Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 14:11

@ goldenarrow misschien heb ik wel interesse, moet even aan mn zadelmaakster vragen welke boommaat mn paard nodig heeft :) Hou je advertentie in mn achterhoofd!

@magriet, ik had haar al gemaild en niks terug, ze heeft nu pech :) neem ze niet meer terug

HTM

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 14:14

Kan het zadel idd niet vinden op MP.
Zou ze even mailen, en daarbij ook dat je je geld terug wil.
Dan krijg je dat als tegoed.
Heb ik ook wel eens gehad.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 14:18

Jolien87 schreef:
Shirley schreef:
Die doet het gewoon, hoor, mooi zadel :j

Maar als ik het goed begrijp is dit de link uit de mail (die het dus wel gewoon altijd heeft gedaan), maar is de advertentie niet via de zoekfunctie te vinden. Of begrijp ik het verkeerd?

Je begrijpt het goed ;)

@HTM: Heb nu ook even een mail gestuurd. Vind het maar een rare zaak en erg vervelend.

@MarjanB: Haha, nou ik hoop dat je paard deze boommaat nodig heeft, scheelt weer ruimte hiero :P

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 14:19

En ik niet, sorry -O-

Maar inderdaad ook niet zichtbaar bij je overige advertenties en bij het zoeken, dat is wel verschrikkelijk raar, want in principe staat de advertentie er dus eigenlijk wel op |o

SuzieQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 14:24

Hier ook weer een goede (halve) Marktplaatsweek:
- 3 pakketten
- 3 mensen aan de deur gehad (Allemaal komen opdagen! :wow: )
- 7 advertenties kunnen verwijderen en behoorlijk wat :$ rijker ;)

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 14:49

nou na de 3e poging is mijn regendeken toch verkocht. en mijn andere regendeken ook binnen een paar uur
mijn winterdeken wou maar niet weg, kreeg ik ineens de geniale ingeving om op facebook een linkje te zetten binnen 2 uur verkocht terwijl die al 2 maand op marktplaats staat:P gaat ineens weer lekker met de verkoop

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 14:50

Ik ben op zoek naar een regendeken, 0 grams maat 215, zie ik een goede op Bokt staan.
Stuur ik een PB'tje, wordt wel gelezen, maar een reactie ho maar. :\

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 14:58

Saskiaatje schreef:
Ik ben op zoek naar een regendeken, 0 grams maat 215, zie ik een goede op Bokt staan.
Stuur ik een PB'tje, wordt wel gelezen, maar een reactie ho maar. :\

Voor welke prijs zoek je?
heb er nog 1 in de aanbieding, misschien is die iets voor je?

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 14:58

Shirley schreef:
Kentaro schreef:
Ik zou daar dus absoluut niet meer mee verder gaan, hoe graag je het zadel ook wilt!! Dat kan bijna niet met goede bedoelingen zijn!/

Volgens mij stuurt de verkoper ( of althans, dat zou hij moeten zijn :+ ) de berichtjes tussen 22.00 en 0.00 uur, hij vraagt niet of betadine dan langs wil komen :))

Maar betadine, stuur hem gewoon alleen een mail voor een afspraak, dan moet hij wel antwoorden :)*

Ja Kentaro het is inderdaad niet zo commercieel van hem, maar ik ga het toch proberen (ben een beetje eigenwijs :o )

Shirley heb hem als reactie ook geantwoordt wanneer het mogelijk is voor een afspraak. Ben benieuwd...

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 15:11

Net een bod gedaan op een carrotstick nieuwprijs van 30 euro vraagprijs 19,95.. Ik heb 15 geboden verwacht er geen reactie op :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 15:13

Blon_D schreef:
Net een bod gedaan op een carrotstick nieuwprijs van 30 euro vraagprijs 19,95.. Ik heb 15 geboden verwacht er geen reactie op :+

Net even uit nieuwsgierigheid gegoogled op 'carrot stick'.
Bijzonder... :=

https://www.google.nl/search?hl=nl&q=carrotstick&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bpcl=37643589&biw=910&bih=428&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=ua-bULOZKYOp0AXvjIGwCQ#um=1&hl=nl&tbm=isch&spell=1&q=carrot+stick&sa=X&ei=u6-bULXwMOHM0QWukYDwBQ&ved=0CEIQBSgA&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=2f89adf94d6e0897&bpcl=37643589&biw=910&bih=428

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 15:13

Vind het nog niet een heel verkeerd bod! Misschien dat ze terug reageren met 17,50!?

(als het dat is, is het toch wel weer veel geld... :') )

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 15:16

Jolien87 schreef:

haha mijn moeder keek mij ook al zo vreemd aan toen ik t zei :D Hij is overigens voor parelli (natural horsemanship) e dan hang je er geen wortel aan hoor ;)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 15:26

Hahahaha die carrot stick! Ik denk dat mijn paard dan wel heel erg makkelijk te handelen wordt hihi die doet alles voor eten! Denk dat ik ook maar aan NH ga doen!

Maare dat bod is niet zo gek toch? Als ze er vanaf willen :)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 15:37

Geen idee of die persoon het een gek bod vind :+ zo even naar de plaatselijke paardenwinkel om neatsfoot olie te scoren voor mijn tuig en ik wil weten of ze touwhalsters en leadropes verkopen :P

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:04

-O- ik vind die carrotstick altijd verdacht veel lijken op een simpel "kort" zweepje (met zo'n leertje eraan) met een stukkie touw erdoor :+
Touwhalster kan je van mij wel krijgen Blon_D, heb er zat ;)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:43

Ben ik nou de enige die echt COMPLEET gestoord wordt van mensen die 5 mailtjes achter elkaar sturen als ze iets van je willen kopen? :=

Ik heb een redelijk dure peesset te koop staan, 50 euro nieuw, gebruikt, maar nog netjes.
Wordt er 10 euro geboden, stuur ik, ik wacht nog even af, vind het wat weinig.
Ik word me toch een partij platgemaild.. 5 mailtjes achter elkaar. Ik mail een keer terug, weer 4 mails.. Pfoehhh..

En Saskia, heb ik ook last van, maar dan met mensen die dingen willen kopen op bokt.
Schijnt normaal te zijn tegenwoordig. :=

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 18:05

Misschien hebben ze gelezen dat één op de vier mailtjes tegenwoordig niet aankomt via Marktplaats en nemen ze het zekere voor het onzekere :D ??

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 18:10

_O-

Dit is wel een beetje lichtjes overdreven natuurlijk, ik blijf mn mail opschonen :')

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 18:27

_l_amanda_l_ schreef:
-O- ik vind die carrotstick altijd verdacht veel lijken op een simpel "kort" zweepje (met zo'n leertje eraan) met een stukkie touw erdoor :+
Touwhalster kan je van mij wel krijgen Blon_D, heb er zat ;)

Klopt een springzweepje met n touwtje dr door.. daarom wil ik er ook niet te veel geld aan uitgeven anders koop ik namelijk gewoon een springzweepje met n lusje :+ Wat voor halsters heb je? Anders pb mij maar even :p

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 18:48

Denk dat ik dan wel een fijne koper ben :D
Gister op een boek en schoenen gereageerd en vandaag al binnen gekregen met de post :D
Net ook een treinkaartje gekocht en ook al binnnen (mail)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 18:55

Ik heb wat cd's en dvd's op marktplaats staan. Krijg eerst mail van iemand die interesse had in twee cd's, ik meteen terug gemaild. Daarna geen reactie meer gehad. Goed. Dan niet :=
Nu mailcontact met iemand die een hele partij over wil kopen en ik heb een nette prijs gemaakt (50 euro incl. verzenden voor 4 cd's en 2 dvd's, nieuw). Ben benieuwd of ze akkoord gaat.

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 19:17

goldenarrow schreef:
Kentaro schreef:
Hoe lang terug heb je hem geplaatst? Soms duurt een betaalde advertentie even!

(en als je anders wat gegevens geeft, wil ik ook wel even kijken of ik hem zie staan!?)

Ik heb hem de 30e van Oktober geplaatst, en in het begin stond hij wel tussen mijn advertenties...

Maar hier is de link (die het dus wel doet :')) http://link.marktplaats.nl/611194212

Die staat toch ook op bokt markt ? kan je de verkoper daar niet bereiken ?

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 19:32

Ghostattack schreef:
Ik heb wat cd's en dvd's op marktplaats staan. Krijg eerst mail van iemand die interesse had in twee cd's, ik meteen terug gemaild. Daarna geen reactie meer gehad. Goed. Dan niet :=
Nu mailcontact met iemand die een hele partij over wil kopen en ik heb een nette prijs gemaakt (50 euro incl. verzenden voor 4 cd's en 2 dvd's, nieuw). Ben benieuwd of ze akkoord gaat.

Vijftig euro. :oo Mijn laatst gekochte dvd op Marktplaats was origineel en nieuw (verpakking nog eromheen). 1,- met 2,- verzendkosten.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 19:35

hannahaapje schreef:
Ghostattack schreef:

Vijftig euro. :oo Mijn laatst gekochte dvd op Marktplaats was nieuw (verpakking nog eromheen). 1,- met 2,- verzendkosten.

Zijn geen gewone dvd's hoor :') Geen films, muziek dvds die nieuw ruim 30 euro kosten. Ik vraag er 12,50 voor. Special editions ed.