Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 20:36

Gaat om roeckl handschoenen,.ze heeft er 15 euro voor betaald.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 20:38

Die gaan toch niet zo eenvoudig uit een envelop ?

Vind dat soort dingen zo moeilijk ... ze heeft dus een opengemaakte envelop gekregen ?
Het is voor jou dus totaal niet na te gaan of de handschoenen wel of niet zijn aangekomen ...

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 20:45

Ik tape mn enveloppen altijd helemaal dicht sinds kort... Sindsdien nooit meet gezeur gehad..

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 20:56

alja kan je mij misschien wat duidelijker foto's van je laarzen Pben? Ga ik morgen even meten misschien heb ik wel interesse :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 21:03

het zijn die roeckl light en grip handschoenen dus heel dun en past prima in een envelop, ook niet zwaar. twee postzegels en dan niet eens te weinig erop geplakt.
ik had hem ook dicht getaped met plakband en ook een filmpje gemaakt toen ik ze heb gepost, dat doe ik al tijden sinds een tip uit dit topic want mocht er ooit iets niet aankomen kan ik wel bewijzen dat ik het gepost heb.

Wolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 21:10

Het kan best dat zo'n enveloppe ergens in een machine is blijven steken.
Ik kreeg ooit eens een enveloppe die praktisch doormidden was gescheurd.
Zat netjes in een zakje, met een excuusbriefje erbij dat er bij het machinaal verwerken iets fout was gegaan.
Volgens mij was die in een frankeermachine blijven hangen, hij zat vol poststempels. }:0

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 21:49

Zo, ik heb weer 25 boeken uit stapels getrokken, een gedeelte enveloppen geschreven, een gedeelte geïnteresseerden gemaild wat de verzendkosten zijn. Overigens doe ik ook heel veel met brievenbus post, maar ik zet wel duidelijk in de mail dat ik er nadat ik ze in de brievenbus heb gestopt geen invloed meer op heb.

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 22:36

Ik werk op een sorteer centrum vsn post nl, en ik zal niet zeggen dat jullie het doen hoor. Maar hoeveel dingen er voorbij komen die geewoon heel slecht zijn ingepakt....
inderdaad, als je zeker wilt zijn dst het heel overkomt, of heeel goed dichtplakken, of in een doos ofzo.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 22:43

c_esther schreef:
Ik werk op een sorteer centrum vsn post nl, en ik zal niet zeggen dat jullie het doen hoor. Maar hoeveel dingen er voorbij komen die geewoon heel slecht zijn ingepakt....
inderdaad, als je zeker wilt zijn dst het heel overkomt, of heeel goed dichtplakken, of in een doos ofzo.

Aan de andere kant: postnl stelt op de website géén eisen aan de verpakking van brievenbuspost, afgezien van formaat & gewicht. Ik vind dus eigenlijk ook dat je niet in alle redelijkheid kunt stellen dat mensen dan dingen maar anders moeten verpakken...

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 22:56

En niet alleen dat:
Wanneer je iets verzend in een bubbeltjesenvelop, er voor de zekerheid nog wat vulling bij in doet ivm kwetsbaarheid en je te horen krijgt dat het kapot aan komt.
En als je de foto's zag... alsof er een vrachtwagen overheen was gegaan ofzo. -O-

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 23:12

Eeeeeen dit was te verwachten. Iemand die klaagt dat het incl. de verzendkosten te duur is, want een envelop hoeft geen €1,- te kosten. Uitgelegd dat het een verstevigde envelop is, dat dat wel handig is bij PostNL en dat de verzendkosten ook al €3,84 zijn. Nou, toen begreep ze het toch wel. Serieus mensen, je krijgt het boek al bijna voor niets, dan kun je toch niet verwachten dat ik ook de enveloppen betaal?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 00:31

:=
Ik kreeg zojuist ook een bod op iets. 5,00 inclusief verzenden! (verzenden is 6,75 -O- )

Degene van mijn vraag hoe snel jullie reageren, heb ik een klein uurtje gewacht en gereageerd. Het is vanmiddag opgehaald *\o/*

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 08:40

Het moet ook niet, maar is wel slim..
Er is zoveel post daar en soms gaat er gewoon wat mis.. Ik zeg niet dat jullie het verkeerd doen ofzo. Bedoel het goed..

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 09:08

Laatst had ik ook zoiets: ik heb jordpurs te koop staan voor 15,00. Krijg ik een pb met hoe die valt, of ik een foto wil maken als ik hem aan heb en met chap er over heen. Ik gedaan en verzonden, krijg ik even later terug: sorry het is toch niet wat ik zoek.

Edit: ik heb terug gestuurd dat dat erg jammer was. Krijg ik terug: "ik neem ze wel voor 5,00"

Ja doeii :wave:

guenivere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 10:36

Ik heb mijn tinker merrie op mp staan. Kreeg een reactie van een meneer. . . Hij had al twee paarden en kon momenteel geen derde betalen. Hij was helemaal gevallen voor mijn tinker merrie. Over drie jaar zou hij haar wel kunnen kopen, dus als ik echt een goed huis voor haar wou moest ik akoord gaan met het volgende: hij wou mijn merrie ophalen en wou dat ik de komende drie jaar het stalgeld en de dierenarts kosten nog ging betalen. Mijn mond viel open en hoe kan hij in godsnaam weten dat hij het over drie jaar wel kan betalen... ik heb maar terug gestuurd: sorry sprookjes bestaan niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 10:44

Ow ow, guenivere, ik denk dat dit een oplichter is! Hier hetzelfde meegemaakt met onze dekhengst Geronimo vorige week, toen ging het over een studente die hem niet kon betalen en hem de komende 3 jaar ging onderhouden en dan ging betalen.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 10:49

Ik erger me de laatste tijd vooral op mp aan dag er geen vraagprijzen bij paarden staan. Ik heb een budget en het is zo lastig zoeken en als je dan een mail stuurt krijg je of niks terug of dat je maar even moet bellen. Bedoel je hebt toch een prijs in je hoofd? Eerlijk is eerlijk ik heb geen zin om constant te bellen. Vaak staat er ook bij normale prijsklasse maar dat is voor iedereen een ander begrip blijkt dan wel als je gaan bellen naar de prijs.... Of als het zo'n huis krijgt mag hij voor minder weg??? Sorry even erger momentje

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 10:57

Precies het zelfde, ben ondertussen ook aan het kijken voor een eigen paard. Ik snap dat ze een goed te huis voor hun paard willen, maar als er een prijs bij staat kan ik alvheel snel zeggen of ik interesse heb ofnniet.

Zelf lijkt het me ook niks als verkopwr om steeds gebeld te worden om de prijs... :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 11:55

Hahha hij heeft z'n mobiel met Flappy Bird op mp gezet.
De advertentie stond er nog geen 30 seconden op en hij had het eerst bod al binnen.
Oke voor die prijs gaat die niet weg want die ligt op de helft van de winkelwaarde.

Eigenlijk is het meer een grapje om te kijken of de mensen echt zo gek zijn vanwege het spel. Want z'n mobiel is nog geen maand oud.
Maar ach bij een goed bod is daarover na te denken natuurlijk :=

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 12:14

kiki1976 schreef:
De advertentie stond er nog geen 30 seconden op en hij had het eerst bod al binnen.
Oke voor die prijs gaat die niet weg want die ligt op de helft van de winkelwaarde.

Eigenlijk is het meer een grapje om te kijken of de mensen echt zo gek zijn vanwege het spel. Want z'n mobiel is nog geen maand oud.

:') _/-\o_ ik heb gehoord dat mensen telefoons met flappy bird erop voor 6.000 euro hebben verkocht op ebay :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 12:15

kiki1976 schreef:

Ik ben ook wel benieuwd of mensen serieus zoveel bieden of dat het een hoax is..

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 12:18

Hahha wij waren er ook best benieuwd naar dus zijn mobiel er gewoon opgezet.
We gaan het zien, ondertussen een 2e bieder.

Maar sommige vraagprijzen vind ik echt heel erg overdreven, gewoon dik boven de € 2000,-
We hebben hem gewoon op vrij bieden gezet.
Laatst bijgewerkt door kiki1976 op 16-02-14 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 12:19

kiki1976 schreef:
Hahha wij waren er ook best benieuwd naar dus zijn mobiel er gewoon opgezet.
We gaan het zien, ondertussen een 2e bieder

Hou je ons op de hoogte?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 12:19

Ja ga ik doen

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 13:28

Maar is met een IPhone is flappy bird niet in je iTunes op je pc te zetten?
En kan zo elke IPhone gekoppeld aan je pc het spel dan niet downloaden? Werkt dat niet?
Met foto's/boeken/muziek etc wel. Waarom is er dan schaarste vraag ik me af? :)