Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dinniej schreef:Als ik iets tegenkom waarbij mijn maten goed zijn misschien wel, maar het lijkt me ook wel handig om eerst wat ervaring te hebben.
Hasiinaaax schreef:Ik heb gezegd dat ik het erg druk heb .. ik ben echt een mietje in dat soort dingen. Verder ben ik aangenomen bij Flow Models als commercieel model! Ik was net te klein voor een fashionmodel.. Maar ik ben echt heel blij! Ik vroeg me eigenlijk af wat het verschil is.. Ze heeft me uitgelegd dat de opdrachten binnen Nederland zullen plaatsvinden en dat ik rond de 5x per jaar een opdracht kan krijgen voor o.a Rabobank , Arkefly etc. hebben jullie meer info ?
chloeve schreef:isteren eindelijk de shoot gehad! en het was echt super. we hebben in zijn studio foto's gemaakt en ook nog in een park.
Hij had in het begin gezegd als het na een half uur niet gaat zeg ik dit eerlijk. we hebben zeker 2 uur lang achter elkaar door geschoten dus volgends mij zat het ergens wel goed.
Zelf heb ik ongelofelijk veel geleerd vooral hoe mijn hoeken het beste uitkomen wat je wel en niet moet doen, tussen door liet hij ook de foto's zien met uitleg heel fijn!
over ongeveer 2 weken krijg ik de foto's toe gestuurd dus ik ben benieuwd.
nu opzoek naar een volgende TFP shoot zodat ik ervaring op kan doen.
ahh ben nog zo blij haha ik heb het toch maar gedaan