Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suusie22

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 15:59

Gewoon alleen gaan,, zo ontmoet je het snelst nieuwe mensen en t is toch ook eens leuk om iets in je eentje te ondernemen? :D

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 16:03

Suusie22 schreef:
Gewoon alleen gaan,, zo ontmoet je het snelst nieuwe mensen en t is toch ook eens leuk om iets in je eentje te ondernemen? :D

Is ook zo..... Maar alsnog ben ik bang dat het nogal awkward ga worden. Bovendien moet ik dan helemaal alleen met de trein terug en het duurt echt tot 5 ofzo :') Maar het lijkt me ook cool om daar gewoon nieuwe vrienden te maken. Pffff, dillema's...

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 16:37

Ik ben gister op het station totaal toevallig de tweelingbroer van een scharrel tegengekomen... Hij wilde m'n nummer, ik vond het al zo raar maar toen bleek het dus zijn tweelingbroer te zijn :)) Natuurlijk hard om gelachen en het met z'n allen als zeer toevallige grappige gebeurtenis afgedaan.
Maar stiekem ben ik ontzettend onder de indruk van de (veel leukere en mega charmante) tweelingbroer en baal ik als een stekker dat ik deze niet eerder ben tegengekomen :') oliebol oliebol en help, ik wil de broer :')

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 16:50

UhNee schreef:
Suusie22 schreef:

Is ook zo..... Maar alsnog ben ik bang dat het nogal awkward ga worden. Bovendien moet ik dan helemaal alleen met de trein terug en het duurt echt tot 5 ofzo :') Maar het lijkt me ook cool om daar gewoon nieuwe vrienden te maken. Pffff, dillema's...

Wat heb je te verliezen?
De trein overleef je ook wel ;) don't worry
Gewoon gaan met die banaan ;)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 17:05

Aardig wat denk ik Suusie22 := Trein is inderdaad niet het grootste probleem, maar als ik er dan ben, wat dan? Sta ik daar alleen in de rij... Moet ik alleen drankjes halen en alleen gaan dansen totdat ik een beetje ga socializen. Als het een festival was had ik het zo gedaan... Maar dit is echt een beetje een undergroundfeestje waarbij mensen toch meer voor de muziek gaan. Ik denk dat ik toch even ga aandringen bij mensen :+

Baileymix, waarom niet allebei? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 17:20

UhNee schreef:
Ew, dat spul wat in de cup-a-soup achterblijft vind ik zo ranzig :=

Confession: Ik zit erover na te denken om alleen naar een supervet feest te gaan in Amsterdam, want tot nu toe kan/wil niemand mee. Maar ik vind het best wel eng :')

Misschien kun je een topic aanmaken, misschien is er een Bokker die met je mee wilt?

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:43

loadihra schreef:
JudArthos schreef:
Schuldig :') probeerde zelfs ooit mijn fiets te laten wijken vroeger 8)7

En hoe is dat afgelopen :+

jaaaaaa mijn fiets kon dat! :+

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 09:54

Dat ik hoop dat mijn moeder heel snel weer terug gaat naar haar eigen huis, want ik word helemaal gek van haar |o

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 11:45

Nu ik hier in Zuid-Afrika woon, hebben we een inwonende huishoudster. Dit komt erop neer dat zij iedere dag alles schoonmaakt en poetst, de was doet en de vaat. Het enige huishoudelijke wat ik hoef te doen is boodschappen en koken. Dit is natuurlijk heerlijk, maar ik werk zelf niet. Ik zit dus heel de dag thuis, doe vrij weinig, terwijl zij de hele dag bezig is... Nu de confession, ik voel me er totaal niet naar bij :o ... Ik vind het heerlijk om heel de dag te kunnen doen wat ik zelf wil en wanneer ik dit wil...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 11:46

Marije112 schreef:
Nu ik hier in Zuid-Afrika woon, hebben we een inwonende huishoudster. Dit komt erop neer dat zij iedere dag alles schoonmaakt en poetst, de was doet en de vaat. Het enige huishoudelijke wat ik hoef te doen is boodschappen en koken. Dit is natuurlijk heerlijk, maar ik werk zelf niet. Ik zit dus heel de dag thuis, doe vrij weinig, terwijl zij de hele dag bezig is... Nu de confession, ik voel me er totaal niet naar bij :o ... Ik vind het heerlijk om heel de dag te kunnen doen wat ik zelf wil en wanneer ik dit wil...

Mag ik vragen waarom je dan een huishoudster hebt?

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 11:51

Amandavd schreef:
Marije112 schreef:

Omdat zij hier al werkte voordat ik hier kwan wonen. Woon met meerdere mensen in 1 huis die wel studeren.
Ik doe niet helemaal niks hoor, ik schrijf mijn scriptie, maar dat kan ik doen wanneer ik wil...

[Edit] Typo

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 11:54

Marije112 schreef:
Amandavd schreef:

Omdat zij hier al werkte voordat ik hier kan wonen. Woon met meerdere mensen in 1 huis die wel studeren.
Ik doe niet helemaal niks hoor, ik schrijf mijn scriptie, maar dat kan ik doen wanneer ik wil...

Oh maar zo komt het al heel anders over haha, ik dacht die is getrouwd met een rijke vent en geniet van een luizenleventje :D :D ( niet dat dat uitmaakt want dan is het nog jouw leven etc )

Ach geniet ervan, life's too short anyway!

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 11:55

Amandavd schreef:
Marije112 schreef:

Omdat zij hier al werkte voordat ik hier kan wonen. Woon met meerdere mensen in 1 huis die wel studeren.

Oh maar zo komt het al heel anders over haha, ik dacht die is getrouwd met een rijke vent en geniet van een luizenleventje :D :D ( niet dat dat uitmaakt want dan is het nog jouw leven etc )

Ach geniet ervan, life's too short anyway!

Nee, zo erg is het nog niet :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 12:18

Amandavd schreef:
Marije112 schreef:

In Afrika ligt dat best anders dan hier. Mijn zusje heeft er ook een terwijl ze best dingen zelf kan. Maar als ze haar ontslaat zit er een heel gezin zonder inkomen en eten dus dat kan ze ook niet over haar hart verkrijgen. En zo duur is ze niet... Dus ja. :D

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 13:26

JudArthos schreef:
Ik pak altijd 2 pakjes cupasoup in plaats van 1, omdat de soep dan zo lekker dik is :):)

yes! hier ook een die dat doet. Vooral lekker om te doen bij Champion-creme :')

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 13:36

Froukje schreef:
kjoetie schreef:
Ik erger me aan bepaalde mensen op fb die passief aggresief *voelt zich verdrietig* posten. En dan zijn er altijd mensen die vragen "wat is er toch?"...

En dat!
En dan zijn er mensen die vragen ''wat is er toch?'' en dan antwoorden ''oh niets hoor''. |o

Nog erger is het antwoord: 'oh,dat ga ik niet zeggen over Facebook' :roll:

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 15:59

Mijn confession: heerlijk op vrijdagavond alleen met een grote bak chips en een fles cola naar K3 zoekt K3 kijken :') . Ben 27 en zelf geen kids 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 16:00

Mazida kan je de liedjes ook meezingen? , grootste deel kan ik meezingen :') . Goed ik ben pas 23 _O-

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 16:28

Hahaa owwww ik heb vrijdag ook zitten kijken.. (ook 27 zonder kids) Kan ook alle liedjes meezingen maar dat wijd ik aan het feit dat ik op een kinderdagverblijf heb gewerkt.. :o

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:09

Ik ben zo bang voor spinnen dat als er eentje boven mn bed hangt ik (na een hysterische poging om mijn moeder/broer zover te krijgen dat ze hem gaan weghalen) lekker beneden op de bank ga slapen :+ :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:16

Maar k3 is ook gewoon leuk -O-

Confession: Mensen die hun vingers/rug/oren/schedel/tenen knakken wil ik het liefst de nek omdraaien, zeker als ze het nog een keer doen nadat ik heb gevraagd of ze alsjeblieft op willen houden :(

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:18

UhNee schreef:

Confession: Mensen die hun vingers/rug/oren/schedel/tenen knakken wil ik het liefst de nek omdraaien, zeker als ze het nog een keer doen nadat ik heb gevraagd of ze alsjeblieft op willen houden :(

Naar is dat hè, nadeel is, is dat ze vaak alle vingers moeten doen dus als ik na 1 vinger vraag of ze willen kappen heeft het toch geen nut want ze moeten er nog 4.. Krijg er echt rillingen van.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:20

K3 is ook leuk haha

Ik doe wel eens net of ik niet gezien heb dat de kat heeft overgegeven en reageer dan 'o echt?? Helemaal niet gezien!' Moet het wel in een deel van de kamer liggen waar ik nog van kan beweren dat ik daar niet ben geweest uiteraard :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:22

Selina schreef:
UhNee schreef:

Naar is dat hè, nadeel is, is dat ze vaak alle vingers moeten doen dus als ik na 1 vinger vraag of ze willen kappen heeft het toch geen nut want ze moeten er nog 4.. Krijg er echt rillingen van.

Inderdaad.... Ik krijg echt moordneigingen en word echt super boos gewoon. Het is een poedersuiker D:

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:49

Toen mijn broertje in een rotbui was en mijn favoriete bordje en beker kapot gegooid had heb ik als ultieme revenge zijn tandenborstel, gel en kam verstopt in zijn kamer. Hij natuurlijk helemaal over de zeik de volgende ochtend. Over volwassen zijn gesproken :=