Primark deel 1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:33

Haha wees blij dat je moeder die winkel leuk vindt, die van mij vind het niets :')

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:36

Dat is minder. :P De mijne vind het inderdaad net zo geweldig als ik, ze heeft zelfs meer gekocht terwijl ik dacht dat ik meer had.

Ook zo grappig he, zijn er meiden met hun vriend in die winkel, ze ''verzamelen'' van alles en nog wat, hun vriend staat ergens in de winkel gedropt, met dus een hele heuvel ''verzamelde'' spulletjes van hun vriendin. :D

Clauwtje

Re: Primark

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:40

Hahaha daarom gaat mijn vriendje ook niet mee :D
Die heeft een hekel aan massa kledingwinkels :P
Dus ik ga met mn schoonzus naar primark, en haar vriendje en die van mij gaan zich samen maar vermaken :D

Tis dat ik nog ff moet wachten op centjes...anders <3

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 20:41

xx_Kelly_xx schreef:
Dat is minder. :P De mijne vind het inderdaad net zo geweldig als ik, ze heeft zelfs meer gekocht terwijl ik dacht dat ik meer had.

Ook zo grappig he, zijn er meiden met hun vriend in die winkel, ze ''verzamelen'' van alles en nog wat, hun vriend staat ergens in de winkel gedropt, met dus een hele heuvel ''verzamelde'' spulletjes van hun vriendin. :D

En hoe waren de schoenen? Ik wil zondag gaan maar vorige keer was er aan sieraden, schoenen en tassen echt bijna niks.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:43

Die van mij doe ik er ook geen plezier mee. Oke ik heb best veel schoenen, kleding en zooi (mijn kledingkast past nog nét dicht, wel met een elastiekje om de deurknopjes anders valt ie open en vallen er spullen uit). Maar hij kan er niet tegen dat ik al 30 paar schoenen heb staan, en er dan nog 3 aanschaf, dat vind 'ie echt super overbodig. Maarja hij heeft er zelf maar 3 paar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:43

Toen ik in Londen was vond ik de schoenen geweldig! Geen idee of er nu alweer een andere collectie is dan die, ik was er 21 mei :)

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:45

L_iek schreef:
xx_Kelly_xx schreef:

En hoe waren de schoenen? Ik wil zondag gaan maar vorige keer was er aan sieraden, schoenen en tassen echt bijna niks.

Ik heb dus 2 paar ballerina's en 1 paar enkellaarsjes. Ze hebben ballerina's, veel sandaaltjes/slippers, pumps, gympen en dan die enkellaarsjes van mij maar die waren bijna weg, ze waren ookal afgeprijsd. Maar opzich was er genoeg keus. Ook bij de sieraden en de tassen.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:46

Hij zit ook in Luik & Bremen. Weet niet of die groter zijn maar een dagje Bremen lijkt me mischien ook nog wel leuk.

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:46

Haha naja de mijne heb ik expres naast me op een stoel gezet toen ik mijn 2 kasten ging uitplunderen en heel veel ging wegdonderen, nu weet ie wat ik heb en wat ik nog nodig héb :P

En ik ga over een tijdje samenwonen en dan krijg ik een heeeeele grote kast :D Dus dan kan er nog meer primark in O:)

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:55

Clauwtje schreef:
Haha naja de mijne heb ik expres naast me op een stoel gezet toen ik mijn 2 kasten ging uitplunderen en heel veel ging wegdonderen, nu weet ie wat ik heb en wat ik nog nodig héb :P

En ik ga over een tijdje samenwonen en dan krijg ik een heeeeele grote kast :D Dus dan kan er nog meer primark in O:)

Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat als we samen gaan wonen (duurt nog een hele tijd hoor!) ik een inloopkast MOET hebben, anders past het allemaal niet. Zoiets, maar wel met een mooi gedeelte voor mijn schoenen (vooral pumps).

Afbeelding

paardKed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:10

Zo die kast is niet mis Kelly haha.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:17

xx_Kelly_xx schreef:
Die van mij doe ik er ook geen plezier mee. Oke ik heb best veel schoenen, kleding en zooi (mijn kledingkast past nog nét dicht, wel met een elastiekje om de deurknopjes anders valt ie open en vallen er spullen uit). Maar hij kan er niet tegen dat ik al 30 paar schoenen heb staan, en er dan nog 3 aanschaf, dat vind 'ie echt super overbodig. Maarja hij heeft er zelf maar 3 paar..

haha sorry dat verhaal met die elastiekjes vind ik echt grappig _O-

maar leuk dat je goed geslaagd bent :)

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:19

Ik weet het, ben erg en gedraag me soms een beetje verwend. Als ik in de stad loop (of dus in de Primark) gaat er door mijn hoofd: hebben, hebben, hebben!

Ik kan ook echt heel ''depressief'' worden als ik een heel leuk iets heb gezien en ik wil het hebben, en dan is het uitverkocht, niet in mijn maat, iemand gritst het voor mijn neus weg, geen geld meer.. ect etc. :D

Ik zou zo maar dat figuur kunnen zijn uit Shopaholic (boek/film). Maaar we gaan off-topic. :P

Priisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:26

hahaha! hoe maak jij je kast dan open zonder dat er iets uit valt! _O-
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de schoenen een beetje tegen vond vallen, maar moet zeggen dat ik dan ook wel een beetje kieskeurig ben haha! Ik heb alleen slippertjes mee genomen met van die grote blingstenen erop :D

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:27

Priisss schreef:
hahaha! hoe maak jij je kast dan open zonder dat er iets uit valt! _O-
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de schoenen een beetje tegen vond vallen, maar moet zeggen dat ik dan ook wel een beetje kieskeurig ben haha! Ik heb alleen slippertjes mee genomen met van die grote blingstenen erop :D

Niet, ik heb zelfs een periode gehad dat de deuren half open stonden en toen maar verder ging stallen op een andere plek, toen heeft me ma er een stokje voor gestoken en moesten oude dingen weg. :o
Laatst bijgewerkt door Wiwabalia op 10-06-10 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:27

Die slippertjes vond ik ook erg leuk, heb ze alleen toch laten liggen want had al zoveel, en moet wat te wensen overhouden hea. :D

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:45

xx_Kelly_xx schreef:
Ik weet het, ben erg en gedraag me soms een beetje verwend. Als ik in de stad loop (of dus in de Primark) gaat er door mijn hoofd: hebben, hebben, hebben!

Ik kan ook echt heel ''depressief'' worden als ik een heel leuk iets heb gezien en ik wil het hebben, en dan is het uitverkocht, niet in mijn maat, iemand gritst het voor mijn neus weg, geen geld meer.. ect etc. :D

Ik zou zo maar dat figuur kunnen zijn uit Shopaholic (boek/film). Maaar we gaan off-topic. :P

xx_Kelly_xx schreef:
Niet, ik heb zelfs een periode gehad dat de deuren half open stonden en toen maar verder ging stallen op een andere plek, toen heeft me ma er een stokje voor gestoken en moesten oude dingen weg. :o

O - M - G. Súper herkenbaar :o

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:51

Ik heb een enorme kledingkast maar hij begint ook langzaam maar zeker uit te puilen haha. :D

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:52

Yess, een medelotgenoot? Dacht dat ik één van de extremen was? Ik word namelijk echt super gelukkig en blij van shoppen. Kan er geen genoeg van krijgen (net als paardrijden en me vriend). :D

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:52

Binnenkort ga ik de oude/lelijke/te kleine dingen eruit halen en hopelijk kan ik het elastiekje dan voor gebruiken waar die voor is bedoeld. :D

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 23:00

Dat is nog eens een mooie kast! :D

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 23:30

Hahahahah Kell toe maar, jij pakt het gelijk groots aan :D

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 00:09

Ja, ik moet m ook af en toe flink leeghalen. Maar denk altijd dat ik bepaalde shirtjes nog wel aantrek naar mn paard, maar blijkt altijd niet zo te zijn haha. :')
Maar ik kan ook helemaal blij worden van winkelen, het gevoel hebben dat ik iets nieuws heb gekocht maakt me gelukkig haha. :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 00:31

Clauwtje schreef:
Even een heeeeele stomme vraag he, aan de ervaren primark shoppers...hebben ze alleen maatjes S of ook gewoon voor net ff ietsie meer als jullie snappen wat ik bedoel ;) :P?

ik ben een plussize en kan vaak goed slagen daar, ze hebben grotere maten :j

ik had alleen laatst een blousje aan, en die kreeg ik niet eens bij mijn taille dicht _O-

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 07:41

haha wat een shopaholic verhalen.. zo heb ik ook een vriendin.. koopt iedere maand echt teveel en soms ook echt te dure kleding.. en de helft ervan gaat ongedragen marktplaats op.. jaa ik dacht dat het wel leuk was.. maar vind het toch minder.. waarom ga je dan niet ruilen? marktplaats is zo leuuuuk! hahaha daar koop je toch geen kleren voor :P