Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
foxy80 schreef:Jolien, ik geloof niet dat de Hobbit en de trilogie van de ring ooit samen in 1 druk zijn uitgegeven. Goed verdiend trouwens aan een bibliotheekboek, stond dat ook in de advertentie? Ik zou dat eerlijk gezegd niet durven, zo iets verkopen. Net zoals die strips waarin staat dat ze niet voor verkoop zijn omdat je ze gratis bij een product krijgt.
GamblersCup schreef:Dan heeft de verkoopster de advertentie niet goed gemaakt, want de verzendkosten kun je zelf invoeren. Beetje jammer (al vond jij het duidelijk niet erg) voor mensen als ik, die ook naar de verzendkosten kijken als ze een "Schnäppchen" willen scoren
MarvanTom schreef:Ik had een pakketje wat weer is zoek geraakt bij Postnl.![]()
Vanaf nu een boycot op die bende.
Verkoper heeft netjes de helft van het bedrag terug betaald; zij is immers ook haar spul kwijt.
Gedeelde smart is halve smart.
En toch blijf ik het vreemd vinden dat je geen vergoeding kan krijgen als je gewone pakketpost gebruikt.
Je betaalt voor een dienst, T&T-code en al, maar zodra zoek, helaas pindakaas...
Zelfs je verzendkosten niet, waarvoor je ze dus mee betaald hebt om de dienst uit te voeren.
Erg vreemd.
Kentaro schreef:Ben het helemaal met je eens dat het wel erg makkelijk van postnl is dat ze er verder niets mee kunnen doen.... Ik heb die discussie ook een keer gehad (met iets dat ik zelf gekocht had via MP) en dan geven ze doodleuk aan dat je het dan maar verzekerderd had moeten laten verzenden...