Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mireltjuh schreef:Wij mogen staken van de directeur
Dit mag alleen als het LAKS het voorstel van de regering afkeurt.
Dan mogen we ons opgeven en dan gaan we misschien wel met bussen naar Den Haag om te staken
Mijn school is nogal klein en heeel erg braaf (dus ik denk niet dat er heel snel rellen uit zullen lopen)
L_iek schreef:Hier was het vanmorgen weer staken. Vuurwerk etc.
Emilia schreef:L_iek schreef:Hier was het vanmorgen weer staken. Vuurwerk etc.
Houdt het nou nooit op? Dit is niet grappig meer!
Niien_ schreef:Ik krijg nu weer allemaal berichtjes over msn dat ik naar iedereen moet sturen dat we morgen na de 1e pauze naar huis gaan, daar doe ik niet aan mee hoor, moet al geneg nakomen, en er volgt toch al een debat
K_im schreef:Ik hoor net op het nieuws dat het LAKS naar de 2e kamer gaat met handtekeningen van mensen die voor het verlagen van de 1040 norm zijn. Maar dat vind ik persoonlijk heel lochies. Dat het er meer dan 50.000(?) zijn. Alle leerlingen (ook ik hoor) willen dit. Daar hoef je ze geen handtekening voor te vragen. Of zie ik dit verkeerd.
mireltjuh schreef:Wij mogen staken van de directeur
Dit mag alleen als het LAKS het voorstel van de regering afkeurt.
Dan mogen we ons opgeven en dan gaan we misschien wel met bussen naar Den Haag om te staken
Mijn school is nogal klein en heeel erg braaf (dus ik denk niet dat er heel snel rellen uit zullen lopen)
K_im schreef:Ik ga ook niet naar den Haag. Ik hoop wel dat andere dat wel doen, zodat ik naar huis kan