Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xx_Kelly_xx schreef:Dat is minder.De mijne vind het inderdaad net zo geweldig als ik, ze heeft zelfs meer gekocht terwijl ik dacht dat ik meer had.
Ook zo grappig he, zijn er meiden met hun vriend in die winkel, ze ''verzamelen'' van alles en nog wat, hun vriend staat ergens in de winkel gedropt, met dus een hele heuvel ''verzamelde'' spulletjes van hun vriendin.
L_iek schreef:xx_Kelly_xx schreef:Dat is minder.De mijne vind het inderdaad net zo geweldig als ik, ze heeft zelfs meer gekocht terwijl ik dacht dat ik meer had.
Ook zo grappig he, zijn er meiden met hun vriend in die winkel, ze ''verzamelen'' van alles en nog wat, hun vriend staat ergens in de winkel gedropt, met dus een hele heuvel ''verzamelde'' spulletjes van hun vriendin.
En hoe waren de schoenen? Ik wil zondag gaan maar vorige keer was er aan sieraden, schoenen en tassen echt bijna niks.
Clauwtje schreef:Haha naja de mijne heb ik expres naast me op een stoel gezet toen ik mijn 2 kasten ging uitplunderen en heel veel ging wegdonderen, nu weet ie wat ik heb en wat ik nog nodig héb
En ik ga over een tijdje samenwonen en dan krijg ik een heeeeele grote kastDus dan kan er nog meer primark in
xx_Kelly_xx schreef:Die van mij doe ik er ook geen plezier mee. Oke ik heb best veel schoenen, kleding en zooi (mijn kledingkast past nog nét dicht, wel met een elastiekje om de deurknopjes anders valt ie open en vallen er spullen uit). Maar hij kan er niet tegen dat ik al 30 paar schoenen heb staan, en er dan nog 3 aanschaf, dat vind 'ie echt super overbodig. Maarja hij heeft er zelf maar 3 paar..
Priisss schreef:hahaha! hoe maak jij je kast dan open zonder dat er iets uit valt!![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de schoenen een beetje tegen vond vallen, maar moet zeggen dat ik dan ook wel een beetje kieskeurig ben haha! Ik heb alleen slippertjes mee genomen met van die grote blingstenen erop
xx_Kelly_xx schreef:Ik weet het, ben erg en gedraag me soms een beetje verwend. Als ik in de stad loop (of dus in de Primark) gaat er door mijn hoofd: hebben, hebben, hebben!
Ik kan ook echt heel ''depressief'' worden als ik een heel leuk iets heb gezien en ik wil het hebben, en dan is het uitverkocht, niet in mijn maat, iemand gritst het voor mijn neus weg, geen geld meer.. ect etc.![]()
Ik zou zo maar dat figuur kunnen zijn uit Shopaholic (boek/film). Maaar we gaan off-topic.
xx_Kelly_xx schreef:Niet, ik heb zelfs een periode gehad dat de deuren half open stonden en toen maar verder ging stallen op een andere plek, toen heeft me ma er een stokje voor gestoken en moesten oude dingen weg.
Clauwtje schreef:Even een heeeeele stomme vraag he, aan de ervaren primark shoppers...hebben ze alleen maatjes S of ook gewoon voor net ff ietsie meer als jullie snappen wat ik bedoel![]()
?