Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cerastes schreef:Ik heb net mn vriend heeeeeel lief aangekeken en mocht toen een bestelling doen bij de 1000poot![]()
Ik heb besteld van Goose Creek:
Balsam Fir
Apple Spice
Boardwalk Scroll
Cabin in the woods
Campfire Marshmallow
Christmas Tree
Cotton Flower
French Autumn
Harvest Hayride
Kentucky Harvest
Minted Eucalyptus
Patchouli
Van Heart en Home:
Fris linnen
Oh denneboom
Winter wonderland
Oosterse belofte
Lavendel en salie
Van Kringle Daylights:
Warm Cotton
French Lavender
Fresh Lilac
Lily of the Valley
Slate
Van Woodwick:
Baby powder
Linen
Lavender spa
En van Yankee Candle:
Baby Powder
Clean Cotton (kaarsje)
Soft Blanket
Wild Sea Grass (kaarsje)
Wild Fig
Christmas Tree (kaarsje)
Ik ben super blij natuurlijkik heb namelijk ook laatst nog 2 nieuwe dekjes gekocht van eurostar
Edit: wow zo lijkt het echt MEGA veel!
Van Goose Creek heb ik trouwens losse waxmelt-blokjes gekocht voor 0.99ct per stuk.
Alwiene schreef:De wax van Kringle geeft die een beetje stevige geur? Dat je hem ook echt ruikt als je zit zeg maar en niet alleen als je de kamer uit en weer in gaat? Vind ze best prijzig per soort om er zomaar een aantal te bestellen.
Iemand nog tips welke geuren bij de Duizendpoot flink aanwezig zijn? Ik hou van warme geuren, vanille, kaneel, bakluchtjes, hout wel maar niet het groen van bomen
friendly schreef:Hoe zijn de losse blokjes verpakt van de duizendpoot? Dacht dat het zo duur was daar, maar een euro vind ik nog wel meevallen.
Alwiene schreef:De wax van Kringle geeft die een beetje stevige geur? Dat je hem ook echt ruikt als je zit zeg maar en niet alleen als je de kamer uit en weer in gaat? Vind ze best prijzig per soort om er zomaar een aantal te bestellen.
Iemand nog tips welke geuren bij de Duizendpoot flink aanwezig zijn? Ik hou van warme geuren, vanille, kaneel, bakluchtjes, hout wel maar niet het groen van bomen
Alwiene schreef:Oeps, vergeten te zeggen maar Goose Creek komt er hier niet meer in. Daar had ik een paar blokjes van en die heb ik weggedaan omdat ik de bijgeur echt vies vond.
Bedankt voor je omschrijving van Kringle. Ik weet niet of het dan echt wat voor mij is als ze niet zo overheersend zijn. Ik ben door iedereen hier zo benieuwd geworden naar Watercolors van Kringle. En ik wil eigenlijk nog een paar Fireside treat blokjes erbij hebben. Hmmm ik twijfel of ik ergens ga bestellen waar ze alleen YC hebben of dat ik dus bij de 1000poot ga bestellen en Watercolors meebestel. Keuzes keuzes keuzes haha. Eigenlijk moet ik helemaal niet bestellen, heb wel zat besteld afgelopen tijd
Lisitano schreef:Yv_ schreef:Sorry, Cozy Home inderdaad. Raak echt he-le-maal in de warrie van al die homes en cozies en firesides
Morgennnn mn Kringle kaars hopelijk op de post![]()
![]()
![]()
Cabin dus
Ja al die haardgeuren haha! Ik haal alle Blackberry, Blueberry ed altijd door elkaar