pff volgens mij word je elk examen zenuwachtiger, dus gaat het alleen maar moeilijker elke keer.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pff volgens mij word je elk examen zenuwachtiger, dus gaat het alleen maar moeilijker elke keer..

De keer erop zonder die dingen was ie dus wel geslaagd
daar kwam dus ook nog een fietser, die was er nog niet maar
alleen dat stukje met die fietser was niet zo netjes
ik ken het gevoel echtwaar.. mij konden ze 2 weken voor m'n examen opvegen
*en het maar geheimhouden
*
wat een manouvres om je voorbij te komen zeg
en ruzie gehad met een fietser
hallo ik kwam van rechts dus ik duwde wat door 

Smiddags in Amsterdam.. dat was wel even wat drukker haha. Gaat met de keer beter. Achteruit en stoepjes/heuvels is een drama, heb een beetje kijkersvrees (eerst stond mn moeder te kijken die helemaal vlak lag van het lachen. Ze heeft een jeep en dat is wel even wennen, ik bleef maar afslaan
. De 2e x stond de moeder van mn vriend te kijken, en ja hoor weer...) gelukkig onderweg maar 1x en toen kreeg ik hem sneller aan de praat. Wordt dood nerveus van dat afslaan, geen idee waarom. Dag 1 nergens last van, nu wil ik het denk ik te netjes doen.
zon was toevallig ook ff weg toen ik reed.. voelde me wel de sufkop hoor, dus heb lekker relaxed aan gereden, tot grote irritatie van de rest van 't verkeer
heb nu 4x in de auto gezeten, 1x groot stuk en verder alleen pokke eindjes

Morgen gaat mn vader carpoolen, dus ook een auto tot mn beschikking, heerlijk! Vanavond ff een klein stukje naar mn paard rijden om te testen hoe hij rijd. Het is steeds wel wennen al die verschillende auto's.
....
Nainkey schreef:Kippiekipp: super! gefeliciteerd. Nu lekker zelf rijden. Je hebt geluk gehad met die fietser, ze zijn vaak erg streng met kijkfouten