Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nummus

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:07

Als ie toevallig in mijn zak zit (dus bij andere mensen) ga ik wel even smartphonen bij het poepen ja. Ook omdat ik als ik niet op de plee zit meestal in gezelschap ben en dan is het onbeleefd om je Facebook te gaan zitten checken. _O-

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:12

whaha, ik heb daar echt geen tijd voor hoor! Als ik moet, dan moet ik! Het is maar zelden dat ik er echt de tijd voor nodig heb. Mn vriend was in het begin altijd super verbaasd, die dacht dan dat ik gewoon ff was wezen plassen, maar in die tijd zet ik ook gewoon rustig Nelson Mandela op de boot ;)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:12

Ik heb er ook eigenlijk geen tijd voor... _O-
Dus als ik langer zit kun je er donder op zeggen dat het wat langer duurt m'n berichtjes te bekijken.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:15

hahaha, het is veel te koud op de plee! Ga ik liever op de bank berichtjes bekijken ;)

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:17

Ik zit op de wc met mijn laptop vaak hele afleveringen te kijken. :=

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:23

Neeeeeeeeeeee, hoe kan dat?! Zit je dan voor je plezier op de plee en denk je dan "ach, als ik ondertussen ook nog ff een bolus kan draaien is dat mooi meegenomen"? hahaha

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:25

Oh mijn broer gaat ook vaak genoeg met z'n laptop naar de wc.. Filmpjes kijken. :=

Jojoju

dat snap ik ook niet helemaal.... ik ben altijd ZO klaar!

Lailaa

Doe ik alleen als ik alleen thuis ben hoor hahaha. Laptop op schoot is lekker warm, dus ja ik blijf zo zitten. :P

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:28

Bij ons op toilet ook ijskoud ja... _O-

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:29

Wij hebben vloerverwarming in het toilet. :D

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:31

Ik ging laatst kijken voor een ruimte, na het kijken gingen we verder praten. Krijg ik me daar een kramp,wooooooh een lucht om me heen dat wil je niet weten.En ik maar proberen niks te laten merken, maar zei had dat natuurlijk allang geroken.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:31

Ruimte niet meer gekregen neem ik aan...? _O-

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:39

whahahha, erg is dat he!!

Ik heb het een keer gehad op mijn werk... Ik had super last van mn darmen en ik probeerde de boel de hele tijd in de houden. Maar aan het einde van de dag was ik alleen in de winkel, zat lekker op mn stoeltje achter de balie en verwachte niet dat er nog klanten zouden komen, dus ik dacht dat ik er wel ff 1 kon laten ontsnappen.

Nou, had ik dat maar nooit gedaan... Die ruft stonk echt als een soort van ontploft riool en hij bleef echt hangen, dat wil je niet weten! Dus ik had al ff een rondje door de winkel gelopen en deo gespoten, maar die gaswolk ging niet weg. Komt er een klant binnen, die kijkt me aan en zegt "Hemel, wat stinkt het hier!! Je moet echt even de deur open zetten, want die walm als je hier binnen komt... Het is echt niet te harden!!" Ik schaamde me echt kapot, dus ik verzon maar snel dat "er net een moeder was geweest met een baby die z'n luier vol had gescheten" en dat ik al zo lang in die walm had gewerkt dat ik het zelf niet echt meer rook, maar volgens mij geloofde die vrouw me niet, hahahaha. Ik schaamde me echt helemaal kapot... (werkte in een super luxe lingeriezaak)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:40

Ja de ruimte ging door,ook al had ik er schijt aan wahawaha.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:41

Ik ben oldskool, een boekje of de gazet op't toilet :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:47

Mjetterd schreef:
ShannonJuul schreef:
@Mjetterd nu ben ik wel heel nieuwsgierig! :+

Als je zeker weet dat je het wil horen :+.
In onze vriendinnengroep doen we ook niet moeilijk om een scheet o.i.d. (de meesten niet in ieder geval).

Afgelopen zaterdag was het 12 uur geweest, en zouden we het nieuwe jaar gaan inluiden door te gaan stappen.
We hadden onze jassen opgehangen bij een vriendin, en zouden een klein stukje moeten lopen na het feest.
We hadden het te koud om buiten te staan wachten op de rest, dus gingen we in het halletje wachten.
Toen liet ik een scheet, heel zachtjes,
Ruiken ze het, rennen na buiten, en toen gebeurde het :') ,
Een vriendin moest er gewoon van kotsen...

We kwamen niet meer bij, had de tranen in mijn ogen staan van het lachen.

Oh mijn god ik heb hier echt HEEL hard om moeten lachen. _O-

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 16:22

joyce2 schreef:
whahahha, erg is dat he!!

Ik heb het een keer gehad op mijn werk... Ik had super last van mn darmen en ik probeerde de boel de hele tijd in de houden. Maar aan het einde van de dag was ik alleen in de winkel, zat lekker op mn stoeltje achter de balie en verwachte niet dat er nog klanten zouden komen, dus ik dacht dat ik er wel ff 1 kon laten ontsnappen.

Nou, had ik dat maar nooit gedaan... Die ruft stonk echt als een soort van ontploft riool en hij bleef echt hangen, dat wil je niet weten! Dus ik had al ff een rondje door de winkel gelopen en deo gespoten, maar die gaswolk ging niet weg. Komt er een klant binnen, die kijkt me aan en zegt "Hemel, wat stinkt het hier!! Je moet echt even de deur open zetten, want die walm als je hier binnen komt... Het is echt niet te harden!!" Ik schaamde me echt kapot, dus ik verzon maar snel dat "er net een moeder was geweest met een baby die z'n luier vol had gescheten" en dat ik al zo lang in die walm had gewerkt dat ik het zelf niet echt meer rook, maar volgens mij geloofde die vrouw me niet, hahahaha. Ik schaamde me echt helemaal kapot... (werkte in een super luxe lingeriezaak)

Hahaha :P
Proest!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:56

Vandaag op het werk aan onze balie, kregen we plots ook een luchtje in onze neus. Er stonden best wat patiënten, dus we dachten ook aan een scheet. maar de zaal loopt leeg, en het bleef stinken. Staan we recht om te kijken hoe dat komt, zien we dat iemand op de vloer gewoon een hele hondndrol heeft afgeveegd én ook nog eens aan de randen van onze leren zeteltjes in de wachtkamer.

GAT-VER!

Poetsvrouw gebeld, die ook al boos omdat blijkbaar ook de hele centrale inkomhal (parketvloer) volgesmeerd was. Poetsvrouw weg, halve bus toiletdeo in de wachtruimte gespoten en paar patiënten die terugkeren van consult. Was die geur er wéér! is een collega tussen de mensen door gaan rondlopen met haar neus naar de grond :') De schuldige hebben we niet gevonden, maar het was wel iemand van hen want als ze weg waren, was de geur ook weer verdwenen...

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:01

Dat vind ik wel echt heel brutaal :=
Doe het dan buiten aan een stoeprand.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:53

Haha wat een hilarische verhalen hier in het topic!

Ik kan mij nog zó goed herinneren wanneer mijn vriend het 'startsein' afschoot, als we er samen aan terug denken liggen we nog in een deuk.. :))

Ik heb zelf ook een keer een stiekem windje gelaten, hoopte dat vriendlief hem niet zou ruiken, maar hij bleef onder m'n jas hangen en toen ik opstond floepte hij omhoog! :oo
De warme, bruine, stinkende walm floepte zo z'n neus in, zeer beschamend! Ik laat namelijk áltijd stinkerde scheetjes, ik snap niet dat mensen reukloze scheetjes kunnen laten!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 12:24

Gatverdamme zeg wie verzint dat nou weer dan?
Zo'n drol doe je toch buiten afvegen?!

Marleen: Ik laat ze niet reukloos hoor. Maar de geur is dan zo subtiel dat ik 'm zelf niet eens ruik en ik zit er dan toch zelf middenin? ;)
Als je 'm kunt horen bij mij, maak dan maar dat je wegkomt... _O-

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 12:55

phoeoeoe ik stond gisteren onder de douche toen er ook een walm voorbij kwam. hm..Ted mijn kat zal wel weer hebben zitten schijten op de bak.. die meurt altijd de pan uit! Kom ik uit de douche..loop door de keuken .. en jawelllll ik ga MIDDEN in de drol staan die TerrorTed daar had weggelegd! IEUWIEUWIEUW

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 12:56

Ieuw dat is echt NASTY!
Wij hebben nu een katten logeetje, en ik hoop echt van harte dat die dat dus niet doet.. hoewel hij altijd bij de baasjes braaf op de bak gaat.. maar goed nu zit ie opeens 4 dagen in een ander huis.. maar mocht dat voorkomen breng ik hem mooi terug naar zn eigen huisje *3 trappen op := * ga ik daar wel zitten oppassen :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 12:57

Waarom schijt Ted in vredesnaam NAAST zijn bak dan? _O-