Zonnetje81 schreef:_Lorette_ schreef:Je kon dat volgens mij uitzetten! Ergens in de instellingen.
Ik heb alleen kunnen vinden dat ze geen melding meer krijgen als ik iets favoriet.
Dat is het uitzetten ervan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
C_arola schreef:Dat valt er inderdaad niet onder. Dat is het risico van iets tweedehands kopen. Het valt ook niet onder de voorwaarden van Vinted om iets terug te sturen. Ze zou het zelf kunnen verkopen als ze het niet wil houden.
Hier persoon die de bestelling heeft ontvangen maar na 1,5 dag nog niet op alles is ok drukt terwijl ze wel op Vinted komt. Ik snap persoonlijk zulke kopers niet. Kleine moeite om erop te drukken. Bestelling had ik binnen een dag opgestuurd en heeft ze dus ook snel in huis gekregen.
Zonnetje81 schreef:Ik heb een bod geaccepteerd en nu komt er geen verzendlabel tevoorschijn. Hebben jullie dit ooit of is het systeem traag?
Eske_B schreef:Zonnetje81 schreef:Ik heb een bod geaccepteerd en nu komt er geen verzendlabel tevoorschijn. Hebben jullie dit ooit of is het systeem traag?
Bod van een ander of heb jij geboden? Als bod van een ander, moet die eerst nog op kopen klikken.
Nou mijn pakket van dinsdag is nog steeds niet geüpdatet. Was gister nog langs pakketpunt en het is wel meegenomen.
Alja schreef:Waidida schreef:Dat mensen zulke dingen doen. Echt ik zou er boos van worden.
Uiteindelijk doen ze er natuurlijk mee wat ze willen maar vind het toch krom.
Waarom wordt je er boos om?
Als je zelf de prijs krijgt die je ervoor wil hebben is het toch prima?
Waidida schreef:Alja schreef:Waarom wordt je er boos om?
Als je zelf de prijs krijgt die je ervoor wil hebben is het toch prima?
Ik vind het gewoon niet respectvol.
Maar zoals ik al zei mogen ze er uiteindelijk mee doen wat ze willen. Ik vind het gewoon niet netjes.
verootjoo schreef:Waidida schreef:Ik vind het gewoon niet respectvol.
Maar zoals ik al zei mogen ze er uiteindelijk mee doen wat ze willen. Ik vind het gewoon niet netjes.
Ik begrijp ook niet goed waarom dit niet netjes is? Dit is toch hoe vinted werkt? Retourneren kan niet, dus verkoop je het zelf door als het niet naar wens is. En ja, dat doe ik ook altijd voor een hogere prijs. Iig de vintedkosten en verzendkosten doe ik erbij op, en nog een beetje omdat mensen toch gaan afdingen en dan heb ik er niks op verloren![]()
Maar al zet ze het voor het vijfdubbele erop; scheelt me niks. Een product is waard wat de gek ervoor geeft