiala vond ik lekker eenvoudig en duidelijk om mee te werken. Die UPS echter... horror gewoon. Moet je nou bijbetalen om je eigen pakket te kunnen traceren tijdens de route?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 21:54

Super goede ervaring! Ik had geboden op 2 boeken en verkoper was akkoord gegaan. Ik gaf dat ik mijn reader zo 123 kon vinden, maar ze had de boeken vast op de post gedaan, ze gaat namelijk op vakantie. Ik heb een reader kunnen lenen en snel het geld overgemaakt. Super blij met de boeken, zijn vandaag binnen gekomen :D

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 21:57

Een goede ervaring via bookmatch, gisteren een studieboek besteld, meer dan de helft goedkoper dan een nieuw exemplaar en vandaag al binnen en het boek is echt nog als nieuw. Helaas stonden de andere boeken die ik nodig had niet op de site, volgende week nog maar eens kijken.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 08:44

Zoekertje geplaatst om gratis klinkers af te halen, waren heel wat klinkers in goede staat, ideaal voor mensen die net gebouwd hadden fzo. De eerste die antwoord => krijg ik er dan nog gratis een fles wijn bij? Euhm nee? Je krijgt al gratis klinkers mee wtf

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 09:44

Je zou een fles wijn als bedankje moeten krijgen juist!

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 09:48

ElizeVdS schreef:
Je zou een fles wijn als bedankje moeten krijgen juist!

Ja dat had ik ook gedacht :')

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 09:51

Ik zou terugsturen:

Lief dat u wijn aanbiedt omdat wij zo gul zijn om onze klinkers weg te even, maar wij doen dit vanuit een goed hart en hoeven er absoluut niets voor terug, we zijn al ontzettend blij dat we u een hele goede dag hebben kunnen geven en een bijdrage hebben kunnen doen aan het bestratingsprojectje waar u mee bezig bent. Een flesje wijn is dan ook absoluut niet nodig als bedankje, maar wel heel erg lief dat u het aanbiedt. Dan weet ik dat ik het aan de juiste meegeef. Dankbaarheid is tegenwoordig meer uitzondering dan de regel.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 10:00

Haha, dat is idd een goede!

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 11:17

Mer1980 schreef:
Ik zou terugsturen:

Lief dat u wijn aanbiedt omdat wij zo gul zijn om onze klinkers weg te even, maar wij doen dit vanuit een goed hart en hoeven er absoluut niets voor terug, we zijn al ontzettend blij dat we u een hele goede dag hebben kunnen geven en een bijdrage hebben kunnen doen aan het bestratingsprojectje waar u mee bezig bent. Een flesje wijn is dan ook absoluut niet nodig als bedankje, maar wel heel erg lief dat u het aanbiedt. Dan weet ik dat ik het aan de juiste meegeef. Dankbaarheid is tegenwoordig meer uitzondering dan de regel.

_/-\o_ haha die is goed :D

Ondertussen is het al weg :) net zoals we gedacht hadden, een koppel die net hun huis klaar hadden, en de klinkers goed konden gebruiken om een leuke tijdelijke oprit te leggen :) (in plaats van op zand dan).

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 12:35

Hier even terug ook iets verzonden met Kiala, en nu blijkt dat je geen bewijsje meer krijgt van verzenden -O- Dat is lekker als straks een pakketje niet aankomt bij koper.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 14:13

Huh? Ik ben vanmiddag mijn pakket gaan afleveren voor verzending en heb wel nog gewoon zo'n ticketje met nummer gehad hoor.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 14:16

Meen je dat?? Ik vroeg er nog om, maar volgens hun was dat niet meer :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 14:53

Ja echt, zelfs met logootje van kiala er nog op! Lekker duidelijk allemaal haha.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 17:38

Sowieso kan je het online in je account ook tracken. Al is het wel mega zoeken op die onoverzichtelijke pruts site.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 17:49

Ik heb gevloekt als een ketter toen ik het afhaalpunt van de koper wou selecteren. De dame had netjes aangegeven "die supermarkt, die k00xx". Bij kiala was dat gewoon gemeente intikken en dan kreeg je een lijstje met de K00... ernaast, selecteren en klaar. Je had ook genoeg aan het e-mailadres van de ontvanger.
Nou, op deze k*tsite (pardon my french), heb je dus alsnog adres van de ontvanger nodig en moet je ook het adres van het afhaalpunt kennen. Want van de supermarkt die ze had genoemd waren er 3 binnen 5km. En geen K00... code ernaast of wat dan ook. Begin dan maar uit te pluizen welke het is. Gelukkig wel kunnen vinden en pakket kunnen verzenden.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 19:10

klopt in nederland krijg je geen bewijsje meer via kiala, vond het al bagger maar nu nog meer

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 19:41

Jemig wat raar? Dat is toch logisch dat je een bewijs van verzenden wil? Zou dan een foto maken vanhet pakket bij Kiala zelf, dat ze hem hebben aangenomen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:11

ElizeVdS schreef:
Sowieso kan je het online in je account ook tracken. Al is het wel mega zoeken op die onoverzichtelijke pruts site.

Dat is ook zo, maar stel ik geef het af, het raakt daar kwijt, dan heb ik geen enkel bewijs aan koper dat ik het daadwerkelijk afgegeven heb :P

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:09

Grrrr mag via Facebook ook?
Vrouwtje had hekwerk te koop. Bod gedaan, overeen gekomen en daarna heb ik haar een bericht gestuurd dat we even moesten kijken wanneer we het op konden halen. Had voor haar geen haast.

Daarna gevraagd of het een bepaalde dag uit kwam. Geen reactie. Heb in 1 week 3 berichten gestuurd en kreeg uiteindelijk na ruim een week reactie, sorry het is al opgehaald door familie...

Ik zeg nou prima, maar vind het niet netjes. Geen bericht gehad of niets.

Stuurt Ze terug dat ze van mij niets gehoord had? Terwijl alle berichten die ik gestuurd had gelezen waren.

Ja ze was het vergeten. Pffff kan ik weer opnieuw opzoek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:34

Dat is niet netjes.

Hier wel weer een hele goeie ervaring, zocht 2-3 nieuwe rijbroeken, slijten bij mij zo snel.

2 gevonden bij dezelfde koper, goeie maat. Gevraagd wat ze ervoor wou, 5eu onder gaan zitten, was goed. Had ze dinsdag binnen, blijken ze ook nog is gloedjenieuw te zijn met de kaartjes er nog aan en zitten als gegoten, me = happy :D

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 22:49

OMG! Ik erger me hier zo aan, dat ik het hier wil delen.

Ik verkoop een bepaald product. Klant was al keer bij mij geweest (via mp) en belde mij gisteren op of ze het zelfde product voor goedkoper kon krijgen.

Uhh... nee ? Maar goed, niet geschoten is altijd mis.
Stuurt ze 16.00 uur een appje, dat ze dat en zus wil en of ik het voor 17.00 uur kan verzenden?? Want ze had het hard nodig.

Uhh nogmaals nee... Ik werk gewoon, zit niet heel de dag thuis, te wachten om iets te verzenden 8)7 .
Dit uitgelegd.
Nou wou ze het morgen ophalen, en guess what, geen gehoor :') :')