Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Midasje schreef:pff was op tijd binnen en we hebben idd behoorlijk wat regen en onweer gehad, en nu ruikt het heerlijk buiten
neverstop schreef:uhm harde wind hebben we hier ook gehadmiss dat 't toch nog gaat komen
kehdra schreef:Hier begint het ook wat heiig te worden, de lucht is inmiddels grijs, met hier en daar een blauw vlekje.
En die geur.. ik weet niet wat het is, maar het ruikt gewoon naar regen, misschien door het vele vocht in de lucht nu?
Zo is het hier nu
Ter vergelijking, zo was het ongeveer drie kwartier geleden.
Voor de Groningers ; ik woon in het noordelijkste puntje van vinkhuizen, deze foto is richting het zuid oosten gemaakt...
Ik denk dat het rond 10 uur half 11 toch wel wat gaat beginnen hier
*gaat poging doen om waker te blijven, en onweer kijken*
freespirit schreef:hier bij Borger (tussen Assen en Emmen) ook nog geen drup....de Hondsrug ziet grijs van het stof dat opwaait...
Moska schreef:kurkdroog hier
Latruda schreef:freespirit schreef:hier bij Borger (tussen Assen en Emmen) ook nog geen drup....de Hondsrug ziet grijs van het stof dat opwaait...
het heeft hier net een beetje gedrupt![]()
Ook borger
Citaat:De weersverwachting van het KNMI geldig tot morgen middernacht.
Opgesteld op woensdag 02 juli 2008 om 21.43 uur.
Vannacht lokaal stevige (onweers)buien. Donderdag regionaal veel regen.
Komende nacht is het half tot zwaar bewolkt en vallen er vooral in de oostelijke helft regionaal stevige (onweers)buien, lokaal met hagel. Het koelt af tot rond 17 graden.
Donderdag overdag overheerst de bewolking. Van tijd tot tijd valt er matige regen en lokaal kan er flink veel regen vallen. In het noordoosten is er ook kans op onweer. Misschien dat het in het westen van het land in de loop van de dag droog wordt. De minimumtemperatuur ligt rond de 15 graden langs de kust en 19 graden aan de oostgrens. In de middag wordt het in het noordoosten nog 24 graden, in Zeeland rond 19 graden. De wind is meest westelijk en zwak tot matig, rond kracht 3.