Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fair schreef:Ik dacht dat het iets was met de breedte, maar ik weet het niet zeker.
Mijn binnenzolen van mijn 1460 zijn overleden. Weet iemand of je de Dr martens zolen ook apart kan aanschaffen?
_mexx_lady_ schreef:Ohjha nog ff een stammetje
[ [url=m/m0e9tY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SLT6Sb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Me is in love
lisanne87 schreef:_mexx_lady_ schreef:Ohjha nog ff een stammetje
[ [url=m/m0e9tY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SLT6Sb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Me is in love
Oh wat zijn ze mooi! Heb die van mij ook binnen.. maar vind ze net niet zeg maar. Sta in twijfel of ik ze moet houdenheb ook al gewone zwarten, lijken erg veel op elkaar. Zit er aan te denken om ze terug tr doen en dan te sparen voor MIE
Lynnepinny schreef:Ik kan me voorstellen dat die wel snel vies worden.
Ik ben inmiddels door mijn derde paar veters heen in een jaar tijdIk weet niet wat het is, maar iets aan m'n Docs laat de veters echt heel snel slijten. Het voelt nergens scherp aan in ieder geval, beetje jammer.
Lynnepinny schreef:Ik kan me voorstellen dat die wel snel vies worden.
Ik ben inmiddels door mijn derde paar veters heen in een jaar tijdIk weet niet wat het is, maar iets aan m'n Docs laat de veters echt heel snel slijten. Het voelt nergens scherp aan in ieder geval, beetje jammer.
Maddoxx schreef:Lynnepinny schreef:Ik kan me voorstellen dat die wel snel vies worden.
Hoe krijg je dat voor mekaar dan?
Ik heb al zo'n 5 jaar hetzelfde paar en de veters zijn nog helemaal prima.
Maddoxx schreef:Lynnepinny schreef:Ik kan me voorstellen dat die wel snel vies worden.
Hoe krijg je dat voor mekaar dan?
Ik heb al zo'n 5 jaar hetzelfde paar en de veters zijn nog helemaal prima.