De lucht zit idd. potdicht,maar je ziet soms ook wat wolkjes eronder drijven en die gaan richtign het Zuid-Westen.Het kan toch niet zo zijn dat die dikke plak wolken richting noord-oost gaan en die wolkjes eronder de andere kant op? Of zou dat wel kunnen?
De paardenbloemen en andere planten schieten gewoon de grond uit ... helaas wil 't gras in onze weitjes ook nog niet erg groeien, dat is gewoon bang voor die scherpe ponytanden, denk ik
Regen. Inderdaad geen beste regenbui te noemen. Maar het gras mag in het weiland wel even hard groeien want woensdag gaan de paardjes naar hun zomerplekkie!
tine10
Geplaatst: 26-04-13 12:30
Yes, het regent.
Er is al 0,7 mm gevallen, alles ziet er nat uit. Ben zooooooooo blij. (dat zeg ik niet vaak met regen hahaha)
Zoonlief wil vanmiddag nog op zijn pony, hopelijk dus nog wel een droog momentje haha
gohya
Geplaatst: 26-04-13 12:41
Nou Tine dan blijft het voorlopig nog wel effe door regenen bij jullie. In Enschede is ondertussen ook regen.En het klaart pas vanavond op vanuit het Noord-Westen. Schiet mij maar lek,de dikke bewolking komt uit het Zuid-Westen [volgens BR] de wolkjes eronder komen uit het Noord-Oosten en de opklaringen komen uit het Noord-Westen.
tine10
Geplaatst: 26-04-13 13:20
Uhm, het is alweer een half uur droog. In totaal nu 1,2 mm gevallen. Mag nog best een beetje meer (wel geleidelijk he?)