Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wanderers schreef:Suggestie tekst in/op kaart
De woorden van Bianca, geplaatst onder haar forumnaam Bietjuhh, zullen geschreven herinneringen blijven.
Wij hopen dat dit haar dierbaren tot steun kan en mag zijn ...
Heel veel sterkte namens leden van het paardenforum Bokt
Of de suggestie van Gid :
Slechts weinig woorden passen in een tijd van droefheid en pijn,
moge dit gebaar een teken van medeleven zijn
celine14 schreef:Voor wanneer moet ik het geld over gemaakt hebben? ik wil namelijk vanavond vroeg naar bed omdat ik dood moe ben van de afgelopen week stage, maar vind het vervelend als jullie je geld niet hebben dus ik weet niet voor wanneer t geld binnen moet zijn?? ik kan het namelijk wel gewoon morgen overmaken
Roosch schreef:Lindy;
Nog even voor de duidelijkheid: Vanavond zal de lijst verdeeld worden onder de 10 borgers. Er wordt een massapb gestuurd door een moderator met de definitieve gegevens.
Om het zo makkelijk mogelijk te houden gaat het op nummer. Nummer 1 tot en met x maakt het over aan borger 1 enzovoorts.
Zie ineens allemaal paniekreacties, hebben de dreigementen geholpen?Geld hoeft vanavond nog niet per se overgemaakt te worden, mensen die een sociaal leven hebben of op tijd naar bed willen; no worries.
![]()
Roosch schreef:Lindy;
Nog even voor de duidelijkheid: Vanavond zal de lijst verdeeld worden onder de 10 borgers. Er wordt een massapb gestuurd door een moderator met de definitieve gegevens.
Om het zo makkelijk mogelijk te houden gaat het op nummer. Nummer 1 tot en met x maakt het over aan borger 1 enzovoorts.
Zie ineens allemaal paniekreacties, hebben de dreigementen geholpen?Geld hoeft vanavond nog niet per se overgemaakt te worden, mensen die een sociaal leven hebben of op tijd naar bed willen; no worries.
![]()