Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mjetterd schreef:ShannonJuul schreef:@Mjetterd nu ben ik wel heel nieuwsgierig!
Als je zeker weet dat je het wil horen.
In onze vriendinnengroep doen we ook niet moeilijk om een scheet o.i.d. (de meesten niet in ieder geval).
Afgelopen zaterdag was het 12 uur geweest, en zouden we het nieuwe jaar gaan inluiden door te gaan stappen.
We hadden onze jassen opgehangen bij een vriendin, en zouden een klein stukje moeten lopen na het feest.
We hadden het te koud om buiten te staan wachten op de rest, dus gingen we in het halletje wachten.
Toen liet ik een scheet, heel zachtjes,
Ruiken ze het, rennen na buiten, en toen gebeurde het,
Een vriendin moest er gewoon van kotsen...
We kwamen niet meer bij, had de tranen in mijn ogen staan van het lachen.
joyce2 schreef:whahahha, erg is dat he!!
Ik heb het een keer gehad op mijn werk... Ik had super last van mn darmen en ik probeerde de boel de hele tijd in de houden. Maar aan het einde van de dag was ik alleen in de winkel, zat lekker op mn stoeltje achter de balie en verwachte niet dat er nog klanten zouden komen, dus ik dacht dat ik er wel ff 1 kon laten ontsnappen.
Nou, had ik dat maar nooit gedaan... Die ruft stonk echt als een soort van ontploft riool en hij bleef echt hangen, dat wil je niet weten! Dus ik had al ff een rondje door de winkel gelopen en deo gespoten, maar die gaswolk ging niet weg. Komt er een klant binnen, die kijkt me aan en zegt "Hemel, wat stinkt het hier!! Je moet echt even de deur open zetten, want die walm als je hier binnen komt... Het is echt niet te harden!!" Ik schaamde me echt kapot, dus ik verzon maar snel dat "er net een moeder was geweest met een baby die z'n luier vol had gescheten" en dat ik al zo lang in die walm had gewerkt dat ik het zelf niet echt meer rook, maar volgens mij geloofde die vrouw me niet, hahahaha. Ik schaamde me echt helemaal kapot... (werkte in een super luxe lingeriezaak)