Turbie schreef:Ik ben eigenlijk opzoek naar zo'n jurkje, [ Afbeelding ]
Maar dit is een idee van de rug!
alleen dan geen panter/tijger weet ik veel wat print. Ben daar totaal geen fan van
H&M

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Turbie schreef:Ik ben eigenlijk opzoek naar zo'n jurkje, [ Afbeelding ]
Maar dit is een idee van de rug!
alleen dan geen panter/tijger weet ik veel wat print. Ben daar totaal geen fan van
WildChild schreef:Zo, weer bijgelezen. Vind vooral het tweede outfitje dat Vivi postte heel leuk. Vind zo'n oversized legergroene jas ook altijd leuk, van een paar pagina's terug! Ik ben het ook wel met jullie eens, een echte galajurk hoort lang te zijn, een stuk chiquer dan de meeste cocktailjurkjes. Ik ben vandaag met m'n vriendje wezen shoppen, respect voor zijn geduld haha! De schade is:
- Legergroene tregging, Pieces
- Donkerbruine tregging, Pieces
- Spijkerskinny, H&M
- Kort, wijd shirtje, H&M
- Shirt met watervalhals, H&M
- Poederroze tunnelsjaal, H&M
- Burgundy panty, H&M
- Enkellaarsjes met hak, Mango
- Chloé eau de parfum![]()
Als het licht is zal ik eens een outfitje posten!
Davinia_ schreef:Tegenwoordig moet alles zo kort mogelijk zijn..
Ik vind het zonde, het is een gala en geen cocktailparty. Ik zou het echt geen gala vinden als iedereen in zulke korte jurkjes loopt. Ben pas 23, maar heb echt het idee dat ik al oud ben als ik zo die jeugd zie lopen in kort, korter, kortst.
Davinia_ schreef:Tegenwoordig moet alles zo kort mogelijk zijn..
Ik vind het zonde, het is een gala en geen cocktailparty. Ik zou het echt geen gala vinden als iedereen in zulke korte jurkjes loopt. Ben pas 23, maar heb echt het idee dat ik al oud ben als ik zo die jeugd zie lopen in kort, korter, kortst.
MyLittleLove schreef:Heb ik weerZat galajurkjes te kijken, een mooie uitgezocht, wel erg duur.. wilt mijn vriendin dezelfde
Die had hem ook al uitgekozen zonder dat ze wist dat ik hem wilde. Maar vind hem wel wat kort voor een kerstgala, toch? http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 974056-14/
MyLittleLove schreef:Heb ik weerZat galajurkjes te kijken, een mooie uitgezocht, wel erg duur.. wilt mijn vriendin dezelfde
Die had hem ook al uitgekozen zonder dat ze wist dat ik hem wilde. Maar vind hem wel wat kort voor een kerstgala, toch? http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 974056-14/