ow sorry kips pff volgens mij word je elk examen zenuwachtiger, dus gaat het alleen maar moeilijker elke keer..
quincy123
Geplaatst: 19-03-09 11:37
hmm balen Kips Ik heb zo weer rijles om 12 uur tot 2. Had de vorige keer 2 valeriaanpilletjes genomen met rijles want mijn instructeur wilde weten hoe ik erop reageerde als ik ging rijden... en hij zei dat ik ze beter niet kon slikken want ik was veel minder allert
Moet de 27e afrijden, maar weet nu al dat ik dan met een trillend voetje op de koppeling zit
Njen
Geplaatst: 19-03-09 11:40
Bij mijn rijschool hoorde ik ook een mooi verhaal, die leerling kreeg van zijn ma voor het examen wat rustgevende pilletjes van de drogist mee, maar hij was er dus ook van hallucineren, zag ineens overal muurtjes die er niet waren en ging dus bovenop de rem De keer erop zonder die dingen was ie dus wel geslaagd
@ naaltje.. geeft niet hoor hihi.. magoed je word er idd zenuwachtiger door, en je merkt eigenlijk ook gelijk aan de eximinator of het goed gegaan is ofniet.. das nadeel ervan
Heb net rijles gehad, ging vet goed. Fileparkeren gaat echt super, aleen het vakparkeren lukt niet helemaal. Mijn instructeur vondt dat het goed ging en zei dat hij dacht dat ik volgende week een hele goede TTT ga rijden
__Esther__
Geplaatst: 19-03-09 13:52
Patriciavt schreef:
Woensdag.. op mijn verjaardag
Het gaat je lukken Patries!!
kippiekipp
Geplaatst: 19-03-09 15:24
Ik ben GESLAAGD!!!
Hidalgo24
Geplaatst: 19-03-09 15:31
kippiekipp schreef:
Ik ben GESLAAGD!!!
Gefeliciteeerd!! *verslagje*
priamos
Geplaatst: 19-03-09 15:31
Gefeliciteerd Kippiekip.
Balen joh kips.
Ik moet nog 3 weken wachten op mijn TTT. de dagen gaan niet hard genoeg voorbij:P
kippiekipp
Geplaatst: 19-03-09 15:50
Okee.. ik had al 2 keer examen gedaan. 2e keer gezakt door echt té zenuwachtig zijn. Dus vorige week naar de huisarts geweest en daar had ik pilletjes van gekregen (propranolol) gister 1 geprobeerd maar ik moest gewoon werken dus merkte niet echt veel en vanmorgen een uurtje van te voren ook nog 1.
Mijn moeder bracht me naar het cbr daar zou ik om half 11 zijn om nog even een uurtje met mijn rijinstructeur te rijden. De vorige keer had hij mij bij huis weg gehaald dus dit was even anders. Daarvoor had ik dus dat pilletje genomen en had zelf het idee dat hij haast gelijk al werkte want met de les was ik dit keer ook super rustig. Het ging echt goed hij had bijna geen aanmerkingen alleen ik vergat 1x borden te kijken, was een verplichte rijrichting. Hij zei gelijk dat ik als ik met examen zo zou rijden ik zeker zou slagen. Nouja toen dus weer naar het cbr. Nog even in en om de auto doorgenomen en toen binnen gewacht. Mijn moeder was daar toen ook weer.
Nouja toen dus het examen. De examinator was heel vriendelijk, hij zei gelijk dat ik me niet druk hoefde te maken en dat als er iets fout ging dat geen ramp was. Toen we in de auto zaten vroeg hij waar ik woonde en of ik daar wel een stukje heen kon rijden. Nou dat kon ik natuurlijk wel want was er net daarvoor met mijn moeder langs gekomen. Een tijdje gereden tot hij op een gegeven moment zei dat hij het weer overnam. Ik moest over een vaag landweggetje waar je eigenlijk 80 mocht maar dat leek me niet zo verstandig dus bleef rond de 65 rijden. Nouja tijdje doorgereden weer op de gewone weg en ineens moest ik rechts. Er lag een fietspad naast dus ik de hele tijd naar rechts kijken, al die fietsers voor gelaten maar natuurlijk nooit naar links gekeken.. oops daar kwam dus ook nog een fietser, die was er nog niet maar het was niet erg netjes. Toen op die parkeerplaats even een omkeeropdracht gedaan en daarna weer terug naar cbr gereden. Daar moets ik nog even netjes in het vak parkeren en toen mocht ik uitstappen. Ze stapten vrij snel uit dus ik had zelf al een redelijk goed gevoel. Nouja binnen zei hij dus dat hij het voldoende vond en dat ik geslaagd was alleen dat stukje met die fietser was niet zo netjes maar verder was het goed.
quincy123
Geplaatst: 19-03-09 15:58
Top Kippiekipp!
Ik heb net weer twee uur rijles gehad, ging echt super goed! dus weer een beetje gerust gesteld. Vorige keer ging namelijk echt bagger Nu dinsdag nog twee uurtjes les en dan die vrijdag voor m'n examen! brr!
Joepie, precies het goede topic. Ik moet 2 april afrijden... vind het doodeng. Heb net weer les gehad, en het ging erg slecht... grrr... oh oh hoe moet dat nou. Heb nog 3 lessen te gaan.
MegChicken
Geplaatst: 19-03-09 16:06
kippiekip, wat super Maar je kunt ook eigenlijkniet alles goed doen.
Eefste, k neem aan dat je het wel kan, anders ging je toch nog niet op examen ? . gewoon even de volgende les afwachten en anders toch een les extra nemen?
@kipiekip; gefeli!!!! @eefste; komt vast wel goed, als jij er niet klaar voor bent mag je niet op inderdaad ik ken het gevoel echtwaar.. mij konden ze 2 weken voor m'n examen opvegen *en het maar geheimhouden * inmiddels heb ik hem, en al een eigen autotje
heb net gereden, mensen vinden je echt minderwaardig als je in een klein hokkie rijdt wat een manouvres om je voorbij te komen zeg en ruzie gehad met een fietser hallo ik kwam van rechts dus ik duwde wat door ik zag m'n instructeur nog rijden en dacht nog ''m'n leswagen''.. maar dat issie niet meer natuurlijk
Nainkey
Geplaatst: 19-03-09 17:13
Jeetje Kips, wat balen!!! Ik hoop echt dat je het de volgende keer wel haald!!
Kippiekipp: super! gefeliciteerd. Nu lekker zelf rijden. Je hebt geluk gehad met die fietser, ze zijn vaak erg streng met kijkfouten
Naaltje: Gaat het weer beter met je hoofd? Gelukkig kun je weer rijden.
Ik heb hem nu 3 dagen en heb al heel wat gereden. Gister avond een hele tocht, lekker ontspannend Smiddags in Amsterdam.. dat was wel even wat drukker haha. Gaat met de keer beter. Achteruit en stoepjes/heuvels is een drama, heb een beetje kijkersvrees (eerst stond mn moeder te kijken die helemaal vlak lag van het lachen. Ze heeft een jeep en dat is wel even wennen, ik bleef maar afslaan . De 2e x stond de moeder van mn vriend te kijken, en ja hoor weer...) gelukkig onderweg maar 1x en toen kreeg ik hem sneller aan de praat. Wordt dood nerveus van dat afslaan, geen idee waarom. Dag 1 nergens last van, nu wil ik het denk ik te netjes doen. Vanavond voor het eerst alleen.. niet ver maar toch even spannend. Morgen heb ik de hele dag de auto, dus kan het even wennen om alleen in een auto te zitten
Njen
Geplaatst: 19-03-09 17:13
Gefeliciteerd
mirror666
Geplaatst: 19-03-09 17:15
dat kijken heb ik ook 'n hekel aan hoor ik heb daarstraks op stal ook gewacht tot m'n stalbaasje ff weg was wel trots dat ik hem hier thuis achteruit in een vak gedraaid heb! (al staat ie wat scheef ) hoofd doet nu verrekte zeer.. maargoed, moest toch ff naar stal
Nainkey
Geplaatst: 19-03-09 17:17
Parkeren gaat hier gelukkig wel goed. Het is eigenlijk alleen de combi, stoep en achteruit:P Verder gaat het rijden super. Dag 1 was het kijken matig, was veel te druk met de auto bezig, gister ging dat echt al veeeeel beter. Vandaag nog niet gereden.
Ging het wel goed met je hoofdpijn? Zeker met die felle zon lijkt het me knap vervelend.
pet en zonnebril zon was toevallig ook ff weg toen ik reed.. voelde me wel de sufkop hoor, dus heb lekker relaxed aan gereden, tot grote irritatie van de rest van 't verkeer maar da's pech je hebt al meer gereden dan ik joh heb nu 4x in de auto gezeten, 1x groot stuk en verder alleen pokke eindjes
Gefeliciteerd geslaagden! Ik zit ff in een dipje met rijden, heb vrijdag weer les, dan ga ik er gewoon weer voor
Nainkey
Geplaatst: 19-03-09 17:25
Ja nou beter veilig toch?! Zolang je niet TE langzaam rijd, is ook weer gevaarlijk, hebben ze gewoon pech. Ik heb trouwens nog altijd het gevoel dat ze kunnen ruiken dat ik een beginner ben
Ja ik heb al flinke stukken gereden. Mn vriend heeft een auto, die klaagd al dat hij hem kwijt is haha. Maar ja moet toch oefenen voor de zomervakantie Morgen gaat mn vader carpoolen, dus ook een auto tot mn beschikking, heerlijk! Vanavond ff een klein stukje naar mn paard rijden om te testen hoe hij rijd. Het is steeds wel wennen al die verschillende auto's.
Fantabluouss: Ojee, hoe komt dat dipje? Rustig aan vrijdag, komt vast weer goed!
Ehm nou...ik mag pas afrijden als ik beter ga kijken... En ik zit voor mn les ook elke x tegne mezelf te zeggen van ik ga kijken, ik ga nu echt kijken..!! en dan ben ik aan het rijden en vergeet ik het gewoon of doe ik het niet .... Mjah, moet niet te lang zo doorgaan, want geld is ook niet oneindig
kippiekipp
Geplaatst: 19-03-09 17:35
Bedankt allemaal
Nainkey schreef:
Kippiekipp: super! gefeliciteerd. Nu lekker zelf rijden. Je hebt geluk gehad met die fietser, ze zijn vaak erg streng met kijkfouten
Ja nouja ik kon er nog wel voor langs maar het was netter geweest als ik die fietser voor had laten gaan én dat ik gewoon nog even ook die kant op gekeken had
Ik wilde hier nog posten voordat ik op examen ging, vond t echt spannend, maar heb m nu al gehaald! Ging gister op, en meteen na 1x mn praktijk examen gehaald, wat een opluchting!