Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:05

Skessa_ schreef:
[ [url=m/8yr06p.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn kaarsje :D Kan m helaas pas morgen proberen -O-

Mooi geworden +:)+

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:08

muppetmayo schreef:
Tnx allemaal!

Wme wat vervelend van die post elke keer :\
En wat een bedrag voor dat telefoontje zeg! Jeetje!

Skessa zoetermeer klinkt ook heel aanlokkelijk hihi. Maar ik mag niet van mezelf.. mag het pas bij 1000poot uitgeven

Dat telefoontje naar post.nl was met mobiel.
Je krijgt eerst een heel keuze menu en vervolgens 7 wachtenden voor je en dat voor 45ct per minuur plus de kosten voor mobiel bellen. dat schiet wel op.

Ik kan nu geen melts branden vanavond wel een kaars.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 25-03-16 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:08

Ik heb de marshmallow gebruikt.. Die vond ik het minst lekker, dus dan is het minder erg als die verpest is :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:15

NVM :x

Ben benieuwd hoe die ruikt San!
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 25-03-16 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:15

Yv_ schreef:
He, vervelend zeg. Gewoon langsgaan dan maar en in de brievenbus droppen Lisitano _O-.

Hoe is de Sea Salt& Sage?

Zo ver is dat niet eens :D

Sea Salt & Sage is heel fris, zo niet heel bijzonder. Ik ga 'm op de brander proberen, denk dat ie daar beter tot zijn recht gaat komen :j Beetje zo'n oceaangeurtje.

DeMolenhoek schreef:
Dat is dan jouw mening :) Ik had meerdere paginas na elkaar nauwelijks iets over wax gelezen, sommigen hadden terug on topic al gevraagd. Als er dan nog verder wordt gegaan... Tja :) Ik zie het niets als klikken maar de mogelijkheid om een topic weer de goede richting uit te sturen :)

Waar dan? Dat heb ik dan vast gemist.
Je bent zelf ook nogal vaak off topic. Zeg dan effe wat. Temmen vind ik in deze inderdaad kinderachtig. Sorry not sorry.

Wat een schatje Skessa!

Yonker schreef:
Ik wil die jelly beans eigenlijk wel proberen.... Zie die zo vaak langs komen.

Ik vind Jelly Beans niet zo bijzonder. Is vooral zoetzuur fruit.

Skessa_ schreef:
Mehhhhh nu wil ik ook naar Zoetermeer -O- Ik wil ook die Fresh Mint en die Marshmallow chicks :')

Marshmallow Chicks is dus ook niet eens zo bijzonder -O-

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:17

Skessa_ schreef:
Ik heb de marshmallow gebruikt.. Die vond ik het minst lekker, dus dan is het minder erg als die verpest is :')

Ik vind het een beetje kul MH. Ja er word gezegd dat er examens gedaan zijn en dat er mensen ziek zijn. Maar vaak wordt er dan bij gezet dat ze daardoor niks hebben kunnen branden. Dan is het toch niet zo off topic?
Beetje ruimte moet kunnen hoor en dan moet er niet gelijk gemiept gaan worden. En als je dat op dat moment vond, kun je daar ook gewoon een opmerking over maken ipv te temmen. Blijkbaar had (bijna) niemand het in de gaten. Maar dat is mijn mening :o

Nou ik sluit me hier volledig bij aan.
Ga zelf ook regelmatig off topic maar probeer het wel een beetje over de kaarsen, melts te houden.

Off topic was wel over de motor van iemand in het toppic waar ik me ook schuldig aan maakte off topic was ook over de aanslagen maar dat is wel even wat er in je hoofd zit en moet wel kunnen vind ik. Vind het terecht als er dan gezegd wordt door een oplettende mede forummer van jongens we hadden het over kaarsen. Maar niet als er inmiddels een nieuw toppic is over een gesprek naar boven wordt gehaald van maanden geleden.

Uiteindelijk is het een toppic over geurkaarsen en dat is leuk en onze hobby en een heel serieus toppic zal het nooit worden, denk dat velen er dan nog maar weinig trek in hebben. Gewoon lekker kletsen over bestellingen, kaarsen en ik vind dat ook best gezegd mag worden dat je een drukke dag gehad hebt en daardoor die of die geur opzet of juist niet.

Gezien alle reacties en het feit dat iedereen wel eens offtoppic gaat is er gewoon ook behoefde aan die gezellige babbel hier.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:18

Ben echt benieuw skess!! Ik verwacht foto's enzo als die brand :D

Niet bijzonder nee lisitano? Hmm... Sommige mensen vinden hem echt heerlijk zie ik voorbij komen. Nou mocht iemand deze nog over hebben en eventueel willen ruilen dan hoor ik t graag :')

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:24

Ik snap wat temmen inhoud, maar wat betekend dat woord? Dat houd me al eeuwen bezig hier op bokt :oo

Tag of niet, ik heb er geen mening over, daar ken ik bokt niet goed genoeg voor wat daar het voor en nadeel van kan zijn. Maar als er alleen strikt over kaarsen gepraat moet worden, dan wordt het een lastig topic volgens mij, ik voel me hier prima thuis juist met een beetje gezellige babbel tussendoor af en toe.

Lekkere tarts Lisitano *\o/* ik heb deze ronde Zoetermeer ff over laten gaan, al stond er wel een jar die ik wel zou willen, Flowers in the Sun <3 Maar gisteren weer 350 da kosten :x en misschien maandag nog 1000poot en nog bestelling uit de USA onderweg, dus zit voorlopig niet zonder wax _O-

Gefeliciteerd aan de geslaagde mensen!! *\o/*

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:25

Ik had m'n post al weggehaald, maar geeft niet _O-

Niet bijzonder? Hoezo niet? :oo

Jaaa foto's en review volgen, eerst ff tijd zoeken :')

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:26

Yonker schreef:
Niet bijzonder nee lisitano? Hmm... Sommige mensen vinden hem echt heerlijk zie ik voorbij komen. Nou mocht iemand deze nog over hebben en eventueel willen ruilen dan hoor ik t graag :')

Volgens Andy is het dezelfde geur dan Vanilla Cupcake, of lijkt het er behoorlijk op http://andyyankeecandles.blogspot.nl/20 ... ature.html

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:26

Nvm, ik lees scheel. TEM = Tip Een Mod.
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 25-03-16 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:27

_sylvia_ schreef:
Yonker schreef:

Volgens Andy is het dezelfde geur dan Vanilla Cupcake, of lijkt het er behoorlijk op http://andyyankeecandles.blogspot.nl/20 ... ature.html

Oh, of Jelly Beans? Die vind ik wel lekker <3 ik heb wel een tart te ruil denk ik ;) krijg er nog wat binnen als het goed is *\o/*

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:29

Yv_ schreef:
Nvm, ik lees scheel. TEM = Tip Een Mod.

*\%/* *\%/* Dankje! <3 haha zo logische soms, haha.

Yonker

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:31

Ja bedoel idd jelly beans!! :D

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:33

_sylvia_ schreef:
Yonker schreef:

Het lijkt inderdaad behoorlijk :j Skessa :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:37

Oooooooh.. het woord cupcake in vanilla cupcake schrikt me af :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:37

Afbeelding

Ik was dinsdag jarig en ben heerlijk verwend door mams <3

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:38

Wat lief amoj!! *\o/* *\o/*

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:41

Skessa_ schreef:
Oooooooh.. het woord cupcake in vanilla cupcake schrikt me af :=

Nee niet toestaan!
Ik vind Vanilla Cupcake lekker, je ruikt geen cake. Het is vooral die botercrème en vanille die je ruikt <3

Oh Amoj! Lekker verwend zeg!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:44

Oh. Als ik m een keer tegen komt zal ik m eens uitgebreid besnuffelen.
Maar toch. Ik wil gewoon de MM chick vanwege dat onwijs foute plaatje 8-)

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 13:27

Ik had niet het idee dat alles heel erg offtopic ging eigenlijk. En meestal als ik iets zeg wat offtopic is, plaats ik er ook altijd een ontopic-opmerking bij.
Maar laten we het proberen zo te houden dat iedereen het hier gezellig vindt :)

Ik las dat PS mijn bestelling ontvangen heeft, en WME pas vanaf dinsdag verstuurd. Dus maandagavond nog geen Goose Creek dan haha (dat werkte erg slecht op de waxinelichtbrander).
Laatst bijgewerkt door Century op 25-03-16 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 13:29

Skessa_ schreef:

Ik kan wel een tart voor je meenemen maandag?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 13:29

Skessa_ schreef:
Mehhhhh nu wil ik ook naar Zoetermeer -O- Ik wil ook die Fresh Mint en die Marshmallow chicks :')

Beterschap Muppet voor je moeder!

Na kwart voor 7 heb je toch tijd zat om een kaars aan te zetten Eight? Of ga je om 20.00 alweer naar bed? :=

Ik eet dan, snel naar de dieren en rond 9 uur half 10 douchen en klaarmaken voor bed, durf kaarsen niet onbeheerd achter te laten.. maar ik heb gelukkig wel een vrije dag :)! Ik weet trouwens nog niet of ik kan maandag naar de duizendpoot

ontherun

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 13:37

Ik zet meestal een melt aan als ik 's avonds weinig tijd heb. Heb ik een middag vrij, of een hele dag zoals vandaag :D, dan zet ik meestal een kaars aan. Heb nu een van de WW trilogys weer eens aangezet.

Wat lief amoj! De mijne zeurt dan alleen dat ik al zoveel heb en dus geen nieuwe nodig heb :')

Sea salt & sage ben ik ook heel nieuwsgierig naar, net als riviera escape. Helaas even geen centjes meer voor jars enzo vrees ik. En ik heb hier wel winkels met YC, maar die verkopen beide geen USA en specials helaas... Alleen Zimbali wil die nog wel eens hebben.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 13:41

Skessa_ schreef:

MM chick :') Dat klinkt fout.
Nice amoj, geniet ervan!