Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarrieLeen

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:12

Handig Chrissie. Haha!

Ik had nog een opstootje in m'n coupé vanmiddag, had wel zoiets als dat maar goed gaat. Nagelbijten / Gniffelen
Was voor zover ik kon zien een jongen met z'n vriendin, en die werden lastig gevallen door 1 of andere gare jongen,
en dat meisje zat al hele tijd te schreeuwen van: Ga nou weg, ik moet niks met je te maken hebben etc.
En ze moest continue haar vriend en die jongen uit elkaar houden, op gegeven moment lukte dat niet meer,
dook die vriend op die jongen af, maar gelukkig sprongen er net 2 andere passagiers op af,
en die susten de boel weer, hebben ze uit elkaar gehouden.

Zat wel te twijfelen om de conducteur erbij te halen, voor hetzelfde geld heeft 1 van die 2 een mes op zak ofzo..
Maar gelukkig loste het zich al op met behulp van 2 andere reizigers.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:15

Zwitsal schreef:
steeffie schreef:
zwitsal, op de site van de ibgroep kan je het nummer van je nieuwe kaart opzoeken, en daarmee kan je hem ook ophalen Lachen

Ik moet eerst nog even pasfoto's laten maken Schijnheilig

oh dat is even handig!!

Moet je je daarvoor dan eerst aanmelden ofzo?
Heb het gevonden Bloos ben denk ik niet de enige die dat ding kwijt is, aangezien de vraag bovenaan op pagina 1 staat Clown
Laatst bijgewerkt door SpikkelFire op 26-11-08 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 20:19

zit nu in treinstel 7819 geloof ik.. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:15

Haha lekker vanuit de trein Ja

Ik kom net uit de sprinter gerold, hij was er niet.. en vrijdag is hij er nooit.. Scheve mond

Ik ga mn OV morgenochtend maar weer ophalen, ff kijken of ik nog een plasfoto heb Nagelbijten / Gniffelen

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:42

MarrieLeen schreef:
Handig Chrissie. Haha!

Ik had nog een opstootje in m'n coupé vanmiddag, had wel zoiets als dat maar goed gaat. Nagelbijten / Gniffelen
Was voor zover ik kon zien een jongen met z'n vriendin, en die werden lastig gevallen door 1 of andere gare jongen,
en dat meisje zat al hele tijd te schreeuwen van: Ga nou weg, ik moet niks met je te maken hebben etc.
En ze moest continue haar vriend en die jongen uit elkaar houden, op gegeven moment lukte dat niet meer,
dook die vriend op die jongen af, maar gelukkig sprongen er net 2 andere passagiers op af,
en die susten de boel weer, hebben ze uit elkaar gehouden.

Zat wel te twijfelen om de conducteur erbij te halen, voor hetzelfde geld heeft 1 van die 2 een mes op zak ofzo..
Maar gelukkig loste het zich al op met behulp van 2 andere reizigers.

Voortaan toch maar wel doen!

xMendy schreef:
zit nu in treinstel 7819 geloof ik.. Tong uitsteken

=mDDM Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:45

mDDM Go jij! Go jij!

Inoterry, heb jij enig idee wanneer ik weer naar Amstel kan met mn treintje? Ik kan niet zo goed tegen ArenA, mij te druk daar als al die treinen niet verder kunnen.. kom elke keer in verdrukking op de roltrap met mijn lengte Verward En alles moet dan in metro 54, prop prop plet plet Clown

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:50

Ik ben blij dat ik pas dinsdag weer met de trein mee hoef.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:53

Inoterry schreef:
MarrieLeen schreef:
...

Voortaan toch maar wel doen!

Ja, toch maar wel?
In dit geval zat de conducteur wel in 'z'n hok', dan gewoon even kloppen ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:54

Jep, gewoon even kloppen Ja

* Slikt opmerking over dat aan de noodrem trekken ook kan, maar niet zo prettig is even in Haha! *

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:55

Dat schoot wel even door m'n hoofd ja, mocht het uit de hand lopen.
Maar zo ver kwam het gelukkig niet.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:19

Unwritten schreef:
mDDM Go jij! Go jij!

Inoterry, heb jij enig idee wanneer ik weer naar Amstel kan met mn treintje? Ik kan niet zo goed tegen ArenA, mij te druk daar als al die treinen niet verder kunnen.. kom elke keer in verdrukking op de roltrap met mijn lengte Verward En alles moet dan in metro 54, prop prop plet plet Clown

Geen idee Verward . De prognose word steeds opgeschoven, dus dat word voor iedereen een verassing.

MarrieLeen schreef:
Ja, toch maar wel?
In dit geval zat de conducteur wel in 'z'n hok', dan gewoon even kloppen ofzo?

Inderdaad gewoon even kloppen. Voor hetzelfde geld gaat zo iemand daarna weer verder met vervelen. Zulke mensen wil ik in ieder geval niet in mijn trein hebben, gaan er gewoon genadeloos uit Whoosh! .

Noodrem is niet zo'n goed plan. Die lost in dit geval niks op. Of het moet echt fout gaan en de conducteur zit in een ander stel, dan moet je wel.
Ik heb het zelf een keer meegemaakt dat we door de meldkamer gebeld werden dat er iemand in onze trein 112 had gebeld. De mensen werden bedreigd door iemand, en die Gestoord persoon ging ook nog vannalles in de fik steken.

Trouwens ook heel belangerijk. Bij brand in de trein, NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT aan de noodrem trekken in een tunnel of als je weet dat je zo een tunnel ingaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Op of bij een brug is het trouwens ook verre van handig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:32

Nee in een tunnel of op een brug kan je inderdaad ook niet makkelijk weg.. zowiezo ben ik geen voorstander van de noodrem op dat soort plaatsen, ook niet als er iemand ko gaat..

Ik hoop dat ik vrijdag via CS kan, want dan is het Thank God it's Friday Drink met mn werk, en om half 12 heb ik geen zin om eerst nog naar ArenA te moeten Nagelbijten / Gniffelen

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:50

Tunnel is nog gevaarlijk ook. Schoorsteen effect.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:52

Uhuh, ik heb van het schoorsteeneffect gehoord ja Ja

Ik had vanmorgen wel weer pech met mn trein.. hij was keurig op tijd.. maar weer 1 treinstel, en hij zat gewoon alweer vol, maar dit keer mezelf er hardhandig ingeduwd, valt niet mee als je nog geen 1.60 in lengte hebt Scheve mond

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:56

Was vanmorgen een beetje boos. In Oss was weer eens iedereen achterin ingestapt, dus daar zat de trein vol. Ik ga controleren, zit de eerste klas vol met mensen met een tweede klas kaartje. Ik neem contact op met mijn collega of er voorin nog plek was, die dat alleen maar kon bevestigen, zitplaats zat. Kreeg ik als antwoord:" ja maar je ziet toch dat het daar vol zit". Stoom uit je oren Nee dat zit ie dus niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:03

Echt he.. sommige mensen Verward

Bij mij zit hij wel echt altijd vol.. en het is pas het derde / vierde station op het traject.. en hij wordt ook steeds voller. Het was in ieder geval niet koud Vork

Met de nieuwe dienstregeling gaat mijn trein na amsterdam cs verder als intercity naar enkhuizen.. zouden de sprinters dan vervangen worden voor VIRMs Haha!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:21

hmm..op de ns site staat dat t werk aan de rails bij muiderpoort enz pas rond 1 december klaar is..

erg balen, want dan moet ik morgen over centraal ipv amstel, normaal is t tijdsverlies t enige nadeel aan dat stuk lopen van trein naar metro op centraal.
maar na die val van mn paard van gister kan ik bijna niet meer lopen. (nu aan t eind van de dag is t helemaal drama, t deed net zo pijn dat bij elke stap de tranen in mn ogen sprongen.. en dat na een flinke ibuprofen die als t goed is nu op zn max werkt).
ben dus helemaaal niet blij met dat stuk lopen.. denk dat ik er wel even over doe morgen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:31

Ach gut sterkte..

Daarom ga ik altijd via Amstel, dat stuk op CS naar de tram 4 is echt een roteind Nagelbijten / Gniffelen en bij Amstel rol ik de metro in, bij CS eruit, roltrap op en ik ben bij tram 4 Ja

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 00:11

Lopen is toch gezond Tong uitsteken en ook nog eens goed voor jullie conditie... Moet wel om lachen hoeveel moeite jullie doen om niet te hoeven lopen *LOL* (is lief bedoeld hoor! Lachen )

Maar voor jou, zwitsal is het wel poedersuiker als je zoveel pijn hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 00:14

Ja, maar ik moet wel mn tram van .52 halen en die haal ik altijd net niet als ik wel via centraal ga Haha!
(En anders raak ik hem bij Amstel al uit het oog, en nu zitten we tot Waterlooplein in dezelfde metro Schijnheilig )

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 00:25

Clown Geluk bij ongeluk Schijnheilig

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 00:33

Unwritten schreef:
Met de nieuwe dienstregeling gaat mijn trein na amsterdam cs verder als intercity naar enkhuizen.. zouden de sprinters dan vervangen worden voor VIRMs Haha!

Jaaaa da's 'mijn' intercity ( Clown ) ben zo blij met die dienstregeling! we hebben nu helemaal geen intercitys naar hoorn en enkhuizen (behalve in de spits dan) alleen stoptreinen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 00:34

Help jij mij even duimen dat sprinters dan vervangen worden voor VIRMs? Haha! Dan kan ik een keertje op een lekkere stoel zitten ipv op een harde Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 00:35

Onee doe maar koplopers, bij VIRMs kan ik hem juit het oog verliezen doordat hij boven gaat en ik beneden Sigaar

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 00:35

Haha ROFL
Ik zal voor je duimen Haha!