Ik heb vandaag direct mijn nieuwe tussendooraliaswinterjas aangedaan Lekker warm!
DewiRox
Geplaatst: 25-09-10 21:29
Ik loop al de hele week met mijn winterjassen aan, zowel op stal als thuis. Ik heb op stal mijn thermolaarzen aan, heb mijn Uggs al uit de kast gehaald en ik heb elke avond mijn elektrische deken aanstaan.
Rienn
Geplaatst: 26-09-10 15:29
iefke schreef:
Niet koud??? Ik bevries al de hele dag 12 graden is het hier.
Hier scheen gisteren de zon en ik vond het niet echt koud. Nu wel! Ik heb 2 dikke truien aan en nog heb ik het super koud.
Apart weer is het vandaag. Zon aan de ene kant van het huis en aan de andere kant komt een mega regen lucht aan zetten.
Rienn
Geplaatst: 26-09-10 15:29
DewiRox schreef:
Ik loop al de hele week met mijn winterjassen aan, zowel op stal als thuis. Ik heb op stal mijn thermolaarzen aan, heb mijn Uggs al uit de kast gehaald en ik heb elke avond mijn elektrische deken aanstaan.
Hier stralende zon en met een vestje is het best te doen buiten
Melia
Geplaatst: 26-09-10 15:35
Heerlijk weertje nu! Vanochtend veel mist maar dat was ook zo weer weg... af en toe een paar sputters regen gehad. Vanmiddag om 13 uur was het nog 9 graden onderweg en nu 19 en veel zon . Vannacht maar 6 graden geweest hier.
koud?? swinters als de ijsberen wollen condooms gebruiken, DAN is het koud
hier valt t totnutoe allemaal mee ondanks de regenvoorspellingen. paarden kunnen gewoon naar buiten en t was vandaag zo'n 15 graden
gohya
Geplaatst: 26-09-10 20:13
Hier ook vanmiddag prachtig weer en wárm! Liep gewoon in me t-shirt in het weiland.Tegen een uur of 7 koelde het in rap tempo af.Hele dag ook droog geweest. Maarre,sorry mensen,de winter komt vroeger dan we verwachten,de wilde ganzen zijn nú al aan het verzamelen.Dat is wel erg vroeg!