Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Ik kwam er op de basisschool achter dat je 'bips' aan de achterkant zit en niet aan de voorkant
Mijn moeder noemde de voorkant 'bips', dus ik vond het erg verwarrend toen ik voor de eerste keer op de schoolfoto moest en de juffrouw zei: 'ga maar op je bips zitten'.
Overigens vingerde ik![]()
Ik duimde niet, maar ik zoog op mijn rechter wijsvinger, dus logischerwijs was het dan voor mij 'vingeren', want duimen was het niet te noemen met een wijsvinger.
Mijn moeder is een gesprek met me aangegaan nadat ik bij de slager stond te verkondigen dat ik vingerde
NeverGiveUp schreef:Quellian schreef:Ik kwam er op de basisschool achter dat je 'bips' aan de achterkant zit en niet aan de voorkant
Mijn moeder noemde de voorkant 'bips', dus ik vond het erg verwarrend toen ik voor de eerste keer op de schoolfoto moest en de juffrouw zei: 'ga maar op je bips zitten'.
Overigens vingerde ik![]()
Ik duimde niet, maar ik zoog op mijn rechter wijsvinger, dus logischerwijs was het dan voor mij 'vingeren', want duimen was het niet te noemen met een wijsvinger.
Mijn moeder is een gesprek met me aangegaan nadat ik bij de slager stond te verkondigen dat ik vingerde
Omg ik lach me echt kapot om allebei die dingen![]()
(Ik erger me trouwens wel kapot aan mensen die de 'voorkant' bips noemen.)
iilovemc schreef:Ik kwam er pas achter dat soms sinaasappels groen zijn maar gewoon oranje worden gekleurd, en sinds ik dat weet vind ik ze opeens ook niet meer lekker xD best apart
Marit schreef:iilovemc schreef:Ik kwam er pas achter dat soms sinaasappels groen zijn maar gewoon oranje worden gekleurd, en sinds ik dat weet vind ik ze opeens ook niet meer lekker xD best apart
Das niet waar. De schil is alleen aan het begin groen maar kleurt daarna vanzelf oranje, hoewel dit soms kunstmatig wordt gedaan vanwege het eerder plukken.