Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:00

JudithGigi schreef:
Hond net aangevallen door een ontsnapte doberman #) gelukkig heeft hij een dikke vacht en daarom geen schade, maar die hond beet echt vast in de nek en liet niet los... Zo komt die spanning richting andere honden nooit goed..

Oef wat schrikken!
Omdat je zegt dat ie hem echt vast had, check het toch even bij de dierenarts of scheer de nek.
Je zal echt niet de eerste zijn die denkt dat er niks te zien is, totdat de hond wel klachten krijgt en de vacht geschoren wordt waar wel wonden onder vandaan komen.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:29

Nyaleti schreef:
JudithGigi schreef:
Hond net aangevallen door een ontsnapte doberman #) gelukkig heeft hij een dikke vacht en daarom geen schade, maar die hond beet echt vast in de nek en liet niet los... Zo komt die spanning richting andere honden nooit goed..

Oef wat schrikken!
Omdat je zegt dat ie hem echt vast had, check het toch even bij de dierenarts of scheer de nek.
Je zal echt niet de eerste zijn die denkt dat er niks te zien is, totdat de hond wel klachten krijgt en de vacht geschoren wordt waar wel wonden onder vandaan komen.

We moeten toevallig morgen langs de DA voor zijn entingen, dus dan laten we hem zeker even checken voor de zekerheid :) het is inderdaad echt moeilijk zien zo met die dikke ondervacht

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:37

haha1995 schreef:
Wij hadden dat ooit met de walnoten boom, een hele kleuterklas inclusief juf in de tuin walnoten rapen ,Gelukkig zaten de honden net binnen,er hangt niet voor niks een bordje WAAKhonden.

Oef.. hier stel ik me dan echt bij voor dat ik naar buiten loop, de kinderen vraag bij elkaar te komen staan en even te luisteren naar me: “van wie is deze tuin?’ ‘Van wie is deze boom dus?”
‘Wie heeft jullie hier mee naartoe genomen?”(De kinderen in koor: “DE JUF!’)
Wie had het dus eerst moeten vragen? “De juf!”

‘Nooit zomaar bij iemand noten of fruit gaan rapen. Of überhaupt het terrein betreden. De juf heeft een grote fout gemaakt, hopelijk hebben jullie toch een leerzame les gehad!”

Echt hoor, zet zo’n juf maar voor schut tegenover haar klas. De kinderen weten het voortaan wel beter.

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:05

Aan die stomme pannenkoek van een postnl bezorger! Doet ie iedere keer. Als ik niet thuis ben is de afspraak dat ie m'n pakket bij de buren bezorgd. Maar wat doet die pannenkoek, hij gaat naar 3 deuren verderop waar een metalen vuilnisbak staat en legt daar het pakketje in. Hij belt dus ook niet aan bij die mensen. Dus iedere keer als ik niet thuis ben ligt het daarin want als ik aanbel weet de buurman van niks en zegt kijk maar in de ton.

En nu dus weer en eigenlijk durf ik niet zomaar uit die ton te pakken terwijl als ik aanbel weet ie van niks en zegt kijk daar maar in

Ik overweeg om zelf iets van een bak met deksel in m'n voortuin te zetten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:13

Dat lijkt mij een goede oplossing, ik zie dat vaker.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:17

Wij laten het altijd in de kliko bezorgen. Is dat geen optie?
Wel de blauwe dan. _O-

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:18

Bellatrix schreef:
Ik heb op de websites keken van alle asiels die ook maar een beetje in de buurt liggen en alle poesjes/koppels zijn al gereserveerd.

https://www.superkatten.nl/kittens/ hebben vast nog leuke kittens.
Voor deze stichting ben ik gastgezin geweest

Edit, juiste www pagina
Laatst bijgewerkt door cissy op Gisteren, 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:19

Ik heb ondertussen een bericht gestuurd naar iemand op MP met hele gave kittens.
Ik wacht op antwoord. :Y)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:22

Captain schreef:
Wij laten het altijd in de kliko bezorgen. Is dat geen optie?
Wel de blauwe dan. _O-

Dat is denk ik een papierkliko? Die hebben wij niet. Alleen voor pmd en keukenafval, doe daar maar niet in.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:23

Dat is voor papier ja.

Dan een één of andere kist neerzetten waar pakketjes in kunnen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:26

Ja, of de bezorger doet gewoon wat gevraagd wordt... Om die reden laat ik alles naar een pakketpunt gaan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:27

Je hebt ook van die kleine kunststof tuinkistjes. Enige tip die ik wel geef leg er een tegel onderin tegen wegwaaien.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:28

_San87_ schreef:
Ja, of de bezorger doet gewoon wat gevraagd wordt... Om die reden laat ik alles naar een pakketpunt gaan.

True. :j

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:33

Ik overweeg zelf al een tijdje zoiets (box voor pakketbezorgers), mijn idee is om een tuinbank in de voortuin neer te zetten waarvan het zitgedeelte een afsluitbare box is. Nu het geld nog hahaha. Maar misschien dat een ander ook iets ziet in dat idee.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:04

Ik heb zelf een pakket brievenbus aangeschaft, dat is echt ideaal (zolang de pakketjes erin passen natuurlijk)

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:46

We hebben altijd grote balen hooi van onze hooiboer. Alleen nu heeft ie kleinere. Waardoor ik elke 2,5 week op en neer moet (is maar 7 min maar toch). Ik wil gewoon grote balen waar ik 5 weken mee kan doen!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:00

Pakketpunt is ook zoiets die zitten niet echt in de buurt. Ik woon in een gat met 0 voorzieningen. Heb bakken genoeg met deksels maar allemaal doorzichtig haha dat is ook niet de bedoeling. Nog ff verder zoeken

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:05

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:10

Wij hebben een tuinkussenbak, zo eentje waar je in de winter of met regen de kussens in kan opbergen. Is niet super mooi, maar wel functioneel. En staat bij ons om het hoekje, dus hoeft ook niet heel mooi te zijn want ik er kijk er niet de hele dag op.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:39

Ja zoiets zou goed zijn maar vind 'm wel erg groot zou het liever kleiner zien

haha1995

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:43

Marocje schreef:
haha1995 schreef:
Wij hadden dat ooit met de walnoten boom, een hele kleuterklas inclusief juf in de tuin walnoten rapen ,Gelukkig zaten de honden net binnen,er hangt niet voor niks een bordje WAAKhonden.

Oef.. hier stel ik me dan echt bij voor dat ik naar buiten loop, de kinderen vraag bij elkaar te komen staan en even te luisteren naar me: “van wie is deze tuin?’ ‘Van wie is deze boom dus?”
‘Wie heeft jullie hier mee naartoe genomen?”(De kinderen in koor: “DE JUF!’)
Wie had het dus eerst moeten vragen? “De juf!”

‘Nooit zomaar bij iemand noten of fruit gaan rapen. Of überhaupt het terrein betreden. De juf heeft een grote fout gemaakt, hopelijk hebben jullie toch een leerzame les gehad!”

Echt hoor, zet zo’n juf maar voor schut tegenover haar klas. De kinderen weten het voortaan wel beter.

Ik was iets korter van stof :') . Maar jou verhaal hadden ze idd iets meer van geleerd.

JudithGigi ,dan schrik je je toch ook de tandjes. Zo balen je staat gelijk weer een eind terug met je hond

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:55

Telpeva schreef:
Ik overweeg zelf al een tijdje zoiets (box voor pakketbezorgers), mijn idee is om een tuinbank in de voortuin neer te zetten waarvan het zitgedeelte een afsluitbare box is. Nu het geld nog hahaha. Maar misschien dat een ander ook iets ziet in dat idee.

Geniaal! Bedankt voor deze inspiratie +:)+ .

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:17

Of ik even bijna 1400 euro over wil.maken naar de belastingdienst. -O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:24

CupCakes_ schreef:
Of ik even bijna 1400 euro over wil.maken naar de belastingdienst. -O-

Oei. Ook nog onverwacht?

Mijn lijf werkt niet mee met de dingen die ik had gepland. Dus maar weer bijstellen en kijken wat wel lukt. Maar zou zo graag eens wat dingen kunnen afvinken.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:27

Aan mijn vriend. Ik hou van hem, maar we zouden uit eten gaan vandaag, moesten alleen nog bedenken waar. Opties genoeg, het enige wat ik niet wil is italiaans omdat we dat altijd doen. Heb 101 suggesties gegeven voor leuke restaurants, maar bij alles is het "hmm ik weet niet".

Geen enkele suggestie is goed, maar zelf komt ie ook met niks.

Voor mij hoeft het nu al niet meer, ga wel maar de supermarkt voor boodschappen :')