Het kinderkleding topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MMIDV

Re: Het kinderkleding topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 18:41

Ik gok dat Mia 15 truitjes en nog meer longsleeves heeft := dan nog een hoop broekjes en een hele berg rompers.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 20:09

Dan ben ik ook een verzamelaar :+ Fay heeft nu al 13 setjes. De jongens pas 5. Voor hen ga ik over 2 weken wat shoppen.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 20:11

Oei ik weet niet hoeveel setjes. Ik koop niet vaak in setjes, gewoon broekjes en shirtjes en daar heeft hij genoeg van. Toevallig wel paar weken geleden dit setje gekocht, was er verliefd op :D

Afbeelding

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 20:27

Ik ben ook een verzamelaar.... soms vind ik het wel jammer dan heb ik iets leuks gekocht en als hij het nog eens aan doet is het haast al te klein haha.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 23:13

Leuk jaffel. :j

Heb 2 truitjes uit de nieuwe collectie en twijfelde over de broek.

Beide kids hebben minimaal 8 spijkerbroeken. 20 longsleeves 5 vesten/sweaters en de oudste heeft iets van 20 t shirts want die draagt hij ook als het koud is :')

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 23:57

Wow veel zeg. Ik heb voor dochter ongeveer 7 setjes kleding. Meestal ook dezelfde combi's aan omdat het toch allemaal dezelfde dag weer in de was gaat.

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 16:22

7 setjes ga ik ook niet redden. Was niet elke week en als het vies is wil ik kunnen ruilen
Heb nu 5 korte broeken. Besloten dat ik een bepaald bedrag heb en het daar per maand mee moet doen (gelukkig shop ik bij primark voor haar)

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 12:03

Hier ook wel zn +-10 broekjes.. veel setjes maar ook setjes welke gemixt kunnen worden zegmaar.

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:05

Ik kom hier binnenvallen.
Zoals misschien meer jongensmoeders herkennen mijn grote irritatie: saai gekleurde jongenskleren! In veel winkels hebben ze ook gewoon veel minder jongenskleren.
Waar shoppen jullie fleurige en fatsoenlijk geprijsde jongenskleren?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:09

Wat noem jij fleurig en fatsoenlijk?

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 18:56

Ik heb die frustratie ook, ik was op zoek naar een jas voor mijn zoontje. Naar shopping center geweest en heb er geen één gevonden.
1 heb ik er gevonden, maar die was kwa maat wat klein. Was ook niet goedkoop, en met deze maat zou hij het misschien 2 weken aan kunnen doen aangezien hij hardt groeit. Grotere maat was er niet.
Meisjes jassen daaren tegen waren er wel en mooie.
Zie vaak heel mooie meisjeskleren, voor de jongens is het meer allemaal van hetzelfde. De kleren die ik dan wel mooi vind, zijn dan weer van dure merken en ik kan dat echt niet, zoveel geld uitgeven aan iets wat hij misschien een maand kan dragen.
Had een heel mooi hemdje en broek gezien, de 2 tesamen was het in de 70 euro :wow:

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 19:19

Muppett schreef:
Ik kom hier binnenvallen.
Zoals misschien meer jongensmoeders herkennen mijn grote irritatie: saai gekleurde jongenskleren! In veel winkels hebben ze ook gewoon veel minder jongenskleren.
Waar shoppen jullie fleurige en fatsoenlijk geprijsde jongenskleren?

Herkenbaar. Welke maat zit je? Toevallig heeft WE ( vind ik ) een hele leuke collectie nu maar voor mijn zoon nog te groot.

Vinds sowieso de zomer collectie wat flets kwa kleur, maar noppies en beebielove hebben opzich nog wel kleurtjes.

In het winkelcentrum waar ik wekelijks kom hebben ze een name it winkel geopend.. Heel slecht voor mijn portemonnee. Wel leuk dat ze nu ivm de opening 25% korting hebben dus heb even wat dingen in geslagen vandaag.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 20:01

Volgens mij denken jullie inmiddels dat ik aandelen heb ofzo maar ik zeg weer next direct :D

Voor de jongste heb ik veel Danefae, duns, maxomora, ej sikke lej en molo.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 20:39

Vind Next dit keer ook wat tegen vallen, vaak zie ik wel leuke dingen maar dit keer ook niet.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 20:58

B.nosy en Quapi is fleurig :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 22:04

H&m heeft ook leuke jongenskleding in deze collectie.
http://tablet.hm.com/nl/product/43919?article=43919-A En dan broek erbij en je bent 9,99 kwijt :) dit vind ik een frisse kleur :)

Maar ik ben ook fan van blauw, lichtblauw en wit. Die malle felle kleuren vind ik vreselijk. Dus ik ben happy met de saaie collecties haha

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 14:00

Dank voor jullie tips, fijn! Ik vind fleurig: alles behalve roze. En vooral niet dat eindeloze blauw, donkergroen en grijs. Molo vind ik super leuk bijvoorbeeld maar behoorlijk duur (voor mijn budget dan).

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 16:21

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:11

Ik heb zoiets gehad van de Wibra. Niet hetzelfde maar wel met bloemetjes en roze.

Mia past nog zoveel dat ik nog even niks nieuws koop. Ik heb nog zoveel liggen ook. Hoogzomer spul koop ik pas in de zomer zelf....

havermout

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:58

He sjips, had een hele leuke bestelling bij next direct. Echter een 2 broekjes waren echt veel te groot, wilde hem dus een maat kleiner bestellen maar helaas is zo ongeveer al het leuks uitverkocht! Weten jullie toevallig of deze collectie qua voorraad nog aangevuld wordt?

Just small heeft trouwens ook super leuke kleertjes voor jongetjes. Is ook nog wel een tip!

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 22:20

Beebielove vind ik ook heel mooi (en duur). Ik heb ook een leuk truitje van de wibra, roze gebreid met een roze hartje voorop. Gisteren weer bij de hema geshopt, blijft leuk voor die kleintjes. Twee broekjes en twee truitjes voor 33 euro samen.

Next direct vind ik een vervelende site, je kan niet op maat enzo zoeken. Weet ook niet hoe de maten vallen.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 16:48

hier goed geslaagd de laatste tijd.

Beebielove vind ik ook leuk maar prijzig idd. Next direct vind ik een rot site en onoverzichtelijk. shop daar dus ook nooit eigenlijk.

ben uiteindelijk geslaagd met een deel name it, Z8, Retour en Vingino.

De jongens zijn over een week jarig dus voor die dag ook leuke outfits gevonden.

zal binnenkort foto's plaatsen.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 17:04

Ik vind nextdirect eigenlijk vrij overzichtelijk.

Ik ben vorige week wel leuk geslaagd bij Name-it, en ga morgen nog even de stad in om te kijken voor meer. Zl is volgende week jarig dus wil ook wel een leuke outfit scoren.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 17:25

Hier is her t shoppen ook nog steeds niet gestopt :+
Afbeelding
Jumpsuit van name it

Afbeelding
Maxi dress van Quapi. Die is nog niet binnen. Morgen hopelijk!

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 17:36

Leuke kleren die ik zie voor bij komen.

Ik heb ook al naar kledij zitten kijken, maar ik heb het probleem dat ik niet weet welke maat mijn zoontje gaat hebben in de zomer.
Hij is nu 9 maanden, meeste kleren zijn maat 80, soms 86 nanvenand het merk. Maar wil niet in de val lopen dat ik nu vannalles koop en dat het dan te klein gaat zijn.
Maar ben ook bang dat als ik wacht al het mooie er al uit gaat zijn in zijn maat.