Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cerastes

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 20:58

Ik heb nu woodland op van WME.
Hij is super lekker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:01

So dat is een prijzige bestelling!!!

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:06

Ik heb wel een beetje zielig gedaan hoor... }> zo van; IEDEREEN besteld allemaal verschillende merken bij de 1000poot en nou ben ik de enige die achter loopt...en dan een beetje zielig kijken en ook op zo een pieperig toontje... :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:11

Woooowwww... Wat een bestelling _O_

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:13

Whahahah een bestelling mogen doen is 1, maar dit is een stevige zeg :=

Heb hier nu Frangelico opgezet. Zat eerst met de apple crumble in mijn handen (die volgens mij hetzelfde is als de applle currant crumble van een ander merk) maar vond hem toch iets te 'appelig'. Ben benieuwd of de Frangelico lekker is als hij zometeen gesmolten is, vond hem in het cupje wel lekker ruiken in ieder geval :D

Edit: Zie nu dat je van GC losse blokjes hebt gekocht, dat scheelt nogal natuurlijk :))

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:21

Het is eigenlijk bijna schandalig ja := ...ik was rond de 50euro kwijt, maar dan ben ik ook wel klaar tot de kerst denk ik....(naja misschien met sinterklaas... O:) )

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:30

Alwiene schreef:
Edit: Zie nu dat je van GC losse blokjes hebt gekocht, dat scheelt nogal natuurlijk :))

Ja joh, anders was ik alleen al voor GC 50euro kwijt ofzo...
Mooi dat je ze ook los kan kopen om uit te proberen!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:33

De wax van Kringle geeft die een beetje stevige geur? Dat je hem ook echt ruikt als je zit zeg maar en niet alleen als je de kamer uit en weer in gaat? Vind ze best prijzig per soort om er zomaar een aantal te bestellen.

Iemand nog tips welke geuren bij de Duizendpoot flink aanwezig zijn? Ik hou van warme geuren, vanille, kaneel, bakluchtjes, hout wel maar niet het groen van bomen :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:35

Wel ideaal hoor, dat webshops die mogelijkheid aanbieden! Toen ik de eerste keer bestelde, had ze die blokje nauwelijks dus meteen grote verpakkingen gekocht. Zitten helaas een paar geuren bij die ik niet zo lekker vind. Nouja, dat is ook wel het risico van online kopen natuurlijk.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-15 21:43

Cerastes schreef:
Ik heb net mn vriend heeeeeel lief aangekeken en mocht toen een bestelling doen bij de 1000poot *\o/*

Ik heb besteld van Goose Creek:

Balsam Fir
Apple Spice
Boardwalk Scroll
Cabin in the woods
Campfire Marshmallow
Christmas Tree
Cotton Flower
French Autumn
Harvest Hayride
Kentucky Harvest
Minted Eucalyptus
Patchouli

Van Heart en Home:

Fris linnen
Oh denneboom
Winter wonderland
Oosterse belofte
Lavendel en salie

Van Kringle Daylights:

Warm Cotton
French Lavender
Fresh Lilac
Lily of the Valley
Slate

Van Woodwick:

Baby powder
Linen
Lavender spa

En van Yankee Candle:

Baby Powder
Clean Cotton (kaarsje)
Soft Blanket
Wild Sea Grass (kaarsje)
Wild Fig
Christmas Tree (kaarsje)

Ik ben super blij natuurlijk :9 ik heb namelijk ook laatst nog 2 nieuwe dekjes gekocht van eurostar /3

Edit: wow zo lijkt het echt MEGA veel!
Van Goose Creek heb ik trouwens losse waxmelt-blokjes gekocht voor 0.99ct per stuk.

Woooow! Hahaha!

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:45

Cerastes schreef:
Het is eigenlijk bijna schandalig ja := ...ik was rond de 50euro kwijt, maar dan ben ik ook wel klaar tot de kerst denk ik....(naja misschien met sinterklaas... O:) )

:D top, hopelijk zitten er weinig tegenvallers tussen.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:46

Haha mooie bestelling.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-15 21:47

Alwiene schreef:
De wax van Kringle geeft die een beetje stevige geur? Dat je hem ook echt ruikt als je zit zeg maar en niet alleen als je de kamer uit en weer in gaat? Vind ze best prijzig per soort om er zomaar een aantal te bestellen.

Iemand nog tips welke geuren bij de Duizendpoot flink aanwezig zijn? Ik hou van warme geuren, vanille, kaneel, bakluchtjes, hout wel maar niet het groen van bomen :)

Ik vind Kringle op een andere manier geur af geven dan andere merken. Het is wat minder overheersend lijkt het wel en toch ruik je het goed en lang. Ik doe met Kringles al ruim 10 uur.
Van hen heb ik nog geen enkele geur gehad die ik tegen vond vallen qua sterkte en het leuke is dat de geuren wat complex zijn. Elk branduur is er wel een nieuw geurtje vrij gekomen.

Ik denk dat jij GC Christmas Tree Farm en Whipped Pumpkin Latté dan erg lekker gaat vinden :j
En Vanilla Sandalwood van Pure Soap en Village Candle.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:49

Hoe zijn de losse blokjes verpakt van de duizendpoot? Dacht dat het zo duur was daar, maar een euro vind ik nog wel meevallen.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-15 21:50

friendly schreef:
Hoe zijn de losse blokjes verpakt van de duizendpoot? Dacht dat het zo duur was daar, maar een euro vind ik nog wel meevallen.

Ik kreeg ze in een ziplockzakje met daarop de naam van de geur geschreven :)

Goose Creek is overigens echt veel en veel lekkerder op een elektrische brander. De geurolie blijft ook veel langer geuren. Ik denk dat het op een gewone brander te heet wordt waardoor je na een aantal uur wax ruikt.
Op de elektrische brander doe ik soms wel 12 uur met een blokje. Op de gewone meestal maar 4 tot 6.
Laatst bijgewerkt door Lisitano op 15-11-15 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:51

Alwiene schreef:

Ik heb er tot nu toe slechts vier, maar deze zijn wel alle vier goed aanwezig. Niet onwijs in je neus, maar je ruikt ze absoluut. Ik vind ze heel erg fijn. Nu zijn het (op Watercolors na) ook wel kruidige herfstgeuren, misschien dat dat uitmaakt. Waarschijnlijk heb je gewoon, net als bij elk merk, verschillen zitten in de sterkte. In mijn aanstaande bestelling zitten er nog een aantal, ben namelijk ook héél erg nieuwsgierig naar meer!

Village Candle is goed sterk. Een geurblokje doet het niet zo heel lang in verhouding met andere merken, maar de geur is wel écht heel sterk aanwezig.

Waarschijnlijk vind jij alles met Fireside/Firewood/Wood-blabla/Cozy Home/welcome Home etc etc. wel erg lekker? Cozy Home van Kringle is trouwens héél erg lekker! Vind ik tot nu toe de lekkerste qua houten huisjes/haard geuren.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:53

Oeps, vergeten te zeggen maar Goose Creek komt er hier niet meer in. Daar had ik een paar blokjes van en die heb ik weggedaan omdat ik de bijgeur echt vies vond.

Bedankt voor je omschrijving van Kringle. Ik weet niet of het dan echt wat voor mij is als ze niet zo overheersend zijn. Ik ben door iedereen hier zo benieuwd geworden naar Watercolors van Kringle. En ik wil eigenlijk nog een paar Fireside treat blokjes erbij hebben. Hmmm ik twijfel of ik ergens ga bestellen waar ze alleen YC hebben of dat ik dus bij de 1000poot ga bestellen en Watercolors meebestel. Keuzes keuzes keuzes haha. Eigenlijk moet ik helemaal niet bestellen, heb wel zat besteld afgelopen tijd :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-15 21:53

Cozy Cabin bedoel je denk ik?
Die moet je inderdaad echt eens geroken hebben <3

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:55

Sorry, Cozy Home inderdaad :'). Raak echt he-le-maal in de warrie van al die homes en cozies en firesides _O-

Morgennnn mn Kringle kaars hopelijk op de post *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-15 21:56

Alwiene schreef:
Oeps, vergeten te zeggen maar Goose Creek komt er hier niet meer in. Daar had ik een paar blokjes van en die heb ik weggedaan omdat ik de bijgeur echt vies vond.

Bedankt voor je omschrijving van Kringle. Ik weet niet of het dan echt wat voor mij is als ze niet zo overheersend zijn. Ik ben door iedereen hier zo benieuwd geworden naar Watercolors van Kringle. En ik wil eigenlijk nog een paar Fireside treat blokjes erbij hebben. Hmmm ik twijfel of ik ergens ga bestellen waar ze alleen YC hebben of dat ik dus bij de 1000poot ga bestellen en Watercolors meebestel. Keuzes keuzes keuzes haha. Eigenlijk moet ik helemaal niet bestellen, heb wel zat besteld afgelopen tijd :')

Nouja, net als nu, heb ik Vanilla Bourbon op van YC en daar kan echt niemand omheen. Die zou ik uitblazen als ik bezoek zou krijgen, zo aanwezig.
Kringle is wel aanwezig maar niet zo in your face. Het is gewoon anders. De geur is minder zwaar maar wel goed te ruiken. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen :+
Ik kan je wel een paar blokjes sturen om te testen als je wil :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:56

Ik mag niet bestellen. Ik mag niet bestellen. Ik mag niet bestellen. |o

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:56

Oh Alwiene, misschien is Sweet Wood(s) van waxxies iets om eens te proberen?
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 15-11-15 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-15 21:57

Yv_ schreef:
Sorry, Cozy Home inderdaad :'). Raak echt he-le-maal in de warrie van al die homes en cozies en firesides _O-

Cabin dus :')

Ja al die haardgeuren haha! Ik haal alle Blackberry, Blueberry ed altijd door elkaar :))

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:58

Mooie bestelling Cerastes!

Ik vind kringle een heel fijn merk!
Wax geurt goed en lang en zelfs de daylight kaarsjes ruiken erg goed!!

Ook de wax van GC ben ik erg over te spreken!
Die doet het wel veel beter op een elektrische warmer omdat deze minder heet wordt en de wax daardoor dus langer geurt!
Op m'n gewone brander had ik snel een was geur en das vies! En zonde!

Alwiene, ik zou gewoon de Watercolours mee bestellen!
Zitten 5 blokjes was in 1 rondje en met 1 blokje doe je echt wel lang!
Zeker het proberen waard!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:58

Lisitano schreef:
Yv_ schreef:

Cabin dus :')

Ja al die haardgeuren haha! Ik haal alle Blackberry, Blueberry ed altijd door elkaar :))

oliebol.... :')

Mag heus wel hoor Molenhoek {:}

5 Raaj? Bij mij maar 4 :oo