Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VinandoW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 19:57

Courses schreef:
Je kaaklijn is echt super sterk, heel erg tof :) Weet niet waar je precies woont maar in de grotere steden zitten genoeg bureau's waar je het kan proberen! Ik wil best aanbieden ook foto's te schieten maar ik zit zo erg met tijd :')

Mocht je een keer tijd hebben moet je het maar laten weten! Ik zag dat je Marianne hebt gefotografeerd in Tsjechiƫ? Super leuk!

Courses

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-14 20:33

Si, niet alleen Marianne :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 09:15

Heb vandaag een shoot hier bij mij thuis :) Leuk team, dus ben benieuwd wat eruit komt! :D

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 10:34

Wauw, ik vind je een hele mooie meid Vinando! Mocht je het leuk vinden, dan wil ik wel een keer wat foto's van je maken. :j

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 10:39

Leuk Courses, veel plezier! Wat voor thema? Of zonder?

Komende zondag heb ik ook een shoot met vriendin, hebben besloten het vintage te gaan doen en ben nu een beetje aan het rondsnuisteren voor accessoires en make up etc.
Zij is ook gek van vintage dus we zien het helemaal zitten :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 10:45

VinandoW schreef:
Courses schreef:
Je kaaklijn is echt super sterk, heel erg tof :) Weet niet waar je precies woont maar in de grotere steden zitten genoeg bureau's waar je het kan proberen! Ik wil best aanbieden ook foto's te schieten maar ik zit zo erg met tijd :')

Mocht je een keer tijd hebben moet je het maar laten weten! Ik zag dat je Marianne hebt gefotografeerd in Tsjechiƫ? Super leuk!

Wanneer ik tijd heb ben je van harte welkom hoor :j

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 11:12

Veel plezier met de shoots! En mooie meid ben je Vinando, denk dat je zeker wel ergens kan komen.

Ik vertrek vannacht naar Ibiza, heb daarna wel weer wat gepland staan en nog wat samenwerkingen in te plannen. Dus tot later :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 17:36

Aria_zz schreef:
Leuk Courses, veel plezier! Wat voor thema? Of zonder?

Komende zondag heb ik ook een shoot met vriendin, hebben besloten het vintage te gaan doen en ben nu een beetje aan het rondsnuisteren voor accessoires en make up etc.
Zij is ook gek van vintage dus we zien het helemaal zitten :D

Het was vooral voor elkaar's portfolio, we hebben naturel geschoten maar ook met wat meer heavy make-up. Helaas bleek het weer een stuk slechter te zijn dan we hadden verwacht ^)

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 18:11

Ah ja dat is wel vervelend natuurlijk...
En zijn de foto's dan niet gelukt?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 18:12

Oh zeker wel! Echter hadden we veel meer sets willen schieten (veel meer extremere make-up) maar dat werd 'm gewoon helaas niet meer. Wel hele toffe beelden gemaakt gelukkig dus ben zeker tevreden, erg leuk team vandaag gehad dus blij dat we keihard aan de slag zijn gegaan!

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 18:15

Gelukkig! Als het een leuk team was kun je altijd nog later eens wat verder uitwerken niet?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 18:31

Ja zeker! Hebben we ook afgesproken :) Heb 16gb volgeschoten vandaag dus dat word weer zoeken!

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 19:37

Haha daar heb je een heleboel werk aan ja :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 19:50

Zoo, zitten echt goeie platen tussen. Heb er nu 12 in de edit zitten, heb nog niet eens alles bekeken :D

HighVoltage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 20:26

Zijn hier mensen professioneel actief in de modellenwereld? Zouden die via pb hun gedachtewillen geven over iets?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 20:31

Ik ga wel veel om met professionele modellen en fotografen, dus je kan mij altijd een berichtje doen mocht dat helpen ;) Anders kan ik 't altijd iemand voorleggen maar heb er wel veel ervaring mee :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 21:22

Allright, omdat ik het al een aantal keer geopperd heb en ik toch wel graag mijn afspraken na komen.

Ik wil graag op korte termijn (ik zat te kijken naar vrijdag 10 of 17 oktober) een dag organiseren om een aantal meiden te shooten. Het maximum aantal meiden wat ik hier wil hebben is 5, puur vanwege de ruimte en de tijd die ik wil nemen om te schieten. Het gaat hier dan echt om portretten en polaroid foto's, voorbeelden zijn nu nog in de edit maar met als voorbeeld de foto's die ik gister geschoten heb (previews hiervan kunnen via Facebook verstrekt worden).

Datum: 10/17 oktober

Van te voren met mij in overleg bekijken wat er geschoten gaat worden aan make-up en dergelijke, ik ga zorgen dat ik een make-up artiest hier kan krijgen vanuit mijn eigen kringen. Ik vraag voor die dag dan wel een bijdrage gezien ik ook meteen eten en drinken regel (als je iets doet, doe je het goed), dit zal neer komen op zo'n 10 euro p.p. Ik doe dit absoluut niet omdat ik hier op wil verdienen o.i.d, maar het is me de vorige keer ook een beetje duur geworden.

Ik wil graag bij deze wel even aanstippen dat ik het super leuk vind zo'n dag te doen en ik dan ook echt selectief 'moet' zijn in de meiden die komen, het is voor mij ook portfolio werk en het is dus echt van belang dat ik hier ook goede portfolio platen uit kan krijgen. Gezien de ruimte hier heb ik liever niet dat er extra mensen mee komen (ik woon op 15m2 en heb verder geen woonkamer) dus ik kan de modellen wel kwijt, echter houd 't daar wel een beetje op. Dit is ook een dag die ik enkel voor Bokkers organiseer omdat ik dit al een tijdje wil doen en nu ik gister gezien heb wat ik hier kan schieten (echt, wauw) ga ik 't gewoon doen.

Het is wel op voorbehoud van het weer! Lijkt het je tof, meld je dan even aan via een PB'tje zodat ik alles bij elkaar heb en goed kan overzien. Aanmelden kan door middel van 2 foto's van jezelf (liefst een naturel en een shootfoto) en wat je graag voor foto's wil hebben (evt. met moodboard/conceptfoto). Op basis daarvan maak ik dan een selectie :) Wel gelieve echt alleen te PB'en wanneer je ook daadwerkelijk komt, anders zou ik 't erg jammer vinden als ik straks allemaal afmeldingen heb :)

Merlesophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 09:02

Oeeh wat jammer dat het voor mij een beetje ver weg is. Had anders graag gewild om ervaring op te doen
Maar het klinkt als een leuke dag! Succes!!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 20:57

Afbeelding

De eerste van maandag :)

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 21:00

Mooie foto maar ik stoor me een klein beetje me aanndat etiketje in de bh :o

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 21:01

Ooow heerlijk, lekker rauw en grof! <3

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 21:06

nafnaf schreef:
Mooie foto maar ik stoor me een klein beetje me aanndat etiketje in de bh :o

Klopt, zag ik later pas :) Echter werd het wegwerken ervan nog storender, dus heb de keuze gemaakt 'm zo te laten.

Het jammere is dat je nu net niet ziet dat wanneer je zo'n 20% inzoomt, je de regen nog ziet vallen op de achtergrond (het regende net toen we deze schoten). Echt zo blij mee :D

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 21:07

Ik zie de regen idd heel gaaf vind ik de foto!

96Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 21:08

Wow heel mooi!
Zal de buurman leuk hebben gevonden :Y) :Y)

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 21:28

Gave foto! Heeft een speciale sfeer