Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wuis schreef:Heb net als lunch 3 crackers met slankie smeerkaas gehad, en één plakje bruinbroodje met plakje achterham.
En een banaan.
Best wel veel volgens mij, al heb ik nog steeds honger.![]()
Misschien moet m'n maag eerst krimpen.Ik ga eens even kijken wat ik als tussendoortje mee neem naar school straks.
Ik heb al wel ongeveer 1.5 liter water op. Heerlijk.
M_D_H schreef:okey, wat is het nou...
moet ik nu wel meer gaan eten?
of niet...
iedereen zegt wat anderssnap er niks meer van
_Kimmm schreef:Wuis schreef:Heb net als lunch 3 crackers met slankie smeerkaas gehad, en één plakje bruinbroodje met plakje achterham.
En een banaan.
Best wel veel volgens mij, al heb ik nog steeds honger.![]()
Misschien moet m'n maag eerst krimpen.Ik ga eens even kijken wat ik als tussendoortje mee neem naar school straks.
Ik heb al wel ongeveer 1.5 liter water op. Heerlijk.
Owhh vind je dat lekker smeerkaas Iewl ik gruwel daar van haha
tijgerr91 schreef:@ lins_vectra : ik drink 's avonds bij het eten ook 1 of 2 kleine glazen cola light, is dat dan heel slecht?
Op die site van voedingscentrum staat dat er 0 calorieën 0 vet in zit..
Citaat:2.Dagelijks één, of meer glazen caloriearme - light frisdrank drinken heeft tot gevolg dat de kans op een verhoogde bloeddruk, te hoog cholesterolgehalte, overgewicht en diabetes type 2 aanzienlijk toeneemt.
RicardoOpa schreef:@Lins_Vetra; Ik woon in het dorp, tenminste nu rond de feestdagen. Zondag ga ik weer terug naar Spanje tot mei. Dus geen paarden voor mij momenteel!
M_D_H schreef:Een lichaam die te weinig voedingsstoffen binnen krijgt gaat vet opslaan (om te 'overleven' zeg maar). Dus dan word je dikker.okey, wat is het nou...
of niet...
M_D_H schreef:Je moet wel voldoende eten. Als je te weinig eet gaat je lichaam op de spaarstand en dan val je helemaal niet af. Als je vaak kleine porties eet dan hou je je spijsvertering op gang en dan val je dus ook beter af.oh help...
moet ik nou meer gaan eten om aftevallen?
dat is toch omgekeerde wereld...
ik snap er echt niks meer van
_Kimmm schreef:Vind het vrij weinig wat je vandaag binnenkrijgt. Vergeet niet te ontbijten en ook aan je lunch mag je wel een boterham toevoegen.O : - nix
T : Mandarijntje
M : Bruin pistoletje met Kipfilet 2 plakjes
T: Straks een appel
A : Geen idee nog
Ohh en al 3 bekertjes me water op
Sabin_e schreef:M_D_H schreef:Een lichaam die te weinig voedingsstoffen binnen krijgt gaat vet opslaan (om te 'overleven' zeg maar). Dus dan word je dikker.okey, wat is het nou...
of niet...
Beweeg/sport je ook veel? Op deze manier zorg je in ieder geval dat er meer vetten worden verbrandt en dus minder opgeslagen.
Het is bij jou belangrijk dat je vezelrijke dingen eet en veel varieert denk ik.
Pebblesther schreef:M_D_H schreef:Je moet wel voldoende eten. Als je te weinig eet gaat je lichaam op de spaarstand en dan val je helemaal niet af. Als je vaak kleine porties eet dan hou je je spijsvertering op gang en dan val je dus ook beter af.oh help...
moet ik nou meer gaan eten om aftevallen?
dat is toch omgekeerde wereld...
ik snap er echt niks meer van
Maar begrijp ik het nu goed, je eet normaal te weinig? Of eet je te weinig nu je op dieet bent?