Vanochtend om kwart over 7 was het 12 graden, erg fris opeens! Nu 23 graden, vanochtend was er veel meer zon als nu, het is ook erg bewolkt.
er komt bewolking opzetten en de wind neemt ook toe.. niet echt lekker om buiten te zitten zonder vestje(hier; Delfzijl)
Ik ga zo maar even douchen om al het zand van me af te wassen. Het strand is erg lekker, maar het zand kruipt overal waar het niet hoort
Ik wil ook naar het strand. Wassenaarse slag is hier 15 minuten vandaan maar vriendlief is er niet zo'n fan van.
Hier ook lekker bij de rivier wezen zwemmen. Vooral in het eind van de middag werd het warm zeg..pfoee. Dinsdag lekker naar het strand
hier ook lekker weer, al kan ik er niet van genieten want ik zit helaas weer in t ggz en mag niet naar buiten. maar ws gaan ze dat morgen opnieuw bekijken dus hopenlijk kan ik dan wel een paar keer per dag genieten van het mooie weer.
Hier het zonnetje nu en heerlijk warm...de 1e 2 dagen van de vierdaagse van nijmegen worden heerlijk warm (29 a 30 graden) heb nu al medelijden met mijn manneke en zijn zusje.
De zon schijnt, de lucht is blauw, het wordt vandaag 30 graden....en ik zit binnen want ik moet werken