Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:vlamingen wilde voorbije stakingen voort werken grotendeels, terwijl de walen toen op sporen sabotages zijn gaan uitvoeren zodat er niets meer kon rijden)
oomens schreef:Zoe_97 schreef:vlamingen wilde voorbije stakingen voort werken grotendeels, terwijl de walen toen op sporen sabotages zijn gaan uitvoeren zodat er niets meer kon rijden)
Dus het is weer hetzelfde oude verhaal van Vlamingen tegen Walen en de schuld ligt bij de ander. Je zit nu eenmaal samen in een land, dus zolang opsplitsen geen optie is, heb je het met elkaar te doen.
Zoe_97 schreef:herkansen omdat een stel grote kinderen sporen gaat blokkeren vind ik onzin.
Zoe_97 schreef:het gaat hier om ergernissen, niet voor oplossingen voor mijn probleem. ik heb het recht mij hier ongelofelijk aan te ergeren, aangezien ze enorme problemen veroorzaken....
Anoniem schreef:Maar nogmaals: staken doe je om gehoord te worden. Je wordt nou eenmaal beter gehoord als je een hoop mensen tot last bent. Staken midden in de vakantie heeft dus geen zin, want dan is je impact half zo groot niet. Dat dat lastig is voor anderen is te begrijpen, maar nogmaals, men staakt niet omdat de koffie koud is. Er is dan meer aan de hand en er wordt duidelijk geen gehoor gegeven. Dan ga je groter geschut inzetten.