kan iemand me vertellen waar die horloge van gemaakt is? ik heb een nikkel allergie dus de meeste horloges kan ik zo weggooien :")
Phen
Geplaatst: 16-10-12 16:50
Mijn eerste bestelling via Ebay is binnen! Het pakketje heeft er maar 15 dagen over gedaan vanuit China. Hij ziet er super mooi uit en netjes afgewerkt ect. Echt een aanrader
ik alleen naar de elf fantasy fair, of andere costuum feestjes. als je een 'vlakke' hebt(zonder kanten randen ofzo), dan kun je hem onder je kleding dragen zodat je een mooi figuur krijgt.
'k Ben echt vet blij, want het was wel een beetje een gokje. Er stond geloof ik iets bij dat 'ie alleen was voor mensen onder de 65 kg, of iets in die geest, maar hij past perfect met mijn maat L. (: (en lengte van 1.78/gewicht van 67 kg)
Vraagje: Ik heb geen creditcard, en als ik via paypal wil betalen krijg ik altijd de melding dat je een creditcard nodig hebt. Heb ebay hierover gemeld, en die zeiden dat je wel een creditcard nodig hebt voor bepaalde landen en werelddelen, zoals Azië. Maar ik zag dus hier dat je ook zonder creditcard dingen kon kopen?
Maar ik krijg dan de foutmelding "Voeg een creditcard aan uw PayPal-rekening toe als u deze aankoop wilt betalen." En dan daaronder allemaal gegevens die ik moet invullen, zoals nummer en vervaldatum enzo
Misschien een tip voor de mensen zonder creditcard is een prepaid creditcard. Hier zet je zelf geld op, is een Mastercard en dus overal kan je ermee betalen.
De donut voor Pip, hij is wel heel erg klein helaas. Maar alles met een piep vind ie leuk. Mijn armband voor mijn telefoon voor tijdens het sporten of paardrijden. Enn mijn tshirt!
upendo
Geplaatst: 16-10-12 22:07
Kan iemand mij effe helpen?
Ik heb een cadeautje gevonden voor vriendinnetjelief (hoi schat! ), maar ik wil effe checken of het echt is!