Ik kom hier weer even spieken, want vrijdag mag ik weer naar Rotterdam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elyse14 schreef:hey,
ik wil vanuit leidschenveen (station leidschenveen) naar de primark, weet iemand een handige route?
ik kan zelf ook zoeken op het internet maar als iemand al een handige route heeft is dat makkelijker en weet ik zeker dat ik goed zit.
en welke halt is het makkelijkste om uittestappen (en is die indebuurt bij de primakr)
NieneWiep schreef:Ja ben erg blij met die lange broeken! Ik ben 1,80 en heb vaak lengtemaat 34 van broeken, en die lange primark versies zitten goed bij mij.
SimoneDV schreef:elyse14 schreef:misschien eens de openingspost enzo lezen...hey,
ik wil vanuit leidschenveen (station leidschenveen) naar de primark, weet iemand een handige route?
ik kan zelf ook zoeken op het internet maar als iemand al een handige route heeft is dat makkelijker en weet ik zeker dat ik goed zit.
en welke halt is het makkelijkste om uittestappen (en is die indebuurt bij de primakr)
Trein halte rotterdam alexander.
Ik heb een filmpje gemaakt hoe je dan vervolgens naar de primark loopt. http://www.maccia.nl/KHTLI/?p=6952
elyse14 schreef:nou sorry hoor,
ik weet al hoe ik er heen moet lopen ik ben er al vaker geweest met mijn ouders:D
maar ik wilde nu alleen met een viendin en ik weet niet precies wel ov ik moet hebben,
en ik vroeg niet heo ik erheen moest lopen maar welke ov lijnen nodig heb
Jenny21 schreef:Binnenkort wil ik naar de Primark in Luik.
Iemand enig idee hoe het daar parkeren is?
Ik ben namelijk niet zo'n held met wegen zoeken, door drukke steden rijden, parkeren enz
Magrathea schreef:Oh my god, de primark hier...
Ik kan hier nóóit op het station komen tussen 11 en 16 zonder dat er iemand wazig de Zadkine-Albedakant van het station uitkomt met zo'n blik van 'huuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhh, waar is de primark nouououuuu....'
Pardon, ik ga er zelf ook wel eens shoppen