Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Suusie22 schreef:Gewoon alleen gaan,, zo ontmoet je het snelst nieuwe mensen en t is toch ook eens leuk om iets in je eentje te ondernemen?
Maar het lijkt me ook cool om daar gewoon nieuwe vrienden te maken. Pffff, dillema's...
Natuurlijk hard om gelachen en het met z'n allen als zeer toevallige grappige gebeurtenis afgedaan.
oliebol oliebol en help, ik wil de broer
UhNee schreef:Suusie22 schreef:Gewoon alleen gaan,, zo ontmoet je het snelst nieuwe mensen en t is toch ook eens leuk om iets in je eentje te ondernemen?
Is ook zo..... Maar alsnog ben ik bang dat het nogal awkward ga worden. Bovendien moet ik dan helemaal alleen met de trein terug en het duurt echt tot 5 ofzoMaar het lijkt me ook cool om daar gewoon nieuwe vrienden te maken. Pffff, dillema's...
don't worry
Trein is inderdaad niet het grootste probleem, maar als ik er dan ben, wat dan? Sta ik daar alleen in de rij... Moet ik alleen drankjes halen en alleen gaan dansen totdat ik een beetje ga socializen. Als het een festival was had ik het zo gedaan... Maar dit is echt een beetje een undergroundfeestje waarbij mensen toch meer voor de muziek gaan. Ik denk dat ik toch even ga aandringen bij mensen 
UhNee schreef:Ew, dat spul wat in de cup-a-soup achterblijft vind ik zo ranzig
Confession: Ik zit erover na te denken om alleen naar een supervet feest te gaan in Amsterdam, want tot nu toe kan/wil niemand mee. Maar ik vind het best wel eng
... Ik vind het heerlijk om heel de dag te kunnen doen wat ik zelf wil en wanneer ik dit wil... Marije112 schreef:Nu ik hier in Zuid-Afrika woon, hebben we een inwonende huishoudster. Dit komt erop neer dat zij iedere dag alles schoonmaakt en poetst, de was doet en de vaat. Het enige huishoudelijke wat ik hoef te doen is boodschappen en koken. Dit is natuurlijk heerlijk, maar ik werk zelf niet. Ik zit dus heel de dag thuis, doe vrij weinig, terwijl zij de hele dag bezig is... Nu de confession, ik voel me er totaal niet naar bij... Ik vind het heerlijk om heel de dag te kunnen doen wat ik zelf wil en wanneer ik dit wil...
Amandavd schreef:Marije112 schreef:Nu ik hier in Zuid-Afrika woon, hebben we een inwonende huishoudster. Dit komt erop neer dat zij iedere dag alles schoonmaakt en poetst, de was doet en de vaat. Het enige huishoudelijke wat ik hoef te doen is boodschappen en koken. Dit is natuurlijk heerlijk, maar ik werk zelf niet. Ik zit dus heel de dag thuis, doe vrij weinig, terwijl zij de hele dag bezig is... Nu de confession, ik voel me er totaal niet naar bij... Ik vind het heerlijk om heel de dag te kunnen doen wat ik zelf wil en wanneer ik dit wil...
Mag ik vragen waarom je dan een huishoudster hebt?
Marije112 schreef:Amandavd schreef:
Omdat zij hier al werkte voordat ik hier kan wonen. Woon met meerdere mensen in 1 huis die wel studeren.
Ik doe niet helemaal niks hoor, ik schrijf mijn scriptie, maar dat kan ik doen wanneer ik wil...
( niet dat dat uitmaakt want dan is het nog jouw leven etc ) Amandavd schreef:Marije112 schreef:
Omdat zij hier al werkte voordat ik hier kan wonen. Woon met meerdere mensen in 1 huis die wel studeren.
Ik doe niet helemaal niks hoor, ik schrijf mijn scriptie, maar dat kan ik doen wanneer ik wil...
Oh maar zo komt het al heel anders over haha, ik dacht die is getrouwd met een rijke vent en geniet van een luizenleventje![]()
( niet dat dat uitmaakt want dan is het nog jouw leven etc )
Ach geniet ervan, life's too short anyway!
Amandavd schreef:Marije112 schreef:Nu ik hier in Zuid-Afrika woon, hebben we een inwonende huishoudster. Dit komt erop neer dat zij iedere dag alles schoonmaakt en poetst, de was doet en de vaat. Het enige huishoudelijke wat ik hoef te doen is boodschappen en koken. Dit is natuurlijk heerlijk, maar ik werk zelf niet. Ik zit dus heel de dag thuis, doe vrij weinig, terwijl zij de hele dag bezig is... Nu de confession, ik voel me er totaal niet naar bij... Ik vind het heerlijk om heel de dag te kunnen doen wat ik zelf wil en wanneer ik dit wil...
Froukje schreef:kjoetie schreef:Ik erger me aan bepaalde mensen op fb die passief aggresief *voelt zich verdrietig* posten. En dan zijn er altijd mensen die vragen "wat is er toch?"...
En dat!
En dan zijn er mensen die vragen ''wat is er toch?'' en dan antwoorden ''oh niets hoor''.
. Ben 27 en zelf geen kids
. Goed ik ben pas 23
UhNee schreef:Maar k3 is ook gewoon leuk![]()
Confession: Mensen die hun vingers/rug/oren/schedel/tenen knakken wil ik het liefst de nek omdraaien, zeker als ze het nog een keer doen nadat ik heb gevraagd of ze alsjeblieft op willen houden
Selina schreef:UhNee schreef:Maar k3 is ook gewoon leuk![]()
Confession: Mensen die hun vingers/rug/oren/schedel/tenen knakken wil ik het liefst de nek omdraaien, zeker als ze het nog een keer doen nadat ik heb gevraagd of ze alsjeblieft op willen houden
Naar is dat hè, nadeel is, is dat ze vaak alle vingers moeten doen dus als ik na 1 vinger vraag of ze willen kappen heeft het toch geen nut want ze moeten er nog 4.. Krijg er echt rillingen van.