Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Donkerblauw schreef:Zie 'm er inderdaad niet tussen staan voor de Galaxy S. Inderdaad wel voor de S 2..
Ach, je kunt 't altijd proberen om 'm te verbouwen. Als het lukt ben je een van de weinigen ter wereld die zo'n casetteband-hoesje heeft om een Galaxy S.
Never_Mind schreef:Ik wil hem ook al heel lang...
Maar ik heb een iPod Touch 2nd generation en ik vind hem alleen voor 4th generation.
Nu ben ik er nog niet helemaal over uit of ik hem nou wel of niet ga nemen (want er zit wel een klein verschil tussen beide)
Eleionomae schreef:pcies, voor die 1,50 wil ik het wel proberengelukkig doet vriendje aan modelbouw en heeftie heel mooi klein scherp spul om mee te snijden, dus de kans dat het nog gaat lukken is aanwezig haha
Donkerblauw schreef:Oh, dat is echt geen geld! Volgens mij staat die bruine hoes ook erg chique.
Die ga ik binnenkort ook maar eens bestellen voor m'n vriend, hoeft hij niet meer met die Paul Frank-hoes om de iPad naar z'n werk.
Maar eerst eens even alle andere eBay-bestellingen afwachten, verwacht nu nog 5 enveloppen/pakketjes.