Om half 11 gaan werken hopelijk vanavond niet te laat naar huis.
Noeps
Geplaatst: 12-02-15 11:01
Vanochtend op pad geweest voor het nieuwe huis, veel regeldingen geregeld . Nu thuis aan het werk onder het genot van een flinke sloot koffie. Ergens tussendoor nog een rondje hardlopen en vanavond een vergadering .
Mandarijn
Geplaatst: 12-02-15 11:03
Gisteren naar stal geweest, hoefsmid kwam paard bekappen. En gewerkt van 18-00.30.
Vandaag een dagje vrij! Straks naar stal, rijden of longeren en op de terugweg langs de supermarkt. Thuis een taart bakken voor morgen op het werk en verder gewoon een beetje relaxen. Serie of filmpje kijken, verder in m'n boek. Ik zie wel.
Zometeen even snel iets kopen bij Hema en een pakketje ophalen bij het postkantoor in de stad, daarna de wc schoonmaken Dan even de laptop opstarten om e.e.a. uit te zoeken wat op mijn telefoon niet zo goed lukt.
hidsiiiggg
Geplaatst: 12-02-15 12:41
Leren, opruimen en zo even naar de stad cadeautjes kopen
Vanmorgen autorijles gehad, pony gelongeerd en nu even wat eten. Straks mijn zoontje ophalen om naar logopedie te gaan en daarna hem naar zwemles brengen.
aim
Geplaatst: 12-02-15 14:02
Op school rijden en in de avond mijn eigen paardje doen
Vanmorgen beetje uitgeslapen, boodschappen gedaan voor weekend weg, geluncht bij vriendin, dieren eten gegeven, nu zin maken om stalwerkzaamheden te gaan doen pff..
Nu het laatste vak voor school herhalen. Vanmiddag werken van 13-20 en nog even langs stal om paardje te kroelen. Even zitten, douchen en slapen. Om 06:00 eruit en om 07:20 vertrekken met de auto naar school voor een dagje college's. Heerlijk!
Westhof
Geplaatst: 13-02-15 10:31
Straks naar college en vanavond mijn verjaardag vieren
Geen college vandaag Net de cavia's in de ren gezet dus aan het genieten van blije diertjes! Zometeen even een beetje opruimen en schoonmaken en vanmiddag met vriendje naar de bios. (Woman in black 2)
elenaMM77
Geplaatst: 13-02-15 11:31
Meraki schreef:
elenaMM77 schreef:
mijn eerste eigen paardje opvangen en fingers crossed dat hij goedgekeurd wordt (anders gaat hij met de verkopers mee terug)
Spannend! Ik duim voor je!
thanks , mijn duimen liggen er al bijna af, kan wel wat reserve duimers gebruiken