Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:14

Emmaa_ schreef:
Nee helaas alleen in Utrecht en Amsterdam.. Maar als je in Utrecht komt maken we er een dagje van! :D

Da's goed :D

Doubtless

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:18

Ik vind zwart echt een no go voor een bruiloft :+ waarom is het zo moeilijk om een mooi jurkje in kleur te vinden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:24

Doubtless schreef:
Ik vind zwart echt een no go voor een bruiloft :+ waarom is het zo moeilijk om een mooi jurkje in kleur te vinden?

Ik heb ontzettend veel sites doorgespit, maar ik heb echt niks gevonden. Of het is te druk, of het is te kort, of te wijd ect. Daarnaast zie ik niet wat er mis met zwart is als je het combineert met accessoires in een andere kleur. Daarnaast gaat mijn zus ook in het zwart en donkerblauw, en de schoonmoeder doet gewoon een broek aan, en dat is allemaal prima. Er is ook geen dresscode.

Edit: daarnaast voel ik me prettig in donkere/zwarte kleding. Ik draag het gewoon vaak, en zelf als ik een donker groene broek aan heb ben ik een beetje onzeker. En dan helemaal als het jurkjes zijn die ik nooit draag. Ik heb er geen eens 1 in de kast hangen, behalve een spijkerrok voor de zondag. Ik ga liever in iets waarin ik met prettig voel.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:27

Omdat volgens de etiquette zwart en wit voor de bruid en bruidegom zijn ;)

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:33

Amen!

Vorige week ging een bruid die ik ken los op een gast omdat ze een room witte jurk aan had. :') Zelfs dat kan dus eigenlijk al niet.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:34

Nee, dat kan zeker niet. Begrijp ook echt niet dat mensen dat niet snappen/weten :n ik ga sowieso een dress code op de uitnodiging zetten mocht het er ooit van komen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:37

Ik weet niet in welke kleur ze gaan trouwen, maar zo als al gezegd hebben ze geen dresscode en hun vinden ook dat ik gewoon moet dragen waar ik me prettig in voel. Ik snap oprecht niet wat er mis is met een zwarte jurk met lichtroze accessoires, maar goed, als ik een mooie betaalbare jurk had gevonden had ik die met alle liefde gekocht, maar die heb ik nou eenmaal niet gevonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:38

Heb je aan de bruid gevraagd wat ze ervan vindt dat je zwart draagt? Ook hier vind k het echt not done.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:40

[***] schreef:
Ik weet niet in welke kleur ze gaan trouwen, maar zo als al gezegd hebben ze geen dresscode en hun vinden ook dat ik gewoon moet dragen waar ik me prettig in voel. Ik snap oprecht niet wat er mis is met een zwarte jurk met lichtroze accessoires, maar goed, als ik een mooie betaalbare jurk had gevonden had ik die met alle liefde gekocht, maar die heb ik nou eenmaal niet gevonden.

Lees je maar eens in over de de etiquette van een bruiloft. ;)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:41

Ik denk dat het er volledig aan ligt hoe traditioneel de bruiloft is. Ikzelf zou het echt geen probleem vinden als iemand in het zwart op mijn bruiloft zou komen.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:41

Als het bruidspaar aangegeven heeft dat je zwart mag dragen is het natuurlijk geen probleem. Maar geen zwart of wit staat nooit aangegeven als dress code, omdat het etiquette zijn ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:46

De bruid is mijn zus, en ik ben er zeker van dat ze geen probleem gaat maken over welke kleur je aan doe, zolang het maar geen lange witte jurk is.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:50

Maar ookal vind ze het wel goed, dan is kleur toch veeeeel leuker? :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:51

Als je zus het oke vindt, zou ik gewoon doen waar jij je goed bij voelt hoor! Zwart kan toch ook hartstikke mooi zijn? :)

Ik heb ook weer geshopt van 't weekend. Als het meezit komt mijn pakketje morgen :D

https://www.zalando.de/bik-bok-kimchi-t ... 0-q11.html
Heel benieuwd of dit wat kan zijn, voor die prijs...

https://www.zalando.de/gipsy-fiete-lede ... i-q11.html
Al superlang op zoek naar een mooi echt leren jasje, maar ben een beetje bang dat het gewoon niet echt bij mij past...

https://www.zalando.de/mint-berry-bluse ... 0-q11.html
Ben echt verliefd op dit jurkje <3

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:53

Ligt er natuurlijk ook aan hoe het bruidspaar er in staat en welke cultuur.
Ik ben toevallig alleen op bruiloften geweest waar het geen zakt uitmaakte wat je aan had :))
Binnenkort een bruiloft, maar doe gewoon het jurkje van vorige bruiloft aan, zit wel zwart in.
Vind het nu zonde om een jurkje te kopen wat ik één keer draag en moet sowieso nog schoenen scoren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:03

Ik zou het nog wel even duidelijk met mijn zus bespreken, je zegt nu 'ik ben er zeker van', maar even vragen is een kleine moeite toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:05

Emmaa_ schreef:
Ik zou het nog wel even duidelijk met mijn zus bespreken, je zegt nu 'ik ben er zeker van', maar even vragen is een kleine moeite toch?

Ja ik ga het vanavond inderdaad nog na vragen voor de zekerheid :j

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:18

Afbeelding
Dit komt mijn kant op O:)

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:24

Leuk Laura! :D

Als de bruid er geen problemen mee heeft zou ik aantrekken waar jij je fijn bij voelt :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:26

Niet alles kan blijven natuurlijk :') maar hoop vooral dat de rokjes passen, gelukkig komt t deze week waarschijnlijk al binnen!

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:38

Leuk, flinke bestelling Lau! Wat zijn die staafjes onderaan, nagelvijlen? :o?

Toffe kimono Marjolein :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:52

Ja vijlen :))

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:56

Goed je best gedaan!

Welke zijn nu die hoge broeken van de HM?
Ik ben ze nu kwijt :)

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:14

Leuk Laura.

Wat betreft bruiloft ben ik het wel eens met de andere, vind een kleurtje ook leuker. Ik snap ook dat als je geen jurkjes en lichte kleding gewend bent, dat je daar wat onzeker over kan zijn. Gewoon even overleggen en als zij het niet erg vind gewoon aantrekken waar jij je fijn in voelt.

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:22

meiden, ik heb jullie hulp nodig!
Ik heb in juni een bruiloft met een magisch tintje er aan. of wel, de dress code is : a touch of fairytale.
de bruiloft is buiten in het bos. wij zijn er de hele dag bij, dus van begin middag tot eind avond.

wat is nou leuk om aan te trekken zonder over dressed te zijn?