Loesje88 schreef:uhu.. waarom denk je dat ik het nu al zoveel mogelijk probeer mee te nemen, ik wil zo nuchter mogelijk dat examen in (wat met de zenuwen die ik die dag zal hebben ook wel niet echt meer zal lukken... maar toch)
@paula, ik maak alleen het logische op uit de tekst... wijk ik zoveel af van de realiteit?
Het is gewoon k*t, zoals mijn instructeur zegt, als de examinator die ochtend geen beurt heeft gehad...
Dit geeft mijn instructeur ook aan. Het blijven mensen, en als ze een keer hun dag bijvoorbeeld niet hebben zal dit de beoordeling, hoe oneerlijk ook kunnen beinvloeden. Dan kunnen ze net iets minder hebben en zullen de positieve dingen minder zwaar opwegen tegen het negatieve. Bij het voordeel van de twijfel bestaat de kans dat ze je dan niet laten gaan. Maar inprincipe zak je nooit zomaar. Je hebt altijd wel 'iets' niet goed gedaan. Maar is het wel dat ze het voordeel van de twijfel niet geven.... en inderdaad erg flauw dat ze je dan ergens op laten zakken terwijl je bij een ander misschien voordeel va een twijfel geven.