Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chanen

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:03

Ik heb een eigen domein waarop ik Wordpress geïnstalleerd heb. Ik gok dat dit niet onder een Wordpress.com account valt en ik dus een api key aan zal moeten vragen?
Bedankt voor de uitleg. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:15

Ik heb ern captcha geinstalleerd tegen de spammers, op eigen domein. Geen spammers meer en een simpele captcha :)

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 15:06

Chanen ook op een eigen domein heb je een api key nodig, dat is al jaren zo, alleen vroeger was askimet een op zichzelf staande plugin, nu is het volgens mij overgenomen door wordpress vandaar. Hetzelfde geld bv voor de jetpack, is ook van wordpress en vereist een wordpress.com account om het goed te laten werken.

Captcha werkt ook goed maar vind ik zelf vreselijk irritant om te moeten invullen om een berichtje achter te mogen laten.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 09:48

Wow wat gaan jullie technisch zeg :D

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:28

haha dat was niet de bedoeling ik wilde gewoon helpen met Chanen haar spam terug te dringen

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:29

Kan prima hoor Chans. Ik wil eens kijken naar goede, maar niet te dure hosting. Lastig.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:39

Thanks Chans, Askimet werkt inderdaad perfect. Vanmorgen had ik 17 nieuwe spamberichten, maar wel allemaal ongepubliceerd en aangemerkt als spam. Ik kon ze met één klik van de muis verwijderen. Super! :D

En nu toch maar weer eens bloggen, want dat schiet er de laatste tijd nogal bij in. Druk druk druk. :P

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:01

Polivy met hosting kan ik niet helpen, ik host mijn domeinen al zo'n 10 jaar via een hosting provider in de VS, niet zo goedkoop als sommigen hier maar ik ben erg tevreden en eigenlijk ook wel een beetje bang alles naar een andere host te doen (dat de backups niet goed gaan ofzo en ik alles kwijt ben!)

Goed om te horen dat Askimet perfect werkt Chanen! Ik ga zo eens kijken wat de mijne opgevangen heeft. Ik heb sinds gisteren mijn Disqus uitgeschakeld om verschillende redenen en ik ben nu dus weer terug bij het normale commenting systeem incl spam

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:02

Ik heb gelukkig geen last van spam, want dit wordt me net even iets te technisch _O-

Vandaag een lak op mijn blog waar ik altijd een beetje nostalgisch van word...
Suzi loves Sydney

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:41

Haha anc geen spam is goed.

Ik heb net mijn domein van mijn webhost (waar die geregistreerd was) omgezet naar waar ik al mijn domeinnamen normaal registreer. Hopelijk gaat het goed, ik ben er helemaal zenuwachtig van!

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 16:40

Nee inderdaad, hopelijk blijft die spam voorlopig nog even weg. :')

Mijn laatste post MATH CAN BE FUN
Gewoon zo'n duizend in een dozijn post met een kletspraatje, foto's van eten en nog een gezellig kiekje haha.

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 03:13

Damn, ik heb veel bij te lezen.

Heb eindelijk weer eens geblogd, deze keer een ongebruikelijk serieus onderwerp voor mijn doen.

Is it right?

Ik had trouwens een voor mijn gevoel aardig stukje getypt, toen deed wordpress raar en was ik alles kwijt. Ik heb het zo goed mogelijk opnieuw gedaan, maar het komt volgens mij toch minder sterk over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 10:01

Pittig onderwerp, maar wel heel interessant :j

Ik heb een ongewone kleur voor mij vandaag: Snog

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 10:34

Wow dat hele host en spam gedoe snap ik niet echt :p maar volgens mij heb ik Askimet en ik heb nooit spam, ik kan wel ergens zien hoe veel spam er tegen wordt gehouden dus het is er wel...
Ik ga straks wat over Nanowrimo schrijven, over weer thuis wonen durf ik nog niet omdat het niet erg positief is... Eigenlijk ben ik bang dat het te negatief gaat worden...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 13:24

Mooie post luf_horses :j. Bizar hoe een ervaring van iemand anders je zo aan het denken kan zetten eigenlijk... Want ook ik heb me daar schuldig aan gemaakt, in hetzelfde land :j.

Ik kwam toevallig vandaag bij de blog uit van bokker Gerbenfroh, erg leuke blog!

Spam? Ook geen last van gelukkig :D

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 13:26

Goede post luf_horses! Lastig onderwerp, maar ik vind dat je het goed onder woorden hebt gebracht.

Voor mij vandaag een outfitpost, vol slechte woordgrappen. :') ALL EYES ON ME

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 13:27

Wow... Gewaagd is-ie zeker :j

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 14:19

Voorheen had ik ook bijna geen last van spam, maar sinds mijn post van anderhalve week geleden loopt het ineens storm. Geen idee waar dat opeens vandaan komt, want ik heb nou niet het idee dat ik zulke bijzondere zoektermen heb gebruikt voor die post, dat daar zoveel spam door wordt aangetrokken. Ik ben in elk geval erg blij met Askimet, want dat filtert de spam er perfect uit. :)

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 15:00

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 14:16

Wauw, lekker gekletst is er hier. Ik heb het de laatste weken zo druk gehad met school, overlijdensgeval en bloggen dat ik helemaal geen tijd meer heb om hier te reageren terwijl ik wel trouw meelees. Mijn laatste post gaat over mijn Guilty Pleasures. Erg leuke tag die momenteel door blogland gaat :)

Ik gebruik ook Aksimet en ben er inderdaad ook heel erg tevreden over. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:38

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 00:36

Ik ben benieuwd naar je bevindingen Emma! :))

Vandaag 562 pageviews, whuuuut?!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 01:28

Ik had maandag ook de guilty pleasures, erg leuk :j.
En uiteraard anc getagd, ook erg leuk om weer totaal andere antwoorden te lezen :)

Tip voor nieuwe huidverzorging: langere tijd gebruiken voordat je écht effectief resultaat ziet :). Volgens mij iit mn hoofd gezegd rond de 45 dagen ofzo.. Zit er alcohol in biotherm eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 10:21

Die Guilty Pleasures blijft leuk :D

Biotherm, dat heeft mijn hubbie altijd en die is er helemaal weg van.
Zelf heb ik het eigenlijk nog nooit gebruikt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 11:22

Vandaag een nieuwe Liquid Sand op mijn blog, van de Mariah Carey Holiday collectie: Kiss me at Midnight