@magriet, ik had haar al gemaild en niks terug, ze heeft nu pech

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Shirley schreef:Die doet het gewoon, hoor, mooi zadel
Maar als ik het goed begrijp is dit de link uit de mail (die het dus wel gewoon altijd heeft gedaan), maar is de advertentie niet via de zoekfunctie te vinden. Of begrijp ik het verkeerd?
Shirley schreef:Kentaro schreef:Ik zou daar dus absoluut niet meer mee verder gaan, hoe graag je het zadel ook wilt!! Dat kan bijna niet met goede bedoelingen zijn!/
Volgens mij stuurt de verkoper ( of althans, dat zou hij moeten zijn) de berichtjes tussen 22.00 en 0.00 uur, hij vraagt niet of betadine dan langs wil komen
Maar betadine, stuur hem gewoon alleen een mail voor een afspraak, dan moet hij wel antwoorden
Blon_D schreef:Net een bod gedaan op een carrotstick nieuwprijs van 30 euro vraagprijs 19,95.. Ik heb 15 geboden verwacht er geen reactie op
Jolien87 schreef:Blon_D schreef:Net een bod gedaan op een carrotstick nieuwprijs van 30 euro vraagprijs 19,95.. Ik heb 15 geboden verwacht er geen reactie op
Net even uit nieuwsgierigheid gegoogled op 'carrot stick'.
Bijzonder...![]()
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=carrotstick&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bpcl=37643589&biw=910&bih=428&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=ua-bULOZKYOp0AXvjIGwCQ#um=1&hl=nl&tbm=isch&spell=1&q=carrot+stick&sa=X&ei=u6-bULXwMOHM0QWukYDwBQ&ved=0CEIQBSgA&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=2f89adf94d6e0897&bpcl=37643589&biw=910&bih=428
_l_amanda_l_ schreef:ik vind die carrotstick altijd verdacht veel lijken op een simpel "kort" zweepje (met zo'n leertje eraan) met een stukkie touw erdoor
![]()
Touwhalster kan je van mij wel krijgen Blon_D, heb er zat
goldenarrow schreef:Kentaro schreef:Hoe lang terug heb je hem geplaatst? Soms duurt een betaalde advertentie even!
(en als je anders wat gegevens geeft, wil ik ook wel even kijken of ik hem zie staan!?)
Ik heb hem de 30e van Oktober geplaatst, en in het begin stond hij wel tussen mijn advertenties...
Maar hier is de link (die het dus wel doet) http://link.marktplaats.nl/611194212
Ghostattack schreef:Ik heb wat cd's en dvd's op marktplaats staan. Krijg eerst mail van iemand die interesse had in twee cd's, ik meteen terug gemaild. Daarna geen reactie meer gehad. Goed. Dan niet
Nu mailcontact met iemand die een hele partij over wil kopen en ik heb een nette prijs gemaakt (50 euro incl. verzenden voor 4 cd's en 2 dvd's, nieuw). Ben benieuwd of ze akkoord gaat.
hannahaapje schreef:Ghostattack schreef:Ik heb wat cd's en dvd's op marktplaats staan. Krijg eerst mail van iemand die interesse had in twee cd's, ik meteen terug gemaild. Daarna geen reactie meer gehad. Goed. Dan niet
Nu mailcontact met iemand die een hele partij over wil kopen en ik heb een nette prijs gemaakt (50 euro incl. verzenden voor 4 cd's en 2 dvd's, nieuw). Ben benieuwd of ze akkoord gaat.
Vijftig euro.Mijn laatst gekochte dvd op Marktplaats was nieuw (verpakking nog eromheen). 1,- met 2,- verzendkosten.