net een fikse sneeuwbui gehad hier Maar gelijk daarna breekt de zon weer goed door. En nu begint het weer te betrekken..........achterlijk weer vandaag
Heerlijk weer vandaag! Ik ga zo lekker naar buiten, genieten van de zon en de sneeuw. Ik hoop dat het niet te hard waait en neem lekker mijn camera weer mee...
Zonnetje, sneeuwbuitje, zonnetje. Achter het glas is het heerlijk
Sjors
Geplaatst: 14-03-13 17:55
Anne_GTI schreef:
Sjors schreef:
Best wel lekker weertje om flink te werken
Best wel lekker weertje om heel vroeg in bed te liggen.... Krijg alleen wel koude handen boven de dekens zo....
Slapen is altijd lekker
gohya
Geplaatst: 14-03-13 17:58
Wow het was heerlijk weer op de wei! In de zon en uit de wind,gewoon warm. Heb de hele middag met zonder jas gelopen. Dit weer wil ik zaterdag ook hebben!
Marcella
Geplaatst: 14-03-13 18:23
Dankzij dit prutweer te laat op examen, maar gelukkig mocht ik nog meedoen en was gelukkig ook niet de enige. En gelukkig hoef ik alleen nog laatste onderdeel examen te doen.
En uiteindelijk examen niet gehaald op 3 punten na en ik was in de volle overtuiging dat ik het wel gehaald zou hebben. Ben namelijk alle opdrachten afgekapt van dat is voldoende terwijl ik dus nog bezig was. Als ik nu gewoon de kans had gekregen om alles af te ronden dan had ik misschien dus ook die 3 missende punten gehad. !@#$%^&
Ben dan ook bezig met klachten brief. Was namelijk ook laatste persoon en al rond 12.00 uur (duurt totaal t/m 12.30 uur). Heb dus het idee dat ze mij af hebben lopen raffelen.
Kan nu dan ook niet echt genieten van het zonnetje.
Hier prachtig zonnetje.........nadeel.... hij schijnt precies in de ramen en heb nu uit pure ellende de ramen staan lappen! Maar ik heb het er voor over hoor.
Hele middag zon gehad! Slechts één wolkje dat echt maar 2 seconden zorgde voor slecht licht.
gohya
Geplaatst: 14-03-13 22:21
Het vriest hier nu al -3! Vanavond geen sneeuw,met strenge vorst kan het niet sneeuwen. Dan is er heldere hemel.
Eliine
Geplaatst: 14-03-13 22:29
Morgenochtend gaat het van het westen uit weer sneeuwen begreep ik. Wat later in het westen over gaat in regen en in het oosten nog (natte) sneeuw blijft. We zijn er nog niet vanaf geloof ik.