Vanmorgen in de miezer en harde wind maar even gelongeerd, smurf was het er niet mee eens. Nu regent en stormt het behoorlijk. Heb paardemans voor het eerst dit seizoen maar een regendeken opgedaan. Dit zijn van die dagen dat als ze goed doorweekt raken, ze zo lekker kunnen gaan staan rillen.
M'n oudje heeft ook een jasje aan nu, 't is best fris.
Britta31
Geplaatst: 17-08-14 14:04
Raar weer,pony heeft nog een vliegendeken aan.Met flinke regen doe ik de deken af,maar ik blijf aan het lopen,want als de zon weer komt komen ook de vliegen weer op haar af.Hetzelfde met de regen deken,komt de zon gaat ze zweten.
Geluk gehad en zonder regen auto kunnen vol proppen. Onderweg naar huis wel regen gehad en met uitladen een beetje miezerregen gehad. En nu droog met zonnetje. Op de terugweg had ik wel minder last van de wind.
Hele dag droog met af en toe een buitje geweest maar met veel wind. Net op stal droog gehouden, maar kort gelongeerd. Paard wilde graag mee naar binnen! Net onderweg naar huis is het hozen begonnen.
Nog steeds veel woei hier en af en toe een plens... Sjors aankomende winter mag van mij weer zo zacht zijn als de vorige Ik hoef echt geen bakken sneeuw
Oooeehhh... van mij mag er weer eens een echte winter komen! IJs en sneeuw! En vorst! Oh, heerlijk!! Ik kijk er al 1,5 jaar naar uit.
Sjors
Geplaatst: 17-08-14 18:26
Ik hoop het aan de ene kant ook wel Maar aan de andere kant ook weer niet ivm hooikoorts en hooi op stal Een winter met sneeuw, ijs en kou is ook gaaf, dat blijft toch iets hebben haha
quartel
Geplaatst: 17-08-14 18:27
1 maandje echte winter is prima maar dan moet het gewoon weer voorjaar worden hoor. Ik vind het altijd zo sneu voor de paarden. Er zijn er dan veel die geen kant meer op kunnen. Beesten ontploffen dan haast van de energie die ze niet kwijt kunnen.
NatasjavE
Geplaatst: 17-08-14 18:49
Ik hoop op een koude zeeeeeeeeerrrrrrr droge winter.
Wat een prutweer. Ik zat gisteren nog in 38 graden en stralende zon.
Mijn ruin samen met z'n vriendje vroeg binnen gezet....ze staan tot over hun kogels in de modder en vriendje van Guus(mijn ruin) heeft behoorlijke mok.