Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:Tallie1979 schreef:Wat wil je horen?
Ik ben voorstander van eigen verantwoordelijkheid nemen. Voor jezelf, voor je eigen daden, maar ook voor je naaste die het moeilijker heeft. Ik vind dat nederland klaagt en zeurt, maar tegelijk alleen met het vingertje wijst naar een ander om de problemen op te lossen. 'Een betere wereld begint bij jezelf', dat is mijn motto.
Ik scheer niemand over één kam. Ik ben oprecht geinteresseerd of PVV stemmers ook PVV stemmen zonder sec af te wachten of vanuit Wilders dé oplossing aangedragen wordt. Maar ik ben ook wel benieuwd of SP stemmers zélf ook compassie hebben en uiten naar hun medemens.
Ik stem zelf CDA.
geerke schreef:Heino schreef:Mensen, dat het anders moet met ontwikkelingshulp zijn we wel eens geloof ik... Maar moeten we daarom maar stoppen met ontwikkelingshulp?
zelfs Pronk zei met tranen in zijn ogen dat na dertig jaar ontwikkelinghulp niets verbetert is in die landen...dat zet je toch wel te denken dan.
Pronk heeft zo ongeveer de ontwikkelingshulp uitgevonden.
kiimmiie schreef:@ Kripss.. & denk jij dat wij ooit nog wat terug zien van die 5 miljard?
En wat stem jij?
Rock schreef:@ Gohya: Dat was niet wat je schreef! Je schreef dat jij aan je zoon had gevraagd of je zijn stem mocht hebben omdat hij toch niet ging!
Dat is een heel ander beeld dan je nu ineens schetst!
En ja, ik zou net zo tekeer gaan voor een ander die een stem van een ander gebruikt als eigen tweede stem.
Zoals ik eerder al schreef heb ik geen problemen met het stemmen op verzoek van een ander persoon, maar dat is niet wat jij in eerste instantie schreef!
Heino schreef:Mensen, dat het anders moet met ontwikkelingshulp zijn we wel eens geloof ik... Maar moeten we daarom maar stoppen met ontwikkelingshulp?
Tallie1979 schreef:take_one schreef:Waarom vallen jullie Gohya zo aan, het maakt niet uit wat ze zegt, haar zoon zou zelf ook PVV stemmen dus what's the problem.
Waarschijnlijk vallen ze aan omdat Gohya 2x op PVV stemt.. Had ze 2x PvdA of CDA gestemd had je er geen hond over gehoord..
saffire schreef:Kijk en dat bedoel ik dus he , als die mensen er toch niks mee doen met de hulp , waarom zoude we dan helpe
Het haalt toch niks uit als de mensen zelf geen initatief nemen om iets te helpe
saffire schreef:Kijk en dat bedoel ik dus he , als die mensen er toch niks mee doen met de hulp , waarom zoude we dan helpe
Het haalt toch niks uit als de mensen zelf geen initatief nemen om iets te helpe
Nies_ schreef:Heino schreef:Mensen, dat het anders moet met ontwikkelingshulp zijn we wel eens geloof ik... Maar moeten we daarom maar stoppen met ontwikkelingshulp?
Ja. Ze gaan er nu te veel van uit dat de rijke landen ze toch wel helpen. Laat het ze zelf uitzoeken dan moeten die overheden daar ook eens aan het werk, tuurlijk zal het er eerst op achteruit gaan, maar ik denk dat het daarna juist veel beter zal gaan.
Krips schreef:saffire schreef:Kijk en dat bedoel ik dus he , als die mensen er toch niks mee doen met de hulp , waarom zoude we dan helpe
Oja. Het is hun eigen schuld dat ze sterven aan honger, dorst, aids of andere verschrikkelijke dingen.
Even de Beatles quoten: Living is easy with eyes closed.