Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zilvermoon schreef:Lees buienradar: 5 cm sneeuw verwacht dit weekend.. Alweer het weekend! Dit is nu het 4e weekend achter elkaar dat we in die stomme strooiauto zitten voor k weet niet hoeveel uur..
Waarom doen ze dat nooit door de weeks? Past me veel beter
Maar wel heel lief en bedankt! Ik ben toch al die tijd veilig en heel op mijn werk gekomen dankzij jou en je collega's. Erg fijn!
Zilvermoon schreef:Lees buienradar: 5 cm sneeuw verwacht dit weekend.. Alweer het weekend! Dit is nu het 4e weekend achter elkaar dat we in die stomme strooiauto zitten voor k weet niet hoeveel uur..
! Ik geloof er niks van! Vriend van mij heeft bedrijf in de groenvoorziening en is deze weken ook vooral aan het strooien en schuiven....en iedereen staat nog steeds in de rij, zo leuk vinden de meesten het! Dus misschien toch een collega vragen als je geen zin hebt!
Kendra schreef:Zilvermoon schreef:Lees buienradar: 5 cm sneeuw verwacht dit weekend.. Alweer het weekend! Dit is nu het 4e weekend achter elkaar dat we in die stomme strooiauto zitten voor k weet niet hoeveel uur..
Hé doe niet zo stoer! Ik geloof er niks van! Vriend van mij heeft bedrijf in de groenvoorziening en is deze weken ook vooral aan het strooien en schuiven....en iedereen staat nog steeds in de rij, zo leuk vinden de meesten het! Dus misschien toch een collega vragen als je geen zin hebt!
Rhodos schreef:Is er veel gevallen Rienn?
Hier is het guur ca. -5