Skessa_ schreef:[ [url=m/8yr06p.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn kaarsjeKan m helaas pas morgen proberen
Mooi geworden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
muppetmayo schreef:Tnx allemaal!
Wme wat vervelend van die post elke keer![]()
En wat een bedrag voor dat telefoontje zeg! Jeetje!
Skessa zoetermeer klinkt ook heel aanlokkelijk hihi. Maar ik mag niet van mezelf.. mag het pas bij 1000poot uitgeven
Yv_ schreef:He, vervelend zeg. Gewoon langsgaan dan maar en in de brievenbus droppen Lisitano.
Hoe is de Sea Salt& Sage?
DeMolenhoek schreef:Dat is dan jouw meningIk had meerdere paginas na elkaar nauwelijks iets over wax gelezen, sommigen hadden terug on topic al gevraagd. Als er dan nog verder wordt gegaan... Tja
Ik zie het niets als klikken maar de mogelijkheid om een topic weer de goede richting uit te sturen
Yonker schreef:Ik wil die jelly beans eigenlijk wel proberen.... Zie die zo vaak langs komen.
Skessa_ schreef:Mehhhhh nu wil ik ook naar ZoetermeerIk wil ook die Fresh Mint en die Marshmallow chicks
Skessa_ schreef:Ik heb de marshmallow gebruikt.. Die vond ik het minst lekker, dus dan is het minder erg als die verpest is![]()
Ik vind het een beetje kul MH. Ja er word gezegd dat er examens gedaan zijn en dat er mensen ziek zijn. Maar vaak wordt er dan bij gezet dat ze daardoor niks hebben kunnen branden. Dan is het toch niet zo off topic?
Beetje ruimte moet kunnen hoor en dan moet er niet gelijk gemiept gaan worden. En als je dat op dat moment vond, kun je daar ook gewoon een opmerking over maken ipv te temmen. Blijkbaar had (bijna) niemand het in de gaten. Maar dat is mijn mening
Yonker schreef:Niet bijzonder nee lisitano? Hmm... Sommige mensen vinden hem echt heerlijk zie ik voorbij komen. Nou mocht iemand deze nog over hebben en eventueel willen ruilen dan hoor ik t graag
_sylvia_ schreef:Yonker schreef:Niet bijzonder nee lisitano? Hmm... Sommige mensen vinden hem echt heerlijk zie ik voorbij komen. Nou mocht iemand deze nog over hebben en eventueel willen ruilen dan hoor ik t graag
Volgens Andy is het dezelfde geur dan Vanilla Cupcake, of lijkt het er behoorlijk op http://andyyankeecandles.blogspot.nl/20 ... ature.html
_sylvia_ schreef:Yonker schreef:Niet bijzonder nee lisitano? Hmm... Sommige mensen vinden hem echt heerlijk zie ik voorbij komen. Nou mocht iemand deze nog over hebben en eventueel willen ruilen dan hoor ik t graag
Volgens Andy is het dezelfde geur dan Vanilla Cupcake, of lijkt het er behoorlijk op http://andyyankeecandles.blogspot.nl/20 ... ature.html
Skessa_ schreef:Mehhhhh nu wil ik ook naar ZoetermeerIk wil ook die Fresh Mint en die Marshmallow chicks
![]()
Beterschap Muppet voor je moeder!
Na kwart voor 7 heb je toch tijd zat om een kaars aan te zetten Eight? Of ga je om 20.00 alweer naar bed?