En hier is het alweer harder gaan sneeuwen, buienradar zegt dat het zo ophoud
_Cassandra_
Geplaatst: 02-01-10 11:30
Wordt ik wakker, kijk ik uit mijn raam.....is oud-vossemeer wit En dat terwijl er volgens het knmi alleen maar natte sneeuw zou vallen hier...niet dus. Nu het er eenmaal weer ligt, vind ik het wel weer leuk En onze pup vind het helemaal geweldig
Hier sneeuwt het hele dikke vlokken en ligt er al aardig wat op de grond!!!! Grrrrrr Had heel wat in de planning voor vandaag.... En wilde vanavond naar indoor veendam om naar hans peter minderhout en edward gal te kijken..... Ben benieuwd of dat nog door gaat....
_Margot_
Geplaatst: 02-01-10 11:41
niet weeeeeeeer
wegen zijn hier alweer vies het sneeuwt hier al weer een tijdje best flink en volgens buienradar gaat het ook nog wel even door
Zo nou ik heb het overleefd met de auto. Ik dacht neem de snelweg dat zal wel veiliger zijn. Niet dus de enigste weg die ze niet gestrooid hebben is de snelweg hier.
Ja inderdaad.. ipv dat ze alles doen. Maar ik zag ze onderweg wel de richting van de snelweg oprijden dus misschien dat ze dat nu aan het doen zijn.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 02-01-10 12:27
Het is wel logisch dat er verschil zit tussen snelwegen en secundaire wegen. Snelwegen worden door rijkswaterstaat gedaan, secundaire wegen door de gemeente. Er zit logischerwijs dus altijd verschil in wát ze doen, maar vooral wannéér ze het doen. Grote kans dat de snelweg vanochtend heel erg vroeg gestrooid is, en de secundaire wegen later. Dan zijn op dit moment de secundaire wegen beter. Je ziet hier ook wel bordjes staan "Let op, mogelijk andere strooitijden!" bij de overgang van de ene naar de andere gemeente.
Overigens sneeuwt het hier nog altijd en inmiddels begint het tcoh weer op te lopen!
Hier heeft het ook gesneeuwd. Gelukkig was het in de polder waar mijn paard staat, goed te rijden. Er was nog wel niet gestrooid, maar toch: goed te doen.
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 02-01-10 13:19
wooooww hee het gaat nu echt hart hierzo!! ik denk dat er tohc al wel ewer zon cm of 6, 7 gevallen is.. de autos kripen over de straat heen...
tis echt ongelovelijk.. je krapt de auto uit voor je ouders. kijkt 5 min later weer.. auto weer wit :S najah wel leuk...
de bussen hier rijden wel gewoon maar wel met vertraging..
Nietje_
Geplaatst: 02-01-10 13:31
Hier heeft het ook weer aardig gesneeuwd.. weer een mooi laagje.. Inmiddels is het wel droog, maar zal straks wel weer gaan sneeuwen.
Kendra
Geplaatst: 02-01-10 13:47
Hier ook al bijna weer 10 cm en het sneeuwt nog steeds! Net even met de auto weggeweest - nou, die blijft de rest van de dag thuis staan. 't Is wel weer serieus. Paarden staan nog buiten maar haal ze zo op - als ik nog lang wacht kan ik ze niet terug vinden .
Hier in mussel sneeuwt het nog altijt heeeel hard!! er is al wel misntens 10 cm gevallen + de 7 cm van afgelopen week.. ER ligt hier gewoon al 17 cm in totaal shiiiit hee
Claudia78
Geplaatst: 02-01-10 14:22
Het word hier in het noorden van friesland ook alweer behoorlijk wit. Blij ben ik er niet mee want mijn nieuwe paardje is vanuit Rijssen onderweg. Bovendien zijn mij ouders vandaag alle famillie bij langs van friesland t/m overijsel