Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Rebecca schreef:Ja hij is best ruim , baal dat het zo tocht en daardoor dikke spinnen.

. Ben zo blij ermee
Altijd een baas boven baas he

. Ga de woonkamer even omgooien aankomende week
, heb nu 2 persoons bed maar heb een 1 persoons frame van de ruilhoek. Dan gaat 1 lattenbodem en matras naar de woonkamer achter de vakjes kast , daar als chillhoek , hoofd en been einde kunnen omhoog dus wat kussen en poezen hebben ook hemels en dan hoeven ze niet op mijn bed
ik wil wel een overkapping of hokje maken om mijn fiets e.d. in te kunnen stallen!
volgende week gaan vriend en ik kijken voor een vloer. 
lor1_1984 schreef:Je hebt verschillende bedden met lades (ook tweepersoons), even kijken bij bedden met opbergruimte.![]()
Ik heb gekozen voor een eenpersoonsbed die uit te schuiven is naar tweepersoons omdat mijn kamer ong 2x3-3,5m is en het bed overdwars net niet gaat passen.
[naam], dit is de grootste:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/produ ... #/70301542
, die is nog leuker dan de kleinere maar past niet in de huiskamer denk ik
Gowlan schreef:Mooi ikea bedje! Ik heb 1 opberg/voorraadkast in mijn waskamer en beneden een berging
Verder is een dag extra kunnen werken altijd fijn capriootje!
En voor degene die het vroegen: ben net op de open dag geweest, mijn twijfel ligt tussen 2 totaal verschillende opleiding.
Htro en business studies, htro lijkt mij leuk maar ergens gemakkelijker dan business studies en ben ergens bang dat je minder kanten ermee op kan.
Business studies is heel breed en aangezien mijn twijfels nog wel in bedrijfseconomie, accountancy en HRM zitten hoop ik dat het eerste jaar hiervan mij meer duidelijkheid kan geven. Verder gaat het diep op de cijfertjes in en ja, het trekt me wel zegmaar.
Ik moet alleen eerst zien dat ik de 21+ toets haal, daarna kan ik nog kiezen.
Nog een optie is om beide studies tegelijk te starten, en in de loop van het jaar te kiezen waarmee ik verder wil. Moeilijk

(kan er net niet in staan daar). Een inbouwkast waar ik al mijn papier zooi en fotoboeken in heb gepropt en nog een schuur. Heerlijk die ruimte. Ben wel blij met al die kast ruimte.
Verhuizen zo hoog zonder lift... moet er niet aan denken 
Als ik thuis kom wil ik niet zo moeilijk hoeven doen, en misschien is het niet moeilijk, moet er wel over nadenken omdat ik het nog niet eerder zelf heb gemaakt
TOt dusver is het bij rijst en pastagerechten gebleven. Oh en een keer krieltjes